{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
523 visninger | Oprettet:

heine j
heine j
Følger: 1 Emner: 106 Svar: 443

sige til damen hjælp {{forumTopicSubject}}

damen har lige fået briller for en stykke tid siden de er pæne og klær hende men hvordan fortæller man det til hende hun kan ikke vænde sig tll det hun syntes det ser helt forkert ud hver gang hun ser sig i spejlet og hun vil ikke have lincer hun bøvler meget med hovedepine pga af dårligt syn og ønsker at hjælpe hende

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sige til damen hjælp
  • #1   5. feb 2008 Ja sig du synes det klæder hende og at de er pæne - præcis som du siger.

Sig så jeg har sagt at det tager lang tid at vænne sig til briller. Jeg har selv briller og det føles til tider stadig underligt og grimt (har jeg trods alt haft en ca. 8 år eller sådan noget).

Bliv ved med at fastholde og sige din ærlige mening omkring det.

(Eller sig I ikke har råd til andet :D)

• heine j
    heine j Tilmeldt:
    sep 2007

#2   5. feb 2008 det har jeg sagt. skal nok ikke lige sige det tager over 8 år. men prøve at overbevise hende det er kønt men det er svært. hun ved jeg syntes hun er køn men skal nok ikke lige sige lige meget hvad så tror jeg slet ikke hun bruger dem og vil jo gerne hjælpe

• heine j
    heine j Tilmeldt:
    sep 2007

#3   5. feb 2008 håbe jeg så har mere tolmodighed som hun har

• #4   5. feb 2008 Ej selvfølgelig ikke sig det tager 8 år, det gør det jo heller ikke. Jeg har jo fået nye flere gange.

Men sig det tager lidt tid, det er jo klart.

Ellers sig til hende at hun skal lægge nogle billeder ind på hotpeople, eller her eller sådan noget, og så kan folk skrive om hun ser godt ud eller ej?

• heine j
    heine j Tilmeldt:
    sep 2007

#5   5. feb 2008 ved jeg hun ikke tør. hun bruger dem kun når hun ser tv og kun når jeg er sammen med hende. og der ikke er andre

• #6   5. feb 2008 Jamen så må hun jo selv vælge:

1: Briller på og vænne sig til dem.
    2: Ha ondt i hovedet.

Der er jo ingen folk på vores alder der mobber eller noget, det var i 2.-4. klasse man kaldte folk for brilleabe.

• heine j
    heine j Tilmeldt:
    sep 2007

#7   5. feb 2008 det har jeg også sagt men vil bare prøve at sige til hende hun skal tage dem på når vi er sammen med andre når hun så hører deres mening er det nok ikke så galt men kan godt forstå det ikke er rart i starten

Kommentér på:
sige til damen hjælp

Annonce