Tandoperation {{forumTopicSubject}}
Jeg vil gerne sige inden du svare, hvis du svare usæriøs eller snakke om noget andet end hvad emnet handler om, bliver det meldt direkte til admins som får jeg lukket. Hvis du ikke har noget godt at skrive så lad være med at skrive noget. Kun folk som kan holde tonen og til emne må skrive.
Jeg er en dreng på 14 år snart 15 år, kan være helt ærligt at jeg har rimlig store strit tænder, og lige nu har jeg en hjemme bølje så jeg skal have på her hjemme for at min kæbe kan rykke frem og der efter skal jeg have togskinder, alt dette her vil blive færdig om 4 år, men jeg har så mange problemer med min tænder som går ud over alt ting. som;
Kan ikke blive taget seriøs
Har næsten inden venner
Får ikke meget respekt
Aldrig haft en kæreste
og alt mulig. Men er det muligt at jeg kan få lavet en tandoperation så mine tænder kan bliver flotte og kan jeg komme til at leve med uden problemmer altså uden problemer med min mund og tænder og hvor meget vil det koste ca.
Husk det der står øverst før du svare
nov 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Fotoprofiler: 1 Emner: 55 Svar: 1.465
mig og min bror har også haft det men der hjalp togskinnerne
jul 2007
Følger: 1 Emner: 77 Svar: 127
nov 2007
held og lykke.
jul 2007
nov 2007
men hav tålmoighed med bøjlen, den kan udrette mirakler
jul 2007
hvis jeg nu havde flotte tænder,
så vil jeg få en chance til at lærer dem at kende, jeg prøver at skrive til dem fx over www.arto.dk men de svare aldrig
nov 2007
man skal sq ikke vælge hvem man kan lide pga. deres udseende. skid på dem..
find nogle søde nogen
jul 2007
min drømme dag er at jeg har fået lavet den operation, og få farvet hår, købe noget smarter tøj, og så gå i skole og ser hvordan folk nu snakker til mig
nov 2007
rigtige venner er dem der accepterer dig som du ser ud, og synes du er alle tiders pga måden du er på.
Er du sikker på du være "venner" med dem der taler grimt om dig bag din ryg? dem der synes det er pinligt at blive set med dig? NEJ vel?
måske ser de smarte ud, men de er overfladiske hvi de opfører sig sådan.
jeg vil synes du skal være lidt storsnudet overfor den, og så når du en dag ligner en movie star, så kan de se hvor smuk du egentlig er. og så skal du STADIG være storsnudet overfor dem. for DE er et 0. et stort 0..
jeg blev mobbet meget i min folkeskoletid.. jeg flytte folkeskole og fik det fint.
da jeg så startede på uddannelse kom jeg til at gå med mobberen der gjorde mit liv et helvede i folkeskolen, og pludselig ville han tale med mig, for jeg var ikke længere "hende den ranglede med bøjlen"
men jeg gav ham besked på han ikke skulle komme og tro, at det er sådan verden hænger sammen og at han siger mig en hujende fis. og jeg havde det SÅ godt med mig selv bagefter da jeg gik derfra med hovedet højt oppe i skyerne..
det er ikke det ydre det kommer an på, men det indre. hav tålmodighed
sep 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 12 Svar: 125
Men har virkelig mange venner.
Du skal ikke tænke på de der tøser på 14-15 år, de tænker ikke særlig lang, find dig evt. en hobby hvor du møder ligesindede.
Og vær imødekommende. Det har jeg altid gjort.
Dennis.
jul 2007
jul 2007
sep 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 12 Svar: 125
Men det er selvfølgelig nemt nok for mig at sige, da jeg ikke har det problem. Men en hobby f.eks fodbold, bordtennis eller håndbold, whatever, der kan man få en masse gode venner.
sep 2007
Følger: 1 Emner: 106 Svar: 443
Tandoperation