{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
760 visninger | Oprettet:

iPhone salg herinde.. {{forumTopicSubject}}

Hey folk

Der er en ting jeg ikke rigtigt har forstået .. Folk herinde sætter deres næsten nye iPhones til salg for måske 4.000 - 4.500 kr.. Men har nogen af jer lagt mærke til hvad de koster i udlandet? På ebay kan du f.eks. få en helt ny der aldrig er åbnet og unlocket til 2.500 - 3.500 kr ..

Se bare her..

http://cgi.ebay.com/Apple-iPhone-New-In-Box-8GB-AT-T-GSM-Worldwide-Shipping_W0QQitemZ220197360405QQihZ012QQcategoryZ64355QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Regner man det 510$ om til danske kroner bliver 2.562 kr.. Det er så uden fragt selvfølgelig men hvis den så bare koster 150 kr har du en ny iPhone til lige godt 2.700 kr ..

Jeg har hørt flere der har bestilt fra folk på eBay uden at det koster noget i told osv..

Det vil jo egentlig sige at hvis man køber en herinde bliver ma negentlig snydt pænt meget eller hva ?

Ville bare lige høre om folk vidste det og hvis ikke hvad de så synes om det ..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  iPhone salg herinde..
  • #1   31. jan 2008 Ja det er selvf. rigtigt nok .. Men det ku jo godt tænkes at folk køber dem hjem fra usa også tjener kassen på dem ?

• #2   31. jan 2008 du skal også tænke på at dem du køber i udlandet ikke er med dansk ordbog osv..

• #3   31. jan 2008 tror du ikke de gutter og gutinider der sælger deres Iphone herinde selv har købt dem billigt på Ebay smiley det tror jeg.

mange reklamere med at de har fået dansk menu, jeg købte i sin tid en Ipod mens jeg var på ferie i usa, og der var ikke dansk på den, da jeg kom hjem til danmark igen og sluttede min nye Ipod til min com og åbnede Itunes, spurgte Itunes om jeg ville opdatere min software på Ipod´n

Jeg klikkede ja. og Voilá 5 minutter efter var der pludselig dansk på min Ipod =)

Hvis det er det samme system med Iphone, vil jeg mene at dem som reklamere med at de har fået lagt Dansk på deres Iphone, skulle sende 1000,- af det de får dor den til apple, det er jo dem der havde lavet opdateringen med dansk til den =)

• #4   31. jan 2008 Michael W.. der skal en hel del flere fikfakserier til for at jailbreake en iphone og ligge dansk software på.. og det er jo heller ikke apple der har lavet den danske software, for en dansk iphone findes jo i princippet ikke.. hvis man synes det er for dyrt at købe en i danmark så synes jeg da bare at man selv skal importere end, men man løber nemt ind i en hel del problemer..

• #5   31. jan 2008 ok =) jeg har flere gange Jailbreaket min Touch uden problemer, mht: at købe den i danmark! jeg tror sku bare jeg venter til de engang kommer med 2 generation af Iphone - og så venter til de kommer i salg herhjemme, kan ikke li tanken om at give så meget for den hvis man ikke kan gå ned i sit lokale Mac center og få skidtet lavet på garantien

• #6   31. jan 2008 Frederik L
    Det er rigtigt nok, men umiddelbart er det vist ikke så svært at få på .. Også er det jo nemt at tjene penge.. !

• #7   31. jan 2008 My Point! det er jo kun at gå på Youtube og søge Iphone Jailbreak og så kommer der flere videoer der udførligt guider en igennem det, stort set så let at alle med en smule tålmodighed kan gøre det

• #8   31. jan 2008 sådan jeg Jailbreakede min Touch

• #9   31. jan 2008 Michael W: jeg forstår skam godt de mennesker der venter til den kommer i DK (og jeg kan se at du deler min opfattelse af at det nok først bliver når den kommer i anden generation).. Men det koster jo altid lidt tid/økonomi og risiko hvis man vil have det nyeste.. Personligt tror jeg ikke at jeg synes det er så fedt mere at have en når alle får en, men sådan er vi jo så forskellige.. kan sige så meget at jeg ikke har haft nogen problemer med min endnu og har vel haft den ca. 6 måneder..

• #10   31. jan 2008 nice =) problemet er jo bare at jeg har # abbonnement og har mange steder læst at man ikke kan med 3 :S nok derfor jeg ikke har en endnu

• #11   31. jan 2008 ups HeHe der skulle stå 3 abbonnement

• arcteryx a
    arcteryx a Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 13 Svar: 89
    #12   31. jan 2008 jeg fik mit fra usa til ca 2900kr

• #13   31. jan 2008 hvis i lægger mærke til det er det faktisk ikke kun iphone som der ryger hul overpriser herinde har opdaget mange folk som der prøver at få over nypris for deres ting her taler vi bla om fladskærme pcere tv video dvd radio osv og hvis man så byder bare en lille smule under så skal man have udestemme og svines til på det groveste... Jeg har et eksempel så en 17" fladskærm den ville manden have 1300 for kun 2 år gammel bla bla jeg bød ham 300 og så var jeg du svin hehe købte en af mine venner istedet til 200 1år gammel så par generelt på herinde og tjek lige priser før i handler

• #14   31. jan 2008 stavefejl er gratis hehe skriver fra en telefon griner

• #15   31. jan 2008 Jeg fik min fra usa til 2250 kr. låste den selv op, installerede dansk menu, ordbog og EDGE indstillinger for sonofon...

Nu har jeg en fuldt funktionel iPhone (selfølgelig set bort fra Visual VoiceMail da danske teleselskaber ikke har den funktion)

• #16   31. jan 2008 aftal med sælger at han pakker den ind som en gave og skriver noget på ala, Happy Birthday "name" smiley det har jeg gjort med en del ting smiley

• #17   31. jan 2008 eBay vil jeg sige.. der er de billige og der kan man også aftale med sælger hvordan det skal foregå osv.. Også kan du også se hvor mange gode handler de har haft.. smiley

• #18   31. jan 2008 Morten S
    Min veninde købte den derovre da hun var på ferie, så der var ingen told at bekymre sig om, men ja, hvis du kender en derovre, så er det bare om at få dem til at købe den og sende som en gavepakke...

dog er det lidt sværre at oplåse det nye firmware, da man skal bruge et ekstra simkort (turbosim) over sit eget.. simpelt i realiteten, dog er det ikke noget alle og enhver kan gøre...

• #19   31. jan 2008 Man kan bruge iPhonen med alle teleselskaber i DK, det eneste "tøvende" selskab er 3, men det er muligt at få det til at virke..

Et styk iPhone
    Et styk Turbosim
    Et styk Simkort
    Og en jailbreak, så er den funktionsdygtig

• #20   31. jan 2008 Apple har en aftale med AT&T om at iPhones kun kan bruge deres abbonnementer i USA ihvertfald - så det betyder den er simlåst.. Simlåsen kan forbipasseres med et Turbosim..

Apple har derudover låst telefonen, så kun programmer der er accepteret af dem kan installeres, det kaldes i Apple's verden en jailed iPhone (fængslet iPhone), og et jailbreak betyder at du frigør telefonen, og samtidig installere programmet "Installer.app" hvorfra Dansk menu, ordbog osv. osv. kan installeres, samt alle andre programmer der findes til iPhonen..

• #21   31. jan 2008 Ja.. så kan alt ordnes med en pc og telefonen..

• #22   31. jan 2008 Det er drømmetelefonen.. på det tekniske er den ikke så imponerende som mange andre, men der er bare noget specielt ved den..

Kommentér på:
iPhone salg herinde..

Annonce