{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ansøgning
  • #2   17. jan 2008 Chris - Ja okay :s
    Det var også mere det jeg havde hørt, at det ikke skulle være stilelange ansøgninger, så jeg har altid prøvet at gøre dem så korte som muligt, men dog alligevel få det med som jeg ville sige

• #4   17. jan 2008 Chris - Arh fuck.. Så kan jeg bedre forstå han mener det var en tynd ansøgning.
    Er der et sted på nettet man kan finde en "guide" til hvordan man laver en god ansøgning? Har aldrig fået noget at vide om hvordan man gør.

• #5   17. jan 2008 Chris det er da løgn..
    min moster ejer royal denship & flere steder i danmark..
    og hun siger det skal være kort og lige på, for de gider ikk side og læse ens livs historie.. smiley

• mic h
    mic h Tilmeldt:
    nov 2007

Følger: 1 Svar: 34
    #7   17. jan 2008 At sideopsætningen er korrekt.

Dvs at navn, adresse, tlf nr ,dato.

Står korrekt på siden.

Jeg plejer at finde det pågældende firma´s logo og sætte det lige over deres adresse, det ser pænt ud, og giver indtryk af du har gjort dig lidt umage.

Kortfattet og spændende.....

Slut evt af med.

Jeg glæder mig til at fortælle mere om mig selv ved en personlig samtale.

• #8   17. jan 2008 Korsgaard ?
    Lige præcis det jeg havde hørt?
    Men selvfølgelig kan det jo så være varierende, hvad de forskellige foretrækker, men det er da ærlig talt ret svært at vide om de ønsker en kortfattet eller lang ansøgning :s

• #9   17. jan 2008 en side?
    det er alt for meget..
    Der skal bare stå hvilken person du er & hvad du laver til dagligt..
    det er det

• #10   17. jan 2008 Lykke .
    hvor mange tror du selv gider side og læse det hele?
    De fleste søger jo bare en person som ikk er sur & smiler ? .. og kan forstå kunderne osv.
    det har intet med at skrive en hel A4 side, det som gælder er at du kommer ud og viser dit ansigt og siger hej..

• #11   17. jan 2008 jeg hader og skrive en ans'gning hvorfor bare ikke en mundtlig samtale det er meget bedre

• #12   17. jan 2008 Ali I
    præcis..

• #13   17. jan 2008 Ali T - Fordi de fleste kræver en ansøgning, før en samtale desværre.

• #14   17. jan 2008 Hvis du sender din MSN i en PM så kan jeg hjælpe dig med at lave ANSØGNINGEN..
    smiley

• #15   17. jan 2008 *VIP-Natascha *
    kender udemærket godt andres mening smiley

• #16   17. jan 2008 *VIP-Natascha *
    Siger andres ? ikk alles?

• #17   17. jan 2008 VIP-Natascha: En stor del vil højst have en A4 side.. Helst ikke mindre en halv side og ik over en hel side.. Også derudover kommer div. bilag..

• #18   17. jan 2008 Du skal skrive om hvorfor du ansøger, hvorfor de skal vælge dig fremfor alle de andre og hvem du er som person... :O)

• #19   17. jan 2008 Og husk også at skrive om hvorfor du vil arbejde hos dem, og hvorfor du mener at de har brug for dig osv osv .. Du SKAL skrive en hel masse som er reelt om dig selv .. Du skal jo overbevise virksomheden over at det er DIG de skal vælge.. Forestil dig at DU er personen der skal vurdere dig, og hvad du gerne selv ville vide om personen..

Har hørt så mange foredrag om at skrive en god ansøgning at jeg er ved at blive sindssyg ..

Kommentér på:
Ansøgning

Annonce