{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
252 visninger | Oprettet:

Små hunde {{forumTopicSubject}}

Jeg var slet ikke klar over at små hunde er så handikappet at det skal bæres rundt hele tiden på armen eller i en taske. Hvorfor anskaffer man sig små handikappede hunde der skal slæbes rundt,? det må da være besværligt.

Mange af de små hunde fryser så man giver dem tøj på selvom de har en pels som udgør det samme-.

Den lille hund slikker sit røvhul og slikker ejeren i ansigtet eller kysser den - wow - og så er de hysteriske med at vaske fingre og komme desinficerende creme på bagefter-.

Det er bevist at den adfærd og omsorg gør de små bæster hysteriske bange og utrygge når der kommer andre. Hvad er mere utrygt at blive fastlåst i armene? Hvad mon et barn ville føle det hele tiden at bæres uden selv at gå eller kravle?

Jeg har da forståelse for at her i Norden at de små hunde har ekstra tøj på når de luftes for det har et praktisk formål men lige andre steder med 20 til 30 grader så ville jeg også være hysterisk hvis jeg gik i rulamspels i 30 grader eller stoppet ned i en taske fra et mærkevare firma -

Status symbol er hvad det er flere steder - se min lille hysteriske kræ - husk at holde jeres hænder væk og lad være med at stoppe dem ned i tasken for så eh.....

Hvem mon har kontrollen?

Jeg er sikker på det ikke er ejeren for det er som et utilpasset barn som får sin vilje og gør og bider når den ikke får sin vilje.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Små hunde
  • #2   5. mar 2018 tja de har 4 ben mange af dem så de kan vel gå selv, hvis ikke ejeren anser dem som handikappede....

• #5   5. mar 2018 jeg kan følge dig et langt stykke hen af vejen polysl, nej skal vi ikke i stede sig at jeg er med hele vejen, Det skete da du selv nævnte at i vores kolde klima er det bedst for hunden at have et dækken på ryggen. det var i radioen at ellers kunne hunden få gigt i rygraden.
    Men jeg er på bølgelængde med dig når man ser hvordan affekterede rige mennesker bruger dyret som man før i tiden brugte smykker og tøj for at være på, og vække opmærksomhed. Og de små stakler bliver utrygge ved altid at hænge på en arm hos ejeren. det er simpelthen dyre mishandling at fratage et dyr dens naturlige drifter og nedarvede domæne plads. Ikke underligt at en sød lille hund kan udvikle sig til et snappende og truende hysterisk individ, den bliver forvirret og standset i sit naturlige udviklings mønster. Og i min optik er det en grov mishandling af et dyr.

• #7   5. mar 2018 # 6,
    Som i alle andre forhold, så gælder det om at finde en balance, for lidt eller for meget fordærver alt. smiley smiley

Kommentér på:
Små hunde

Annonce