1.001 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Kosmetiske indgreb Kosmetiske indgreb

https://www.bt.dk/kendte/b.t.-serie-smuk-smukkere-botox-hvis-en-indsproejtning-bliver-lavet-forkert-kan-det

Jeg har så svært ved at forstå, at især meget unge mennesker udsætter sig for disse indgreb.

Flere ser jo direkte grimme eller mærkelige ud efter indgreb, der bliver foretaget i ansigtet.

Det kan godt være at vi lidt ældre kunne trænge til en opstrengning, men jeg ville aldrig turde gøre det.

Hvor er den almindelige skønhed blevet af?

Hvor er det at ældes 'med ynde' blevet af?

Hvorfor ønsker så mange at ligne en barbidukke?

Hva' pokker er der galt med hjernen, når man udsætter sig selv for det?

Hvordan ser I på det?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 700 kr.
  • Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kosmetiske indgreb
  • #2   23. apr 2019 Rent faktisk ser jeg, at mange unge ser ældre ud end deres alder efter indgreb.

Og, hvad med konsekvenserne som senere giver sig udslag, for der er konsekvenser ved mange indgreb.

• #3   23. apr 2019 Nogen er jo blevet helt deforme i ansigtet, og ufarligt er det jo ikke, det kan jo lamme ansigtsmusklerne, hvis man støder ind i den forkerte skønhedsmager, så nej tak til den metode til at bevare et ungdommelig udseende på.

Kan andre ikke holde ud at se på en, er det deres problem... smiley smiley smiley

• #4   23. apr 2019 Ja selvom spejlbilledet mere og mere ligner Rynkeby kunne det ikke falde mig ind at ofre en bøjet femøre for at ændre det, men jeg har da forståelse for de mennesker der har et decideret dårligt selvværd grundet jordens tiltrækningskraft at de vælger lidt posefyld til at udbedre det smiley

• #5   23. apr 2019 Tjah, jeg har da tænkt på at få en mindre penis, ikke for min egen skyld, men for kvindernes... smiley

• #6   23. apr 2019 nej tak så heller mødes med de kvinder der ældes med ynde ligesom en god rødvin smiley

• #7   24. apr 2019 Janni Re ser da godt ud synes jeg, men jeg selv vil ikke ta nogen risiko for dårlig resultat og uheldige langtidsvirkninger.
    Hvis det var mere sikkert ville jeg nok. Men stadig ikke for meget så det blir. et kunstigt look.
    Helle Thorning og Janni Ree har fået baby look med de oppustede læber. Mindre kan gøre det smiley

• #8   24. apr 2019 # 5

"Tjah, jeg har da tænkt på at få en mindre penis, ikke for min egen skyld, men for kvindernes..." smiley

Overdrivelse fremmer forståelsen, men er du nu ikke lidt af en pralerøv, Greve? smiley smiley

• #9   24. apr 2019 # 7

Ja, f.eks. er Linses læber ikke ligefrem noget at tragte efter...

• #11   24. apr 2019 Så tror vi på det, Annella, bare vi bli'r forskånet for at se beviser... smiley smiley smiley

• #14   24. apr 2019 Her ser man, HVOR grueligt galt det kan gå...

profilbillede
  • #15   24. apr 2019 Skal man le eller græde?

Nu ligner hun i hvert fald Anders and eller Andersine hvis det var det hun ønskede.

Kommentér på:
Kosmetiske indgreb

Annonce