Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.
  • Fastmontere stik bag indbygget ovn - skal udføres af elektriker 750 kr.
  • Reparation carportlåge 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Drenge trænger til selvskab
  • #2   10. mar 2007 Få dig en hobby.

• #3   10. mar 2007 Jeg er pænt dårlig til at underholde, men hvis jeg gør mig umage kan jeg godt tegne

• #4   10. mar 2007 Har du msn? så kan vi da skrive lidt?

• #7   10. mar 2007 www.break.com
    www.fjolletobak.com
    www.liveleak.com

TIMEVIS af underholdning, værsgo.

• #8   10. mar 2007 • Tikkel Xb •

Det lyder Fint.- Hehe. <- Smiler !

• #9   10. mar 2007 Torben L

Jeg har mig en hoppy.- !

• #10   10. mar 2007 Emil B

Ja det har jeg. Sweet_girl_1328@hotmail.com

• #11   10. mar 2007 Morten N

Så bliver det ikk dig !

• #12   10. mar 2007 • Tikkel Xb •

Jeg har været til Spring stævne .
    Hvorfor skulle det være for mørkt?

• #13   10. mar 2007 Morten N

Helt sikkert. Men det behøves ikk. !

• #14   10. mar 2007 brian J

Hvad mener du?

• #15   10. mar 2007 • Tikkel Xb •

Jo. Men det bliver aldrig for mærkt, Vi har ridehus.

• #16   10. mar 2007 brian J

Okay. Det lyser Spændene?

• #17   10. mar 2007 jeg kan tegne et the-bord. ved bare ik om jeg kan tegne mennesker, men så har kan du ha et selskab, selv når alle er logget af ;b
    .......................
    I....______......I
    I__..!........!...__I
    I....I.!........!...I....I
    ......................

det er et bord med 2 stole nhvis nogen skulle være i tvivl

• #18   10. mar 2007 ej fuck det ser dumt ud smiley haha

• #19   10. mar 2007 Ja. Den ene stol ser lidt underlig ud.

• #20   10. mar 2007 bo S

Okay. Det lyder godt.

• #21   10. mar 2007 hehe jeg kan også godt smiley ^^ men ellers nice stol og bord smiley

• #22   10. mar 2007 Magnus D

Okay. Du begynder bare !

• #23   10. mar 2007 Gud sagde til æslet:
    - Du skal kaldes et æsel. Du skal knokle dagen lang og blive kaldt dum som tak. Du skal blive 20 år gammel. Æslet svarede:
    - Argh, det lyder ikke som et godt liv. Kan vi ikke sige, at jeg skal blive 5 år? Gud accepterede.
    Så skabte Gud hunden, og Gud sagde:
    - Du skal kaldes en hund, leve som et underkastet dyr, leve af rester ved middagsbordet og passe på huset. Du bliver 35 år gammel. Hunden svarede:
    - Kan vi ikke sige, at jeg skal blive 15 år? Gud accepterede.
    Så skabte Gud papegøjen. Gud sagde:
    - Du skal kaldes en papegøje. Du skal sidde i et hjørne af stuen og gentage alt hvad folk siger, til stor irritation for alle. Du skal blive 75 år. Papegøjen svarede:
    - Kan vi ikke nøjes med at jeg bliver 50 år? Gud accepterede.
    Så skabte Gud manden... Gud sagde:
    - Du skal være et menneske, du skal kaldes mand, du skal leve det gode liv. Du skal være klog og intelligent og du styrer og bestemmer over denne verden. Du skal leve i 20 år.
    Manden svarede:
    - Det lyder som et rigtig godt liv, men kan det ikke vare lidt længere? (det er så her manden bruger sin intelligens for første gang) Manden fortsætter:
    - Kan jeg ikke få de 15 år æslet ikke ville have, de 20 som hunden afslog og de 25 år papegøjen ikke havde lyst til?
    Gud accepterede... og derfor lever manden i dag et dejligt liv indtil han bliver 20 år. Så bliver han gift. De næste 15 år knokler han dagen lang og bliver kaldt dum som tak. Så får han børn, lever af rester fra bordet og passer på huset de næste 20 år. De sidste 25 år sidder han i hjørnet af stuen og gentager alt hvad folk siger, til stor irritation for alle.... Mænd!!! var det noget ?:) godt nok en kopi men den er meget sjovt stadig smiley

• #24   10. mar 2007 Haha. Den var fed.

• #25   10. mar 2007 smiley vil du ha mere?:)

• #26   10. mar 2007 Selvfølgelig gider jeg da ikke underholde dig :S

• #27   10. mar 2007 Fru Jensen sad i køkkenet, da der pludselig lød et stort brag. En fodbold susede gennem ruden, men da hun kiggede ud, var der ingen at se. En halv time senere ringede det på døren. Fru Jensen gik ud for at åbne døren, hvor en lille dreng stod og sagde:
    - Det var mig, der smadrede Deres rude, men nu kommer min far og sætter en ny rude i.
    Fru Jensen roste drengen for sin ærlighed, hvorefter drengen fik sin fodbold og gik. Få minutter senere kom en mand og satte en ny rude i, men da han var færdig sagde han:
    - Sådan, så er den klaret. Her har De regningen, frue!
    - Hvad siger De? udbrød fru Jensen. Er De da ikke drengens far?
    - Nej, Vorherre bevares, svarede manden. Er De da ikke hans mor? griner smiley

• #28   10. mar 2007 Fru Grosserer Byttemoes, goddag.
    - Det er fra kommunens Social- og Sundhedsforvaltning. Jeg ringer for at meddele Dem, at der er kommet en vuggestueplads til Deres søn.
    - Jamen, han er slet ikke hjemme for tiden. Han er i livgarden smiley hmm for lang tid smiley

• #29   10. mar 2007 Hvad vil du være når du bliver stor?

en jeg går i klasse med klemte min finger i puderummet i børnehaven!! og han har ikke sagt undskyld endnu =(

det skal også lige siges i børnehaven, troede jeg altså at hvis man spillede død skulle man ligge som et kort på jorden? det lærte jeg af en i puderummet også at man ikke skulle... er der andre som troede det?

• #30   10. mar 2007 JJ :
    Også her :S

• #31   10. mar 2007 Hah !

• #32   10. mar 2007 Stormagasinet havde fået en ny fantastisk sælger, og en dag skulle afdelingschefen se, hvordan geniet arbejdede.
    Han var netop i gang med at sælge forretningens dyreste fiskestang til en kunde og fortsatte med hjul, blink, snøre og net, kort sagt alt til faget hørende. Så fulgte redningsvest, waders, jolle, påhængsmotor og nødradio.
    - "Fantastisk. Hvilket salgstalent. Bare fordi manden skulle købe en fiskestang!".
    - "Nåeh", sagde sælgeren, "faktisk kom han ind for at spørge, hvor parfumeriafdelingen lå, for han skule købe en pakke Tampax til konen, og så var det, jeg begyndte med:".
    - "Det bliver vist en kedelig weekend, hr.!".

• #33   10. mar 2007 hmm jeg har sovet hele dagen, ikke fordi jeg har været træt, mere fordi jeg har keddet mig så groft !!! nu kan jeg ikke sove.... (gik i seng kl 20)

• #34   10. mar 2007 Morten havde altid drømt om at få sin egen Virago.
    Da han endelig havde sparet pengene sammen, tog han ned til forhandleren for at hente sin drømmemaskine.
    Da han skulle betale spurgte forhandleren om han ville have ekstra chrome beskyttelse. Det havde Morten ikke penge til så han var selvfølgelig bange for at hans nye Virago skulle ruste væk så snart den blev våd. Forhandleren fortalte ham
    at der ikke var nogen grund til bekymring, der fandtes et gammelt Biker trick som gjorde, at hans Virago altid ville se ud som en ny. Han skulle bare altid have en lille krukke vaseline på sig, som han kunne smøre chromen ind i umiddelbart inden det blev regnvejr, så ville der ikke være nogen problemer.

Et par måneder senere mødte Morten en pige og blev forelsket. Hun inviterede ham med hjem for at hilse på hendes forældre over en middag.
    På det aftalte tidspunkt hentede han hende på hans Virago og de kørte hjem til hendes forældre.
    Lige inden de gik ind, fortalte hun at de i hendes familie havde en tradition, som gik ud på at den der først talte efter middagen skulle vaske op.
    Efter en dejlig middag sad de alle uden at sige et ord og ventede på, at den første skulle bryde stilheden og dermed skulle vaske op.
    Da der var gået et kvarter syntes Morten at han ville speede tingene lidt op. Han rejste sig, lænede sig ind over bordet og kyssede sin kæreste.
    Ingen sagde et ord...
    Okay tænkte han, så han smed hende op på bordet hvor de elskede vildt i alles påsyn.
    Stadig ingen sagde et ord...
    Det var pokkers tænkte han, så han greb moderen, smed hende op på bordet hvor de elskede endnu vildere.
    Og ingen sagde et ord...
    Nu blev han helt desperat og tænkte på hvad han så skulle finde på, men i det samme hørte han Tordenvejr i det fjerne. Og det første han selvfølgelig tænkte på var, at han skulle ned og beskytte Chromen på sin Virago. Han stak hånden i lommen og tog krukken med vaselinen op, hvorefter faderen straks udbrød
    "Okay for fanden, jeg skal nok tage opvasken".
    Joke
    En mand er strandet på en øde ø, og er helt alene i 10 år.
    En dag da han ser en prik ude i horisonten, siger han til sig selv
    "det er ikke noget skib", og da prikken kommer lidt nærmere tænker han "det er heller ikke nogen båd", og da den kommer endnu nærmere tænker han "det er heller ingen tømmerflåde", og ud af bølgerne træder den flotteste kvinde han nogen sinde har set kun iført en våddragt, hun går hen til ham og spørger: "Hvor lang tid siden er det at du har røget en cigaret?" "Ti år" siger han. Hun trækker lynlåsen ned til den vandtætte lomme som hun har i venstre side og trækker en hel frisk pakke cigaretter frem, han tager en, tænder den og kan slet ikke beskrive hvor godt det er. Så spørger hun "hvor lang tid siden er det du har fået en drink?" Han svarer "ti år" hun trækker derefter lynlåsen ned til den vandtætte lomme som hun har i højre side og trækker en hel flaske whiskey frem og giver den til ham, han tager en ordentlig slurk og er lige ved at gå bagover, så dejligt er det, så begynder hun at lyne den lynlås ned der sidder i midten af hendes våddragt og spørger "hvor lang tid er det siden at du har prøvet noget at det rigtig sjove?" og manden udbryder "Å min Gud, du vil da ikke fortælle mig, at du har en motorcykel derinde?"

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------
    Grunde til at en MC er bedre end en kvinde
    - En MC bliver ikke gravid
    - Du kan tage en tur på din MC på alle tider af måneden
    - MC'er har ikke forældre
    - Din MC er ligeglad med hvor mange MC'er du har haft før den
    - Når du og din MC tar' en tur, kommer i samtidig
    - Din MC er ligeglad med om du kigger på andre MC'ere
    - Du kan drikke øl medens du tar' en tur på din MC
    - Du behøver ikke sige undskyld til din MC
    - Du kan tage så lang en tur du har lyst til på din MC, den bliver aldrig sur
    - Din MC har ALTID lyst til at tage en tur
    - Din MC er ligeglad med om du kommer for sent
    - Hvis din MC bliver kedelig at se på, kan du få den malet eller udskifte dele på den

Du ved du er en biker ...
    - Hvis din kæreste er nødt til at bede dig flytte MC'en så hun kan komme i bad
    - Hvis du har fået din kæreste til at følge efter dig i bil, så du kan have flere øl med.
    - Hvis du ejer mere end 20 sorte T-shirts
    - Hvis dine bedste sko har stål-forstærkninger
    - Hvis du tog et ekstra-job for at kunne betale din nye tatovering
    - Hvis du køber din 3-årige niece en Virago T-shirt
    - Hvis du kun er solbrændt på bagsiden af dine hænder
    - Hvis din ide om rigtig kunst, er et billede af din MC forstørret op i plakatstørrelse
    - Hvis du sover allerbedst i et lille telt med lædertøj på, stangdrukken og med brændt-dæk-røg i lungerne.
    - Hvis du er ligeglad med om det ser ud til opklaring
    - Hvis du mener GUD opfandt vinter for at straffe dig personligt
    - Hvis du har afmeldt dit abonnement på Playboy fordi det var for kedeligt uden MC-billeder
    - Hvis du kan vågne midt om natten og bekymre dig om din MC
    - Hvis du kan genkende en MC-lyd i det fjerne og fortælle nøjagtig hvilken MC og årgang det er, men ..stadig kalder din svoger "hvad-er-det-nu-han-hedder"
    - Når du kan huske mindst 5 telefonnumre på MC-værksteder, men ikke kan komme i tanke om din ..bryllupsdato.
    - Hvis dine træf-udgifter overstiger udgifterne til kreditforenigen
    - Hvis du synes det er ganske normalt at have MC-stumper liggende på køkkenbordet
    - Hvis du mener at olie-pletten i garagen blot er din MC's måde at "markere territorie" på
    - Hvis, når vejret er for dårligt til at køre MC, du starter din MC og sidder på den i garagen.
    - Hvis du har flere billeder af din MC end af dine børn
    - Hvis du bliver ramt af en bil og brækker dit ben 3 steder, men forklarer politibetjenten at du sagtens kan ..køre hjem.
    - Hvis du har et køleskab i din garage der kun er til øl.
    - Hvis du, når du planlægger ferie med kæresten, undersøger hvor der ligger MC-forhandlere i nærheden
    - Hvis alle dine links i din browser er MC orienteret
    - Hvis din PC starter op til lyden fra " Born to be wild"
    - Hvis dit sofabord er ved at bukke under for MC-blade

10 grunde til at Harley kørere ikke vinker tilbage
    (Desværre endnu ikke oversat)
    Afraid it will invalidate warranty.
    Leather and studs make it too hard to raise arm.
    Refuses to wave to anyone whose bike is already paid for.
    Afraid to let go of the handlebars because they might vibrate off.
    Rushing wind would blow scabs off the new tattoos.
    Angry because just took out second mortgage to pay luxury tax on new Harley.
    Just discovered the fine print in owner's manual and realized H-D is partially owned by those rice-burner manufacturers.
    Can't tell if other riders are waving or just reaching to cover their ears like everyone else.
    Remembers the last time a Harley rider waved back, he impaled his hand on spiked helmet.
    They're jealous that after spending $20,000, they still don't own a Gold Wing.
    10 grunde til at Goldwing kørere ikke vinker tilbage
    (Desværre endnu ikke oversat)
    Wasn't sure whether other rider was waving or making an obscene gesture.
    Afraid might get frostbite if hand is removed from heated grip.
    Has arthritis and the past 400 miles have made it difficult to raise arm.
    Reflection from etched windshield momentarily blinded him.
    The expresso machine just finished.
    Was actually asleep when other rider waved.
    Was in a three-way conference call with stock broker and accessories dealer.
    Was distracted by odd shaped blip on radar screen.
    Was simultaneously adjusting the air suspension, seat height, programmable CD player, seat temperature and satellite navigation system.
    Couldn't find the "auto wave back" button on the dashboard.

• #35   10. mar 2007 magnus jokes skal ikke være så lange, hvis man ikke forstår dem når man er færdig bliver man bare mut...

• #36   10. mar 2007 haha smiley vil du ha en kort en?

Indbrydstyven listede rundt om villaen en sen og mørk aften. Han fandt et kældervindue, og begyndte at brække det op. Men pludselig hørte han en stemme der sagde: "Jesus og jeg ved godt hvad du laver!"
    Han kiggede sig forskræmt omkring, men der var ingen at se. Nå, pyt. Han fortsatte, og kom ind i kælderen.
    Stille, stille listede han op på stueetagen. Pludselig var stemmen der igen..... "Jesus og jeg ved godt hvor du er!"
    Tyven begyndte, at blive bange, men ha´ noget med hjem, det ville han! Han rodede rundt i skuffer og skabe, og så var stemmen der igen...
    "Jesus og jeg holder øje med dig!!"
    Han tog sin lommelygte, og lyste rundt i stuen, og pludselig faldt lyset på en papegøje...
    "Ha, du er jo bare en gammel pipfugl..."
    "ja," sagde papegøjen, "og jesus er rootveileren der står lige bag dig!!!"

• #37   10. mar 2007 nu er jeg mut fordi jeg forstod den ikke =(

sovepose på svensk betyder kondom på dansk... (seriøst)

• #38   10. mar 2007 og taske betyder luder smiley mener jeg smiley

• #39   10. mar 2007 jacob smiley skal vi ikke snart kører rc samme smiley

• #40   10. mar 2007 det korrekt de svenskere er altid så frække

Kommentér på:
Drenge trænger til selvskab

Annonce