{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min kommende bil!
  • #1   28. jan 2008 cool...............

• #2   28. jan 2008 Fuck dig smiley

• #3   28. jan 2008 Bytte med min toyota corolla fra første verdenskrig? Der er helt nye vinterdæk på smiley

• #5   28. jan 2008 Yasirfir, du sir fem ?
    Desværre. Du er ikke helt min type

Stine S
    Det var bilen du skulle se og ikke mig smiley

Linette M
    Ja, selvfølgelig hvis det er en AE86 med blacktop motor. Ellers så tror jeg ikke det har interesse (Forhjulstræk er for mormor der ikke kan kontrollere bilen)

Infected Prinsesse Maj (H) .. ´
    Ja, selvfølgelig. når jeg har hentet bilen i tyskerland, smidt skørterpå , malet den og fikset et rollcage samt diverse andre småting smiley

• #7   28. jan 2008 Jaob : Det ved jeg slet ikke hva betyder... Jeg siger bar ja... Det er sådan en AE86.. Men du må ikke se eller prøve den inden vi bytter. Desuden er der ingen garanti. Til gengæld skal jeg nok fylde tanken op og der følger sprinkler med.

• #8   28. jan 2008 Infected Prinsesse Maj (H) .. ´
    Der skal ikke anlæg i. den skal bruges til drift og ikke til cruise... Et anlæg vejer bare. Der skal være 2 højttalere i og måske en cd-afspiller... Jeg gider ikke køre rundt med en bom-kasse som rasler mere end en gammel rusten peugeot.

Linette M
    Haha. Så tror jeg desværre jeg hopper over. en AE86 er en dejlig lille baghjulstrukket bil. Det er sådan en: (link fjernet)

• #10   28. jan 2008 Det er jo ingenting det der... Se nu mors bil :

(link fjernet)

Bar i rød smiley

Den larmer mere end min støvsuger når posen skal tømmes....

• #12   28. jan 2008 tjah der er jo ikke ligrfrem vw men håber du bliver glad for den smiley

• #13   28. jan 2008 Top $
    Du kan finde nok så mange ferrari, lamborghini, Ford GT osv... Jeg vil have en japansk RWD bil som skal bygges om til en drifter. Det er min drømmebil. Og ja, den er til at betale sig fra.

Captain Hero !
    Sådan en havde jeg overvejet, men det er umuligt at finde paneler til den. Og det har man brug for når man drifter smiley

Linette M
    Du beholder bare din AE82 smiley
    Men sådan en 82er kører heller ikke dårligt.

Anders H
    Jeg har skam haft en VW. Kig eventuelt mit fotoalbum.

• #16   28. jan 2008 Det er bar fordi jeg ikke kan tælle? Pffff.... Kom nu, byt bil med miig? Der følger jo sprinkler med?

• Rasmus
    Rasmus Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 14 Svar: 937
    #17   28. jan 2008 Fin lille vogn.. Den har potentiale til at blive rigtig sjov sådan en.. smiley Går selv med tanken om at importere en vogn om ½ års tid.. dog ikke nissan

• #18   28. jan 2008 Infected Prinsesse Maj (H) .. ´
    Så bliver det ikke nogen bil smiley synd vil nogle nok mene smiley

Captain Hero !
    Det må jeg sige... Men at en person sælger alt til sådan en AE86er er jo ikke ensbetydende med at delene er svære at få fat på. Anyway så har jeg besluttet mig for at det skal være en 200SX. Den ser også federe ud end en AE86.

Linette M
    Det lyder virkelig fristende, men jeg kan godt lide baghjulstrukne biler. Og det er AE82 desværre ikke

Mekker
    Jeg vil da sige den allerede er sjov som standard.

Anyway. Der er flere billeder af sjoveren i min profil.

• #20   28. jan 2008 Haha Infected Prinsesse Maj (H) .. ´
    Det må vi jo lige finde ud af om et års tid smiley

• #21   28. jan 2008 Sørens...

Ej det er sgu en fin bil. Held og lykke med den smiley

• #22   28. jan 2008 F P
    Ingen interesse... Jeg skaffer min billigere og vil selv style den. Jeg gider ikke købe noget færdigstylet

• #23   28. jan 2008 ...Og jeg vil have en venstrestyret.

• #24   28. jan 2008 Hold da kæft en nedern drømme bil og have .. Nu ved jeg bestemt ikke hvor gammel du er, men jeg ser mig selv om 10 år køre rundt i en ferrari smiley .

• #25   28. jan 2008 Jesper K
    Læs hvad jeg har skrevet:
    "Du kan finde nok så mange ferrari, lamborghini, Ford GT osv... Jeg vil have en japansk RWD bil som skal bygges om til en drifter. Det er min drømmebil. Og ja, den er til at betale sig fra."
    Så derfor er det min drømmebil. Og vi alle er jo ikke ens. Og jeg er ca. 6 år ældre end dig.

Jakob K
    Som jeg skrev. Jeg vil have RWD man kan smide sidelæns. Og det er lidt svært i en mini når den har så kort en hjulbase smiley

• Rasmus
    Rasmus Tilmeldt:
    feb 2007

#26   28. jan 2008 Tja.. det er nok smag og behag. Men den kan i hvert fald ret nemt blive væsentligt hurtigere og komme til at ligge godt sidelæns.. smiley

Hvorfor ikke gå efter en S14 egentlig?

• #27   28. jan 2008 Mekker
    Designmæssigt kan jeg ikke lide S14. en S13 har nogle dejlige former og ser 100 gange mere sportsvogn-agtig ud smiley

Jakob K
    Jeg er da bestemt ikke kedelig smiley

• #28   28. jan 2008 D $ H
    Der står da også jeg vil have en venstrestyret.
    vil jeg have en højrestyret vil jeg flytte til england...

F P
    Ellers tak. Jeg bryder mig som sagt ikke om designet på en S14 som den front er fra. Og jeg vil importere og hente bilen selv. Og den du linker til er også højrestyret hvilket jeg ikke vil have.

• #29   28. jan 2008 Bilen skal bruges som sommerbil samt drift når den bliver luftet på bane.

Og ja, den er baghjulstrukket med 169 heste standard

• Rasmus
    Rasmus Tilmeldt:
    feb 2007

#30   28. jan 2008 Okay.. Den kan også komme til at se rigtig fræk ud sådan en S13'er.. smiley Har nu altid været vild med rwd japs.. Især AE86, det er bare blevet svært at finde en i ordentlig stand, med mindre man har gode kontakter i japan hehe..

• #31   28. jan 2008 Mekker
    Hvis du virkelig brænder for sådan en AE86 Trueno, så er det vel næsten Lasse fra japanerimport.dk du skal have fingerne i. Jeg har en ide om at han kan skaffe sådan en sjover hjem.

Men ja, det er en kultmaskine uden lige

• #32   28. jan 2008 Okay det var da virkelig underligt at bruge penge på sådan en bil. Kan den overhovedet blive pæn? og hvor vil du drifte i danmark?

• #33   28. jan 2008 Jesper K
    i min baghave da. Men ja, det er mine penge og jeg er vild med den bil. Sådan er det. Nogle synes jo også at en kadett er en pæn bil. Vi har jo allesammen forskellig smag. Heldigvis smiley

• #34   28. jan 2008 du er den sjoveste jeg kender og der er jo ingen som syntes en kadett er en pæn bil? men ja heldigt vi er forskellige.

• Rasmus
    Rasmus Tilmeldt:
    feb 2007

#35   28. jan 2008 Ja det er efterhånden blevet ret populært at hente biler hjem fra diverse eksotiske steder, så mon ikke der er nogen der kan finde en pæn AE86'er.. Jeg ledte faktisk efter en for et par år siden uden held så jeg røg ind i et par Ford Sierra GT'er istedet som jeg nu har haft nogle stykker af.. Så nu er jeg faktisk rimelig tændt på at finde en Sierra Cosworth.. Men på et eller andet tidspunkt skal jeg helt sikkert have Ae86.. Der er bare et eller andet over den bil.. smiley

Kommentér på:
Min kommende bil!

Annonce