Jeg bliver snart isoleret. {{forumTopicSubject}}
Når city ringen er færdig til sommer, kan vi fra amager se i grønspætte bogen, efter muligheder for at komme væk fra øen.
Bus 350 S, skal tilsyneladende ikke længere køre på Amager, ligeledes skal 4A heller ikke længere køre på amager.
Andre buslinjer skal erstatte dem, men der er ingen meldinger om hvad og hvor og hvorfor.
Vi har en bus 77 og 78 der kører en runde på amager en gang i timen, og stopper kørslen ved 19 tiden, der er sjældent mennesker i de busser for de kører fra Sundbyvester plads til.... Ja, Sundbyvester plads, de har deres egen lille city ring.
Skal jeg til Tårnby torv fra Urbanplanen, som tager 10 min. på cykel, skal jeg skifte bus, og vel og mærket med en bus der kun kører 2 gange i timen.
Jeg er kraft peter amager træt af kollektiv trafik.
dec 2014
Følger: 11 Følgere: 83 Emner: 439 Svar: 3.573
Jeg kommer jo meget på Amager, og kan også se at noget er galt.
Der er virkeligt et problem med den offentlige trafik mange steder i landet.
dec 2014
Følger: 10 Følgere: 71 Emner: 153 Svar: 3.755
Da jeg arbejdede på apoteket ude på Nørrebro, tog transporten med busserne lige så lang tid, som det tager at flyve til Prag.
dec 2014
Følger: 11 Følgere: 83 Emner: 439 Svar: 3.573
Så jeg bruger cyklen, jeg sparer ½ time hver vej, sparer udgiften, og får motion.
Men der er noget helt galt med vores offentlige transport, som er så vigtig for mange.
jan 2007
Følger: 17 Følgere: 14 Fotoprofiler: 1 Emner: 7 Svar: 2.090
Jeg bliver snart isoleret.