{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
412 visninger | Oprettet:

kan det passe (politiet) {{forumTopicSubject}}

jeg var i byen igår da der pludselig kom 2-3 personer over til mig den ene begyndte at slå mig og prøvede at nikke mig skaller. han mente at jeg havde smadret en af hans venner (har jeg ikke) da jeg skulle til at slå igen kom der flere til så de var 8-10 personer, så jeg valgte at gå istedet for, jeg ringede og anmeldte det til politiet men fik bare afvide at de ikke ville gøre noget ved det for de troede ikke på at jeg ikke havde provokeret ham, er der andre end mig der har dårlige erfaringer med politet når man bliver udsat for vold?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kan det passe (politiet)
  • x J x
    x J x Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Svar: 44
    #1   11. mar 2007 lol hvor synd for dig mann.. hader sådan nogle små snot unger der ikke kan klare sig selv.. jeg har været inde og sætte to gange .. er 19 år og ja.. har okay dårlige erfaringer med politiet..

• #2   11. mar 2007 Jeg har dårlige erfaringer.

• #3   11. mar 2007 ja skulle også til at klappe ham en men så kom der jo nogen flere så gad jeg ikke, gider ikke slå en der ikke kan klare sig uden at have nogen til at holde røven oppe på sig hvis det skulle gå galt

• x J x
    x J x Tilmeldt:
    feb 2007

#4   11. mar 2007 hvor gammel er du martin?

• #5   11. mar 2007 tag ind til dem, jeg nyder og gå hen og give folk røvballer når man selv er 100 % uskyldig. men politiet straffer sikkert en ved at låse en inde =) hehe

men for at svare på dit spørgsmål. ja det kan godt passe =)

vh jacob

• #6   11. mar 2007 18

• #7   11. mar 2007 Politiet kommer som regel kun ud hvis, der er blod eller der er kæmpe slås kamp... Jeg har tit oplevet det, og de gør ikke en skid... så, regel nr. 1 er der blod og der er stor slås kamp.. så kan du ringe til politiet smiley hvis du ikke selv har lyst til at stå med det

• #8   11. mar 2007 Rasmus P

ja men det synes jeg også er svineri når jeg ringer til dem og anmelder det gør de ikke noget ved det, jeg må jo ikke engang gå ud og smadre ham for det er selvtægt så i følge dem skal jeg åbenbart bare være ligeglad

• #9   11. mar 2007 politiet er ikk hvad de har vært smiley

• #10   11. mar 2007 Ja! men sådan agere (stav? :P) det danske politi, desværre... men der er sq ikke så meget at gøre ved det, men det sjove er så de bagefter whiner over folk tager ud for at smadre andre folk, i selvtægt! smiley

• #11   11. mar 2007 Kenneth P

de kom ud fra et pizzaria hvor der er video overvågning så man kan jo se der hvem de er ved hvad den ene hedder og det sagde jeg også til politiet

• #12   11. mar 2007 Rasmus P

hvis jeg møder ham alene smadrer jeg ham også så er jeg ligeglad med hvor meget selvtægt det er jeg vil ikke finde mig i at jeg bliver overfaldet på den måde uden at have gjort noget

• x J x
    x J x Tilmeldt:
    feb 2007

#13   11. mar 2007 hva kan politiet? ikke en fed skid, de griber til våben og slår vildt omkring sig, sådan en gummistav de render rundt med gør FANDME nas at blive slået med.. så kan dine små 8-9 mand godt pakke sammen martin..

• #14   11. mar 2007 ja forstår det godt men når politet ikke gør noget ved det må jeg jo tage sagen i egen hånd, men man regner ellers med at det er derfor man har politiet

• x J x
    x J x Tilmeldt:
    feb 2007

#15   11. mar 2007 fuck da hvad de andre siger, martin s nak ham, de giver en god følelse inden i.. og den følelse kan politiet ikke give dig smiley

• #16   11. mar 2007 x J X

mine 8-9 mand? jeg kan godt klare mig alene jeg behøves ikke nogen til at hjælpe mig

Kenneth P

jeg tager gerne en dom for det folk skal ikke tro at de bare slipper godt fra at slå mig!

• #17   11. mar 2007
    Kenneth P

giver dig også ret i at de ikke altid har tid til en, det er netop derfor jeg ordner det selv så, men jeg ville nu helst have undgået vold men da politet jo ikke har tid så er der jo ikke andet at gøre

• #18   11. mar 2007
    Kenneth P

jgider jeg ikke bruge min tid på når man bare får afvide at jeg sikkert selv har provokeret, så gider jeg ikke spilde mere tid på politiet

• #19   11. mar 2007 ja det bliver man jo nød til når man bare får afvide at man lyver

• #20   11. mar 2007 har prøvet noget ala. det samme! mig og en kammerat kom ud fra en diskotek i vejle, 3 mænd på en 30-35år går bag ved os og begynder at kalde min kammerat rasitiske ting, og han provokere lidt igen osv. Lige pludselig går den ene af de mænd amok på min kammerat og smækker ham ned på jorden, 10meter væk fra en politibil.! jeg løber over og får skildt dem ad. vi går så over til panserne og vil melde, så siger de at de ikk så noget og hvis vi kom igen vil de anholde os.! men ja vi gik sku der hen igen dumme som vi var. og min kammerat og jeg blev kørt direkte ind i aresten! og fik en bøde på 600kr hver!

• #21   11. mar 2007 ja de er lidt nogen svin engang imellem

• #22   11. mar 2007 kenneth p du ser for meget anna phil

Kommentér på:
kan det passe (politiet)

Annonce