Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tffg g 400 kr.
  • Jysk bord og lille kommode 600 kr.
  • Montage af loftlampe 400 kr.
  • Afløbsslange til vaskemaskine 1.400 kr.
  • Løbende vand i toilet 800 kr.
  • Skifte Køkkenvandlås 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Post danmark ! ! ! !
  • Claus  h
    Claus h Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 259
    #1   28. mar 2007 sikke da en dørmåtte du har dig

• #2   28. mar 2007 Ja der lå min kærestes diesel bukser i en pakke... godt man kom tidligt hjem.....

• Claus  h
    Claus h Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 259
    #3   28. mar 2007 du venter da bare et par dage og så ringer du over til firmaet og spørger hvor de bukser er blevet af....for du har ikke modtaget dem og så ringer de til Posten og forspørger på dem..
    de siger så de er afleveret men efter som du ikek har modtaget dem så må de jo komme med en ny pakke = 1 par gratis bukser

• #4   28. mar 2007 Claus de er desværre købt at privatperson smiley
    Må prøve at ringe derind.. har set det os er sket ved naboen før

• #5   28. mar 2007 gå på posthuset (eller ring) og fortæl dato + tidspunkt pakken blev afl! så går de videre til det pågældende postbud! det er ofte vikar-postbude som er dovne og som ikke gider tage pakkerne med tilbage!

• Henrik K
    Henrik K Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 7
    #6   28. mar 2007 når man sender noget som pakke (min 49kr.). så bliver pakken altid scannet når den kommer ind på posthuset. Og det enkelte postbud skal scanne den når han udlever den (alle har deres eget scanner ID). så på den måde kan de også gå ind og se hvem det er der har scannet pakken udleveret.

Er selv post, men vil aldrig stille en pakke udenfor anden der er klar aftale med ham der skla modtage den eller det står uden på pakken. Men vil bestemt ikke udlukke at der er nogen der gør det det.

• Rasmus
    Rasmus Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 14 Svar: 936
    #7   28. mar 2007 Normalt når jeg får pakker har posten lagt dem i carporten bag huset.. og smidt en seddel i postkassen om det.. Det passer mig sgu fint, jeg er alligevel aldrig hjemme til at modtage det.

• #8   28. mar 2007 gjorde de sQ os der hvor jeg boede før, lagde dem li om hjørnet så de ikk ku ses af nogen, og så en seddel i postkassen, så slipper man for at selv sku hente den smiley

Kommentér på:
Post danmark ! ! ! !

Annonce