703 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Thomas K
Thomas K
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5

BaBoom Marked seriøsitet BaBoom Marked seriøsitet

Hej

Jeg har nu siden BaBoom kom i luften, forsøgt at lave 3-4 handler herinde. Men de er alle gået i vasken pga. af sælgeren får bedre bud efter man har aftalt at hente det, sælgeren ikke vil sælge, sælgeren får bedre bud efter man har aftalt at hente den, og derfor afviser handlen osv.

Har jeg været uheldig, eller er det normen herinde ? Er det pga. af den relative lave alder på klientellet ? Min forrige handel hvor jeg pointerede at det ikke var fedt sælger forsøgte at sælge varen videre, efter jeg havde fået at vide den var i posten, forstod sælger ikke at det var et problem ?!?

Håber at høre jeres mening omkring markedet, da jeg synes det er et godt marked rent funktion- og produktmæssigt. Jeg bruger meget Bilgalleri og Motorcykelgalleri''s marked - med en noget højere successrate.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af køkkenhylder 600 kr.
  • Varmtvandsventil i teknikskabet har sat sig fast 650 kr.
  • Køb og installering af Aquastop på vaskemaskine 1.289 kr.
  • Skift af slange til trillebørhjul 205 kr.
  • Afinstallation af gaskomfur samt gasinstallation i lejlighed 3.500 kr.
  • Kitchen clogged 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  BaBoom Marked seriøsitet
  • #1   27. jan 2008 Har solgt mine tjeneste støvler herinde og jeg var da meget godt tilfreds smiley Har os flere ting til salg, men ja ind imellem kommer de små drenge og skriver noget pis .. Men hvis man fatter lidt mod og selvbeherskelse så sender man en udstemme hvis det sker flere gange og ellers bare sletter kommentarerne og ignorere smiley

• Thomas K
    Thomas K Tilmeldt:
    feb 2007

#2   27. jan 2008 Ja der går jo nogle handler igennem herinde, så nogen gode sælgere og købere må der jo være.

Var det måske en ide at foreslå et pointsystem ligesom Ebay fx har det, hvor man kan give en sælger point efter hvor god handlen var, og det er inklusiv hvordan det gik med fragt osv. Måske også en for køberne, så man kan fortælle hvor lang tid der gik før pengene kom osv.

• #4   27. jan 2008 Thomas K - Tror det er lidt for indviklet for HA og admin .. De har jo en del at se til udover markedet såå .. Men ja det lyder da som en ok ide .. Men tror bare der er en fandens masse arb i det ..!

• #5   27. jan 2008 det er vidst håbløst at lave en seriøs handel herinde. Har nok sammenlagt lavet 15 handler og endnu flere aftaler. men ikke en er overholdt

• Thomas K
    Thomas K Tilmeldt:
    feb 2007

#6   27. jan 2008 *PIV* Mit Liv Som Munk . - arbejdet ligger i at lave logikken til at fortælle hvornår en køber har "købt" varen. Da det jo først her skal være muligt at give karakterer. Selve teknikken er vel ikke det store problem smiley et par kolonner mere i db'en, så må det være der smiley

Men ja, de har større problemer herinde, de skal have lavet noget hastighed som det første smiley

• #9   27. jan 2008 Solgte mere eller mindre os kun mine støvler fordi gutten boede her, 10 min fra Holstebro såå .. smiley

Sir michael - Naah, kan man nu osse det ? Klar over hvor nemt det ku gå galt MEGET meget hurtigt ? smiley hehe ... Syns bare generelt fotoprofil ideén burde revideres,. Det er jo slet ik som det skulle være, et stort marked mere ... Det ER jo desværre et nyt Arto smiley ..

• #10   27. jan 2008 Jeg har solgt 5 ting herinde, og der har ingen problemer været, de har overført penge dagen efter og jeg har sendt varen samme dag.

Men det lyder åbenbart somom jeg er heldig?

• Maria C
    Maria C Tilmeldt:
    nov 2007

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 27
    #11   27. jan 2008 Seriøsitet= NUL!

• #12   27. jan 2008 Jah, bare se på maria ? smiley

Kommentér på:
BaBoom Marked seriøsitet

Annonce