635 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 51 Svar

Bøsser og lesbiske. Bøsser og lesbiske.

Jeg er åbenbart blevet blokeret af Kurt * i denne tråd http://www.baboom.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=4487 . Hvorfor skal sådan noget repostes? jeg kan ikke forstå det. de må jo forstå der er bare flere normale, hov undskyld hetroseksuelle menesker her på foraet, syntes det er skræmmende at der er ti i deres gruppe allerede.

Og til jeg der mener det her er hetz mod bøsser og lesbiske vil jeg gerne citere en der er medlem af deres gruppe

Skrevet: 27-03-2007 19:08:17
~Majse HA of SGGTK ~ :
Lars N - hvad hvis han ER seriøs ?? So f****** what ?

Man må sq da skrive hvad man lyster om herinde ..... Uden folk skal svine en til ....

Tror de drengerøve er skabsbøsser -- tør ikke come clean om hvem de virkelig er ... Trist..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Samle puslebord 300 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Rengøring af ovn 300 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bøsser og lesbiske.
  • #1   27. mar 2007 Nu er gruppen så ikke KUN for homoseksuelle men også for nysgerrige osv.. Skræmmende eller ej, alle har da ret til at være her.. Selv folk der stemmer på DF smiley

• #2   27. mar 2007 Jeg siger ikke de ikke må være her det må de da self. men der er ingen grund til at spamme foraet til med deres gruppe.
    og reglemantet siger følgene:
    2.3 Genpostning af Forum-indlæg
    Genpostning af forum-indlæg er ikke tilladt; disse vil blive slettet. Fortsætter genpostning af indlæg, vil du modtage en officiel advarsel og din brugerkonto vil blive frosset og i sidste ende udelukket fra siden.

Så syntes jeg sgu man skal overholde reglerne elvom man er homoseksuel, Kurt * siger godt nok han har fået lov. Men det er jo bare svagt af hjælpeadmins at give ham lov til det.

• #3   27. mar 2007 Kan godt følge dig mht spam af forummet - men hvad med bare at ignorere det og lade hjælpeadmins om at klare det?

• #4   27. mar 2007 Hmmmmmmm

• #5   27. mar 2007 Frist Pust...

Hvas aynes du om en pige der dykker ned på en anden pige nu og da?? Det er da meget fræk er det ikk?? Især hvis du ku få lov at se på...

• casper k
    casper k Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Svar: 43
    #6   27. mar 2007 F.P.. hvis ik du homoseksuel hvofor følger du så med i den diskution...
    jeg bare ik forstå det:p?

• #7   27. mar 2007 Kamilla V, det ville jeg også meget gerne men de ser tilsyneladene igennem fingerne, de har jo åbenbart givet Kurt * lov. Hvorfor spørge om noget der er i mod reglerne, jeg spørger helle ikke politiet om jeg må køre 80km/t i byzone..

• #8   27. mar 2007 Jeg er åbenbart blevet blokeret af Kurt * i denne tråd http://www.baboom.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=4487 . Hvorfor skal sådan noget repostes? jeg kan ikke forstå det. de må jo forstå der er bare flere normale, hov undskyld hetroseksuelle menesker her på foraet, syntes det er skræmmende at der er ti i deres gruppe allerede.

Og til jeg der mener det her er hetz mod bøsser og lesbiske vil jeg gerne citere en der er medlem af deres gruppe

Skrevet: 27-03-2007 19:08:17
    ~Majse HA of SGGTK ~ :
    Lars N - hvad hvis han ER seriøs ?? So f****** what ?

Man må sq da skrive hvad man lyster om herinde ..... Uden folk skal svine en til ....

Tror de drengerøve er skabsbøsser -- tør ikke come clean om hvem de virkelig er ... Trist..

Hmmm jeg er altså ikke homoseksuel.....

• #9   27. mar 2007 Frist pust.. Rooollliigg nu.. Der er ingen hjælpe admins online nu - så kunne det tænkes det bare er gas når Kurt skriver han har fået lov til at genposte??!!

• #10   27. mar 2007 Fluen på væggen . Kald mig gammeldags, men syntes det er forkert. Men har ikke noget i mod det, bare jeg ikke skal indrages.

Casper K, jeg går meget op i politik og prøver at oritere mig bredt. derfor, også inde for bøsse og lesbiske.

• #11   27. mar 2007 ~Majse HA of SGGTK ~ det nævner jeg heller ikke. det jeg siger er at du er medlem af gruppen.

Fluen på væggen. Jamen hvis han slet ikke har fået lov, så gør det jo ikke just siturationen bedre. så er det jo et brud på reglerne..

• #12   27. mar 2007 Dvs to piger der slikker fi*** på hinanden er ok - for det er frækt.. Men to mænd der har et forhold til hianden er aldeles frastødende og forkert????

Hvori ligger forskellen???

• #13   27. mar 2007 Frisk pust -- Hvaaa- hvorfor citerer du mig ??
    Min mening?

• #14   27. mar 2007 Om det er to piger der slikker fi*** på hinanden eller to mænd der har et forhold. det er lige forkert i mit hoved.. jeg siger bare det er i orden bare jeg ikke skal indrages..

• #15   27. mar 2007 Frisk pust - ja gu er det da brud på reglerne.. men det er der jo ikk meget at gøre ved nu vel.. Der er også forbudt at chikanere hinanden igennem nettet og at sælge kopivarer.. INdtil der er en admin online igen er du vist bare nødt til at affinde dig med det....

Eller havde du andre forslag??

• #16   27. mar 2007 ~Majse HA of SGGTK ~ : for at undgå at blive frosset pga. nogen måske ville føle sig stødt elleer at jeg drev hetz mod bøsser og lesbiske, og du kom med en kommentar i en tidligere tråd om netop dette emne som jeg desværre ikke fik mulighed for at deltage i pga, jeg blev blokeret. du skriver i det jeg har citere dig for

Man må sq da skrive hvad man lyster om herinde .....

• #17   27. mar 2007 Fluen på væggen. Jeg har ikke andre forslag, syntes bare ikke at sådan en sag skal gå uset hen.

• #18   27. mar 2007 Grunden til at jeg skrev det, var at folk begyndte at svine Kurt til..... Det er da for latterligt - så kan man la være med at gå ind i tråden --- Right ?

• #19   27. mar 2007 ~Majse HA of SGGTK ~ .Det er korrekt syntes at en diskution skal føres på et ordenligt niveau. Jeg har heller ikke svinet ham til som person, jeg sagde bare at det var postet en gang det indlæg. Så han har måske meget sarte øre siden han blokere mig for sådan et inlæg.

• #20   27. mar 2007 Majse - hørt..

Frisk Pust - løsn knappen i dine bukser - du har da noget der sidder i klemme... Der findes da 10 gange værre ting her inde end at en homoseksuel fyr genposter sit indlæg.. Come on mand...

Lad det da ligge og koncentrer dig istedet om salget af fake evisu bukser eller dem der sviner hinanden til, eller er for unge til at være her... der er meget mere kød på den sag

• #21   27. mar 2007 Fluen på væggen. Jamen lige netop de nævte sager som du nævner, som jeg også syntes er et problem, de bliver bragt op af mange andre, så er det jo lige pludslig mig der reposter. ikk?

• #22   27. mar 2007 du genposter vel ikke så længe du ikke poster indlæggene mere end en gang.....

• #23   27. mar 2007 Om det er den ene eller den anden person der poste et indlæg med samme emne, så difinere jeg det som en repost.

eks. hvis vi nu siger at du laver en tråd om bøsse og lebbe gruppen ang, flere ansøgere, så ville jeg mene det er repost også selv om det var kurt* der havde postet sidst.

• #24   27. mar 2007 tja - har ikke lige nærlæst reglerne på det område godt nok desværre...

• #25   27. mar 2007 Mærkeligt Fl!nte - tror oss jeg ville blokke dig hvis du kaldte mig bums pga min seksualitet......

• #26   27. mar 2007 Dem har du vel læst da du oprettede din bruger? smiley ikk?
    Ej jeg kender dem også kun fordi jeg har sat mig ind i dem da jeg selv var hjælpe admin på Hifigalleri.. men syntes da du skulle læse dem.

Kan hjælpe lidt.....
    2.3 Genpostning af Forum-indlæg
    Genpostning af forum-indlæg er ikke tilladt; disse vil blive slettet. Fortsætter genpostning af indlæg, vil du modtage en officiel advarsel og din brugerkonto vil blive frosset og i sidste ende udelukket fra siden.

Som genpostning defineres også indlæg med samme hovedbudskab som et andet nyligt emne; eksempelvis flere vurderingsindlæg efter hinanden. Hold disse indenfor samme tråd. Sker dette ikke, forbeholder BaBoom.dk sig retten til at slette disse indlæg.

• #27   27. mar 2007 Frisk Pust -- heeeelt ærligt hvor små sko går du i ??

• casper k
    casper k Tilmeldt:
    feb 2007

#28   27. mar 2007 hva pointen med og gå videre med det her:s...
    alle har sine forskellige meninger vi ku blive ved forever med det her fightin frem og tilbage....

• #29   27. mar 2007 ca str 42, nogen gange mindre andre gane støere

• #30   27. mar 2007 hehe man kn godt nok godt høre du er politisk korrekt frisk pust --- du skal da ændre dit navn til modvind..... hehe

• #31   27. mar 2007 tror du er hoppet i lillemors stiletter idag !!??

• #32   27. mar 2007 Casper K.. måske men hvis det er det der skal til så bliver jeg ved...

• #33   27. mar 2007 casper K -- fordi modvind aka frisk pust er rasmus modsat -- skal partout være på tværs!

• casper k
    casper k Tilmeldt:
    feb 2007

#34   27. mar 2007 oke fint med mig... jeg får bare et godt grin ud a det;D hehe

• #35   27. mar 2007 Kald det modvind hvis du vil. men det er jeg vant til ved min politiske holdning så jeg klare mig også i dag smiley
    ang stiletter så må jeg sige nej...

• #36   27. mar 2007 Casper det er jo godt nok, så får du jo også noget ud af tråden selvom du ikke bidrager seriøst..

• #37   27. mar 2007 Frisk pust.. Jeg kender reglerne til husbehov.. Jeg gider sku ikke og sidde og nærlæse dem som du åbenbart synes er hyggeligt... Jeg ved hvad der er tilladt og ikke tilladt - groft sagt - og de regler overholder jeg.... Jeg er ingen paragraf rytter....

Synes seriøst at du er lige vel snæversynet nu..

Lad dog forhelvede manden være og lad ham få lov til at genposte en million gange.. det er vel ikke dig der bliver frosset når admin kommer på vel.? Spring topics skrevet af Kurt over hvis ham og hans seksualitet går dig så meget på...
    Loosen up

Må jeg jeg minde dig om at vi er i 2007.. Og at homoseksualitet alle dage har været til stede - lige siden den gustne middelalder.. Det får du vist ikk lige lavet om på.. Heller ikk ved at stemme på DF...

• #38   27. mar 2007 ~~~~~OOOOHHHHH BØLGE~~~~~ for fluen på væggen..

• #39   27. mar 2007 Fluen på væggen som sagt tidligere. på mænd godt have forhold til mænd for min skyld. bare jeg ikke skal være med og det samme med piger. Grunden til jeg blander mig er fordi jeg som politisk intereseret prøver at få indblik i så mange områder som muligt.

• #40   27. mar 2007 INDBLIK?? - godt du ikke er Pia K siger jeg bare... du er bare på tværs... mister modvind

• #41   27. mar 2007 2 piger sammen er frækt

• #42   27. mar 2007 ja ikk Per BT!?!? Du kan få lov at se på.... hehe

• #43   27. mar 2007 Ja indblik. ved godt det her ikke har meget at gøre med homoseksuelitet. Men en tråd om hvorvidt regler skal følges. men er jo blevet spurgt hvorfor jeg overhovedt bla. mig når jeg er imod. og det gør jeg pga. indblik, det ville da også blive kedeligt hvis man ikke måtte være på tværs i en tråd. hvorfor skal Pia K indblandes nu?

• #44   27. mar 2007 DET tror jeg ikke konen er meget for, he he....

• #45   27. mar 2007 Per B.T det er vi flere der synes....

Men modvind du har sku en spøjs måde at skabe dig indblik på.. Prøv og lade din politiske briller blive hjemme næste gang du er ude.. De gør dig alt for snæversynet og sauer.....

• #46   27. mar 2007 Fluen på væggen. jeg tro sgu selv jeg finder ud af hvornår jeg skal have mine såkaldte "politsike briller" være hjemme, og klare mig fin uden den lasifair haoldning som mange. måske alt for mange går rundt med i dag.

• #47   27. mar 2007 Per B.T - konen er det hende du har billeder af på dit Avatar.. hehe
    For så ser hun da ret ligeglad ud..

• #48   27. mar 2007 He he, damn. Busted.......

• #50   27. mar 2007 HVa mener du med sådan en kommentar steffan, du er offensiv men trækker tilbage i samme indlæg?? kan ikke forstå det?

• Puff  P
    Puff P Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 76
    #51   27. mar 2007 bøsser må for min skyld gerne være i det danske samfund så længe de ikke holder hånd, kysser eller andet på gaden, sry det er helt forkert og høre kun hjemm bag en låst dør.

• Puff  P
    Puff P Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 76
    #52   28. mar 2007 syntes heller ikke 2 tøsser skal kysse hinaden på åben gade, hvad de gør der hjemme i sengen, og der er jeg lige glad med, der behøver jeg jo ikke at se..

Nej de skal ikke have ret til en skid, der er noget helt forkert i hovedet på homoseksulle. hold det for lukket døre så vi andrer kan slippe for sådan noget svineri.

Kommentér på:
Bøsser og lesbiske.

Annonce