Kærestesorg + Evisiu & Nokia + sex Kærestesorg + Evisiu & Nokia + sex
Det undrer mig at 90% af alle beskeder og besvarelser fylder mindre end en sætning eller linie.
Er det for hårdt at sammensætte længere sætninger? Kan jeres nonsens ikke foregå pr. SMS? Det passer da bedre med det meningsløse selvbekræftelse.
Har I aldrig andet end volapyk på hjertet?
Ved ikke hvor tit jeg læser en tråd, hvor en enkelt bruger eller to faktisk kommer med et svar til OP ("original poster" for dem under 18). Men det bliver fuldstændigt ignoreret, da pøblen åbenbart giver op over for meningsfyldte posts. Er det ikke i pixi-bog format, så læses det åbenbart ikke.
Denne post bliver sikkert heller ikke læst af de første 20, før en eller anden modsiger den og tvinger de andre til at læse den. For ellers kan de jo ikke komme med 1-sætnings modangreb!
PS. Intra er ikke et ord. Egenavne begynder med stort. Det er standard pensum i folkeskolen.
feb 2007
Følger: 7 Følgere: 7 Emner: 72 Svar: 674
et af de emner jeg sys er lidt mere morsomme på en eller anden måde.
men hvis jeg nu bliver ved med at skrive her, har jeg jo faktisk et langt "svar" til sidst, selvom det er ret meningsløst, og sikkert ikke bliver læst fordi det er mre end 3 linjer
men jeg vil så lige til sidst sige at du faktisk har ret.
nogle gange giver man sig faktisk lige lidt mere tid til at svare i et emne, eller hjælpe en eller sådan, og så får man ikke noget tak tilbage eller noget svar i det hele taget. og det tror jeg, som du siger, er fordi det sikkert slet ikke bliver læst.
DEN BLEV LANG
og nu går jeg i seng.
godnat.
feb 2007
aug 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 41 Svar: 1.344
Du har ret - de relevante posts drukner tit i alt det vås de fleste lukker ud. Man skal være mere heldig hvis OP giver respons eller takker for indputtet.
Det er en lidt sørgelig trend. Folk er rigtig dårlige til at forklare sig skriftligt.
aug 2007
De fleste ville ikke have læst indholdet kl. 16.00.
Bare have skrevet "se min annonce"
eller "bytte"
eller "jeg intra"
feb 2007
men okay, hvis du kigger på gennemsnittet af alder herinde, tror jeg også det forklare en del
feb 2007
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 14
feb 2007
men det var nu mere ment som, de ting som du har sat i overskriften, ville have logget alle de yngre til.
jeg kan ikke lade være med at grine når interesseret bliver stavet "intra"
aug 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Fotoprofiler: 1 Emner: 44 Svar: 950
Det er faktisk korrekt det du skriver. Der er alt for mange useriøse emner oploadet i forummet og man får som regel kun irrelevante og svar uden nogen form for seriøsitet.
Det er faktisk lidt forkasteligt at se hvordan det danske sprog blir misbrugt af samtlige "sms og messenger" forkortelser.
Jeg prøver selv så vist muligt at ffrembringe det normale sprog, da jeg ikke selv ser nogen mening i at bruge alle de såkaldte forkortelser og meningsløse nutidige ord, som alligevel ikke bidrager med relevance for emnerne i forummet
aug 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Fotoprofiler: 1 Emner: 35 Svar: 673
aug 2007
Der er generalt for mange pattebørn herinde som man burde kunne lukke ude af en tråd man har oprettet...
aug 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Fotoprofiler: 1 Emner: 44 Svar: 950
aug 2007
ja men de er jo blokket hele tiden så. kan man bare unblocke en igen?
aug 2007
aug 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Fotoprofiler: 1 Emner: 81 Svar: 778
aug 2007
Forkortelser er OK, sålænge man ikke selv finder på dem. At en klasse eller et hjørne af Arto bruger en bestemt slags slang/forkortelser gør dem ikke universielle og intuitive for resten af DK's befolkning.
Det der generer mig er at folk ikke har mere på hjerte end en sætning. De fleste tråde er 50 sætninger for eller imod den orginale post. Ikke en egentlig argumentation eller rådgivning.
Når en bruger så endelig gør sig umage og skriver noget fornuftigt/brugbart så drukner det i nonsens.
aug 2007
aug 2007
Kærestesorg + Evisiu & Nokia + sex