BaBoom Marked seriøsitet BaBoom Marked seriøsitet
Hej
Jeg har nu siden BaBoom kom i luften, forsøgt at lave 3-4 handler herinde. Men de er alle gået i vasken pga. af sælgeren får bedre bud efter man har aftalt at hente det, sælgeren ikke vil sælge, sælgeren får bedre bud efter man har aftalt at hente den, og derfor afviser handlen osv.
Har jeg været uheldig, eller er det normen herinde ? Er det pga. af den relative lave alder på klientellet ? Min forrige handel hvor jeg pointerede at det ikke var fedt sælger forsøgte at sælge varen videre, efter jeg havde fået at vide den var i posten, forstod sælger ikke at det var et problem ?!?
Håber at høre jeres mening omkring markedet, da jeg synes det er et godt marked rent funktion- og produktmæssigt. Jeg bruger meget Bilgalleri og Motorcykelgalleri''s marked - med en noget højere successrate.
nov 2007
Følger: 29 Følgere: 26 Fotoprofiler: 1 Emner: 79 Svar: 2.416
feb 2007
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
Var det måske en ide at foreslå et pointsystem ligesom Ebay fx har det, hvor man kan give en sælger point efter hvor god handlen var, og det er inklusiv hvordan det gik med fragt osv. Måske også en for køberne, så man kan fortælle hvor lang tid der gik før pengene kom osv.
nov 2007
okt 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Fotoprofiler: 1 Emner: 26 Svar: 188
feb 2007
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
Men ja, de har større problemer herinde, de skal have lavet noget hastighed som det første
nov 2007
Sir michael - Naah, kan man nu osse det ? Klar over hvor nemt det ku gå galt MEGET meget hurtigt ?
jan 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Emner: 6 Svar: 162
Men det lyder åbenbart somom jeg er heldig?
nov 2007
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 27
nov 2007
BaBoom Marked seriøsitet