vits vits
Hey ville lige pifte baboom op med en vist. ha en god aften.
Hvem ville ikke være flov?
Lille Brian gik i børnehaveklasse, og en dag spørger lærerinden børnene, hvad deres far laver.
Alle de typiske svar kommer; brandmand, politimand, sælger, politiker osv.
Brian var meget stille, så lærerinden spørger hvad hans far laver.
- "Min far er eksotisk danser i en bøsseklub hvor han tager alt tøjet af foran andre mænd. Og hvis tilbuddet er godt, så tager han med ind på et billigt hotel og fjoller rundt hele natten"
Lærerinden beder hurtigt de andre børn om at male lidt i deres malebøger, og tager derefter Brian med ud på gangen.
- "Er det virkelig rigtigt med din far?"
- "Nej" siger Brian. Min far spiller fodbold for Brøndby., men jeg var alt for flov til at sige det".
jul 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Fotoprofiler: 1 Emner: 7 Svar: 342
jun 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 24 Svar: 629
dagens joke..
jul 2007
"Kære Morten,
Jeg må desværre bryde vores forhold. Afstanden er alt for stor. Desuden har jeg været dig utro to gange, selvom det ikke betød noget for mig, så føler jeg ikke det er retfærdigt for hverken dig eller mig. Vil du være sød at returnere billedet af mig. Mona"
Soldaten, som selvfølgelig blev rasende, spurgte sine soldaterkammerater om de kunne gøre ham en tjeneste. Han skulle låne billeder af kærester, søstre, kusiner osv. Da han havde samlet alle billederne - 57 ialt - og selvfølgelig kun de flotteste piger var udvalgt - skrev han følgende besked og lagde sammen med billederne, som han sendte til Mona.
"Kære Mona,
Jeg beklager, men jeg kan ikke helt placere dig. Kan du ikke tage dit billede ud af bunken selv og så sende resten retur til mig ? Pas godt på dig selv.
jul 2007
dec 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 18 Svar: 131
dec 2007
dec 2007
dec 2007
sep 2007
Følger: 1 Emner: 19 Svar: 177