{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
344 visninger | Oprettet:

Kun sindsyge mennesker frygter ulve... {{forumTopicSubject}}

Nu så vi på tv et bestialsk drab på en ulv der gik fredeligt rundt, og nu er LA kandidaten tvunget til at trække sig.

HURRA!!!!

Ulven angriber ikke mennesker, ej heller jeres børn, fat det dog!

Hugormen og hvepsen har nok flere liv på samvittigheden, end ulven i hele verdenen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• At smitte gaskomfuret til genbrug. Tager den ned fra 5. sal. 500 kr.
  • Ingen strøm i lejlighed 3.050 kr.
  • Flytte stikdåse til ovn/komfur 780 kr.
  • Installation af kattelem i dør 1.000 kr.
  • Hæng tv op på betonvæg, skal selv medbringe slagboremaskine og bor 350 kr.
  • Fill hole in bathroom tile, fix 2 electrical sockets 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kun sindsyge mennesker frygter ulve...
  • #1   30. apr 2018 Jeg kan slet ikke se det romantiske i, at have sådanne rovdyr gående så tæt på mennesker.

Hvorfor ikke indsamle dem alle, og sende dem til ulveelskerne på Sjælland.

• #2   1. maj 2018 40 får dræbt af ulv i Tyskland, ikke fordi den er sulten men fordi den er en lystdræber.

• #9   1. maj 2018 Nu er det nok ikke byboer som er bange for ulven, men man kan jo også være bange for sit dyrehold - og det giver ingen mening at gå til hypnotisør....Det er en hel naturlig reaktion.

DF....

Nu er det nok mere at DF skulle til hypnotisør hvis man læser hvad de er bange for.

Vælgere
    buet ud af 1 maj
    bange for unge vælgere

Jeg ved så ikke hvem af danskere som er bange for DF, Andet DR.

Ikke fordi man er bange men skal alligevel tage det op hvad der sker når ulve breder sig over Danmark. Det er lidt dumt bagefter.

Hvis man kender antallet så er det ikke svært at lave en prognose over hvor mange det kan blive til på 5 - 10 år - det kunne man lave i et regneark.

Ulven:

Drægtighed 60-65 dage
    Levetid ca. 13 år
    unger ca. 5 - 6
    kønsmoden efter 2 år.

Nu ved mon ikke hvor mange der er hunner der fødes, her kunne man selv lege lidt med en prognose.

• #12   1. maj 2018 tja Ole

Det komme jo an på hvor dygtig sygeplejersken er, jeg kan ikke mærke det...

• #14   1. maj 2018 Når noget gør ondt er ikke negativt, men fortæller dig bare at det er længe siden du sidst har løbet 10 km... det positive er at hvis man gør det jævnlig så gør det ikke ondt længere....

• #19   1. maj 2018 rasmus

nix...jeg havde sparket bagud lige i juvelerne så kan vi se hvem der hyler mest.

• #20   1. maj 2018 Hvor er mennesker simple. vi er ikke bedre end afrikanerne eller asiaterne der udrydder næsehorn, elefanter og tigre, passer de ikke ind i vores kram, så skal de udryddes, og kan man få lidt pels og elfenben, eller pulveriserede næsehorn til fertiliteten, så gør man da bare det.

Herhjemme har vi nogle fåreavlere der ikke kan finde ud af at sætte elektriske hegn op, og vupti bliver de slået ihjel.... Sorry, desværre har man fundet ud af at guldmåren står bag halvdelen af drabene, men det hører man først om nu, hvor der er ulve til stede.

Jeg skal erkende, at jeg ikke anede at vi havde noget der hed en guldmår i Danmark, men nu er jeg blevet så klog..... Hvorfor skyder man ikke dem? - Er det et dumt spørgsmål?

• #21   1. maj 2018 Mon ikke det kan arrangeret at sende et hold på 6 ulve til stor København, så kan man nyde det lidt landlige i et bymiljø, måske de kan holdes i områder hvor der er en hundepark - hvor man lufter fido og så har ulvene det lidt sjovt med at skambide og får motion.

Nu er ulve ikke dumme, så de vil da grave sig under hegnet som det er sket flere andre steder.

Hvor dybt tror du man skal grave?

Hvem betaler regningen på en lille million hvis man skal sikre sine dyr? De kan jo bare lade være med at holde dyr så har man løsningen.

• #24   1. maj 2018 Polysl.

Så er de hegn ikke ordentligt sikret, men sikkert lavet af jyske bønder der vil spare på strømmen til hegnet.

Sorry Steen, jeg gider ikke diskutere på det plan.

• #25   1. maj 2018 Nasty.

Manden er idiot, det modsiges af hundredevis af andre ulveeksperter.

• #26   1. maj 2018 Nasty.
    `
    Jeg henviser herved til geniet Bjørn Lomborg, der ikke mener at nogen af verdens naturkatastrofer og co2 er forårsaget af mennesker.

Skal vi også tro på ham?

Jeg tror så også på Erich von Däniken.

• #29   2. maj 2018 Jeg har aldrig hørt om Guldmåren men Husmåren og den bekæmpes

https://www.sos-skadedyr.dk/skadedyr/bekaempelse-maar

• #30   3. maj 2018 Se debatten i aften kl 20 på DR2 smiley

Kommentér på:
Kun sindsyge mennesker frygter ulve...

Annonce