{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
324 visninger | Oprettet:

Uvidenheden {{forumTopicSubject}}

Jeg er efterhånden godt træt af at høre de danske teenagere (og så dem som er i 20'erne eller derover men ikke er udviklet mentalt) som går og bilder folk ind at hash er ufarligt, og det kan ryges så ofte man vil.

Det har simpelthen så mange negative ting med sig, som folk ofte glemmer hvis de gider bruge bare lidt tid på at sætte sig ind i det de render og laver.

Nu vil jeg ikke selv spille hellig - men håber folk kan få øjnene op, man skal sq' ikke bare rende og ryge det jævnligt og være i god tro om at det er ufarligt for krop og sjæl - tvært imod.

Tro mig - jeg ved udemærket godt hvad jeg snakker om smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• I need a certified electrician to fix my socket where the stove is to be connected. 1.250 kr.
  • Opsætning af fjernsyn 550 kr.
  • TV2 kanaler virker ikke 1.149 kr.
  • Rengøring af hele lejligheden 250 kr.
  • Handyman - boreopgave (gardinstænger, hylder) 600 kr.
  • Toilet virker ikke 3.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Uvidenheden
  • Rikke n
    Rikke n Tilmeldt:
    dec 2007

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 266
    #1   1. feb 2008 aldrig hørt nogen mennesker som siger det ? men anyway..

• #2   1. feb 2008 Jeg har hørt det et utal af gange - og det irriterer mig at folk kan stoppe deres uddannelse på sidste år fordi de er faldet i hullet, og synes alt det godt.

• #3   1. feb 2008 Hva er det præcist der er skadeligt ved det så?

• #4   1. feb 2008 har også hørt folk sige det og ja det er fandme noget pis!

• #5   1. feb 2008 lol, tydeligvis uvidne folk der os skriver her i tråden.

det fjerne fedt om hjertet, men nakker os brusken i rygraden, og mentalt sker der ikke de store fremskridt, men derfor blir rusen ikke dårligere. smiley

men når man finder ud af hva man vil med sit liv, indser de fleste os at det er på tide at stoppe. smiley

• #6   1. feb 2008 Lyder riiiimelig noia, quintus :S

• Rikke n
    Rikke n Tilmeldt:
    dec 2007

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 266
    #7   1. feb 2008 hmm..

• #8   1. feb 2008 men man kan godt sige det er ligeså skadeligt som alkohol, hvis du f.eks kun ryger hver 3 måned, når hjernen et opbygge de hjerneceller der går tabt ved den ene gang.

• #9   1. feb 2008 quintus - det foskelligt som man ser på det, man er man stor nok til at ryge, er man os stor nok til at tage ansvar for konsekvenserne ( hvis man stadig er i stand til det ) , og ja filmen knækker på et tidspunkt hvis du ryger laang tid, så kommer bongen tit ind i billedet, og du ryger længere indi miljøet og så kommer der drugs på bordet.

• K.W.L. .
    K.W.L. . Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Svar: 68
    #10   1. feb 2008 Alt er farligt i for store mængder....

På længere sigt får man jo også gigt af at skrive for mange sms´er, men det gør folk alligevel.

• #11   1. feb 2008 quintus - du behøver ikke snakke til mig som om jeg er et barn, har været i miljøet siden jeg blev født. men hev mig selv ud af det for 1½ år siden.

• #12   1. feb 2008 Ja psykoserne er ikke sjove - har selv haft en pga. hash og nogle andre substanser. Og efter det prøver jeg udelukkende at få folk ud af miljøet, hvilket også hjælper i nogle tilfælde.

Det er pisse farligt, og det er ikke værd at tage chancen - og der er ikke noget som hedder "jeg kan holde til det, har gjort det mange gange før", for til sidst mister man grebet.

Nej man kan ikke dø af det, som man kan af alkohol - men jeg vil hellere dø end at have en livslang psykose (evigstid som nogle kalder det).

• #13   1. feb 2008 i har ret, har dog aldrig oplevet nogle ud af de måske 100 jeg har røget med der er sket noget med, derfor jeg ikke selv kan snakke af erfaringer af den slags, kun hva jeg har hørt og læst med første gangs psykoser.

men indrømmer da gerne alle mine venner ligeså langsom blev fucked i hvoedet, men vi startede os i en tidlig alder.

• #14   1. feb 2008 Jeg har mange venner der lyder som dig Morten H - men de får alle øjnene op når de sidder for dybt i hullet og endelig ser at det er et problem, selvom det ikke er "skadeligt" rent fysisk som du prissætter højest.

Og om man vil tage en bytur med alkohol eller en sumpe aften med joints en gang om måneden, synes jeg er et nemt valg.

Joints kan give en psykoser meget hurtigt. Og det kræver sq' et langt og stort forbrug af alkohol for at nå noget der ligner en psykose som man kan få af psykelidske midler som hash eksempeltvis er, selvom kemiske midler som amfetamin også nemt kan udløse psykose.

Men nu det ikke kun psykose man kan få. Man kan jo også få lidelser som er omtrent lige så slemme: depression, angst (og alle dets undergrupper), mild paranoia osv. osv.

Tro mig, de fysiske skader som alkohol kan skabe er klart at foretrække frem for de psykiske skader som stoffer kan lave.

Og folk der har været der er enige! Og det har intet med dårlig psyke at gøre, det kan ske for alle - og det er IKKE værd at tage chancen !!

Det er netop det jeg prøver at fortælle folk inden det går galt for dem - og de ville ønske de havde stoppet i tide.

• #15   1. feb 2008 philip du har ganske ret. smiley

• #16   1. feb 2008 ryger der pot i piben morten?. høsten er ved at være klar. ;D

• #17   1. feb 2008 quintus - var du ikke imod det? smiley har bare homegrow til vennerene, og lidt til smerterne. smiley

• #18   1. feb 2008 nej har ikke hørt det i sarkastisk sammenhæng, men sætningen kender jeg alt for godt. smiley

• #19   1. feb 2008 nej har pisset og set x-factor, vi kan ikke alle være på computeren døgnet rundt. smiley

• #20   1. feb 2008 no comment. smiley hehe, ved det ikk

Kommentér på:
Uvidenheden

Annonce