{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
583 visninger | Oprettet:

It problemer! {{forumTopicSubject}}

Jeg elsker at høre musik, især at tage hørebøfferne på. Men også sætte højtallere til.

Desværre er det ikke muligt mere, for hver gang der er opdatéring så ændre ting sig.

Ikke engang en lille højtaler, ej heller de store højtaller, som bluetooth fungerede fint på, kan jeg få adgang til.

Hvad skal jeg gøre?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  It problemer!
  • #1   17. jun 2019 Nu er det svært at fejlfinde ud fra de oplysninger.

styresystem.?

Er det win10? i det tilfælde er der mange beklagelser over manglende lyd efter opgradering - her anbefales det at man laver en Rollback, eller opgradere lyddriveren.

I flere tilfælde opdateres drivere generelt i win 10 automatisk, men der kan opstå fejl hvor det ikke er tilfældet. På Microsoft anbefales det enten en Rollback eller manuelt opdaterer sin lyddriver.

en anden måde at gøre det på er at når alt fungerer, at lave en *.ISO brænding af systemet - som betyder det er et spejlbillede af win10, som man så kan køre.

Hvis man gør det til en vane at lave en *.ISO brænding f.eks. når systemet er opgraderet og fungerer, så der ikke går noget galt med uddaterede drivere hvis man F.eks. laver en ren installering.

Husk at gemme den *.ISO på et sekundær drev, de fleste pc'er har altid et backup drev den kan lægges på.-

• #3   20. jun 2019 Cris, ser først dit spørgsmål lige nu, har du fået løst problemet?

• #4   21. jun 2019 Jeg fik det heldigvis til at virke selv. Oh hvor var det dejligt igen at kunne høre høj musik. smiley

Kommentér på:
It problemer!

Annonce