{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nonfirmation
  • #1   25. jan 2008 Enig.



  • #2   25. jan 2008 Enig d;
    Jeg blev konfirmeret, wuhuu! smiley


  • #3   25. jan 2008 Det er latterligt..

    Du må sku lige vælge...

    Vil du ha gaver og fest og penge osv. så bliver du konfirmeret,
    Vil du Nonfirmeres SÅ FÅR DU IKKE EN SKID!!!! Forbandede SO!!!


  • carsten r
    carsten r Tilmeldt:
    jul 2007

    Følger: 1 Emner: 36 Svar: 51
    #4   25. jan 2008 nemlig. man fejre jo at man er kristen og det for man gaver for. må sku indrømme vil aldrig give mine børn gaver for at de ikke er kristne. :s self de må sku selv vælge men det er fandme enden eller

  • #5   25. jan 2008 hvorfor fejler nogle som endelig ikke sker vi kristene fejre jo heller ikke de teng som muslinerne gør bare forde en kristene venner får fest og gaver pga det så skal man jo ikke opfinde en øsning på at man ikke får det selv hehe syntes det er plat at man siger nonfrimation

  • carsten r
    carsten r Tilmeldt:
    jul 2007

    Følger: 1 Emner: 36 Svar: 51
    #7   25. jan 2008 ja det gør de sikkert " smiley : " men de tager til præst og lære i det mindste om det osv.
    men til dem der er blevet nonfirmeret. hvad fejre i så den dag?


  • #8   25. jan 2008 synes måske det er blevet for smart at gøre, især blandt piger for at vise et eller andet men ved ikke hvad ? det totalt lamt.

  • carsten r
    carsten r Tilmeldt:
    jul 2007

    Følger: 1 Emner: 36 Svar: 51
    #9   25. jan 2008 ja men hvis han i det mindste gør det så har han lært noget om gud og været i kirke og det vil jeg godt bruge mine penge på. holder sku heller ikke en fest den dag min knægt kommer hen og siger at han har sagt fra da en eller anden tilbød ham en øl elller noget

  • carsten r
    carsten r Tilmeldt:
    jul 2007

    Følger: 1 Emner: 36 Svar: 51
    #10   25. jan 2008 snydes og snydes i snydes ikke for noget. for i har ikk gjort noget i vil bare gerne have gaver osv ikk en skid andet. ved godt at andre konfirmanter kun gør det for også at få de ting, men de går i det mindste til præst og tager i kirke. i har fået fri fra skole og sovet længe eller hvad ved jeg.

  • #11   25. jan 2008 -

Kommentér på:
nonfirmation

Annonce