{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
499 visninger | Oprettet:

Steffen R
Steffen R
Tilmeldt:
27. jan 2008
Følger: 1 Emner: 58 Svar: 104

Projekt uge {{forumTopicSubject}}

Hey baboom.. Jeg skriver om racisme i denne uge, da vi har projekt ;( Jeg er næsten færdig, mangler kun lidt forslag til hvordan racismen kan stoppes.. Derfor spørger jeg her, da jeg selv er på bar bund .. Hvad kan gøres for at stoppe racismen ??

-Svarer kun tilbage til dem der er gamle nok til at tage indlægget seriøst smiley tak for hjælpen ..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Projekt uge
  • #2   6. feb 2008 Altså nu har jeg selv haft om racisme op til flere gange, blandt andet i form af Nelson Mandela og Guantanamo fanger..
    Jeg vil så'n set mene at den eneste måde at stoppe racisme på, er at i stedet for at have en leder, tager vi lige Bush og USA som eks., i stedet for at det kun er ham der sidder på magten, så skulle man have en fra hver "race", altså en hvid, en mellemamerikaner, en asiater og en sort osv. osv...
    Dette har jeg selv haft skrevet i en opgave for mindre end en måned siden, har lige fået 10 for den efter den nye skala..

    Håber du kan bruge det til noget..


  • Steffen R
    Steffen R Tilmeldt:
    jan 2008

    Følger: 1 Emner: 58 Svar: 104
    #3   6. feb 2008 tak for hjælpen.. Andre der kan tilføje noget ? Jeg har skrevet om det ikke kan lade sig gøre, da vi er socialt forskellige, mmen læreren sagde jeg alligevel skulle komme med eksempler på hvad der kunne løse det :s

Kommentér på:
Projekt uge

Annonce