{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
819 visninger | Oprettet:

Folk fatter intet ? {{forumTopicSubject}}

Denne side er sgu en underlig en af slagsen, eller nogle af brugerne er i hvert fald..
Jeg havde solgt et par GStar bukser for en lille måned siden. Sender dem så, med efterkrav, men de kommer retur, fordi idioten ikke henter dem.

Idag for jeg bud på mine TRS bukser, og jeg adder ham til msn, og vi snakker lidt.. Jeg sender så et par billeder af bukserne, da det selvfølgelig er bedre kvalitet, end dem der ligger her på baboom.. Da han modtager dem, går der lige 2 minutter, så er han logget af..
Jeg kan se at han stadig er online på baboom, så jeg skriver et brev til ham, hvor jeg spørger ham om, hvorfor han ikke bare sagde at han ikke var interesseret alligevel, istedet for ignorere det hele.. Jeg har ikke fået svar, og får det sandsynligvis heller ikke..
Hvad sker der for folk herinde. Tror de, at vi sælger for sjov smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Folk fatter intet ?
  • #1   28. mar 2007 Ja, der er nogle der er mere seriøse end andre.. Det er lissom et sats når man skal købe en vare herfra...

Men når man så endelig for købt en vare herinde fra, så er der vel ingen form for garenti på nogen måde eller hvordan ??

• #2   28. mar 2007 fatter det heller ikk, eller folk der byder og man så får dem på msn, hvorefter de sir at de først ha penge om 1 måned? :S

• #3   28. mar 2007 mark. Den der har jeg stadig til gode :).. Det er sgu ufatteligt

Betinna. Nej, det er der ikke

• #4   28. mar 2007 baboom sku ha haft bruger limit, så det ku ha været forblevet som det var i starten, men der kommer jo flere og flere for at gøre det useriøst.. :S mærkelig tankegang at man ikk ka la vær at fuck tingene op..

• #5   28. mar 2007 Sandra. Den person der ikke hentede de her bukser, har også slettet sin bruger. Fandme utroligt

• #6   28. mar 2007 Bleeh - så var det ihvert fald aldrig gået så galt som det er nu..

• #7   28. mar 2007 Sandra. Navnet var dennis, da jeg sendte den, så det håber jeg sgu ikke smiley

• #8   28. mar 2007 Bleeh - nej okai, men man laver forhåbentlig heller ikk en side for at den sku blive som den er nu..

• #9   28. mar 2007 Jeg er også begyndt at gøre det der smiley

• #10   28. mar 2007 JEg synes manskal gøre som på galllerierne, hvor det koster penge at oprette sig, det ville holde de fleste useriøse brugere væk

• #11   28. mar 2007 Oki, kan bare huske det fra scootergalleri, og Bil galleri har jeg også en bruger på.

• #12   28. mar 2007 Haha xD

• #13   28. mar 2007 bleeh - os det jeg mener, der mange der er herinde som ikk burde være her, men stadig ved jeg jo godt man ikk skulle låse baboom, men sir bare hvis man gjorde det så var det aldrig blevet som det er nu, men folk som godt kan finde ud af hvordan man opfører sig er jo helt fint de er her, men f.eks i annoncer hvor piger sælger tøj, så skriver drenge "held og lykke med salget".. øøh som om det blir solgt hurtigere af den grund?.. og ka folk ik skrive i fotoprofiler eller på arto hvis de ska kommentere kroppene i annoncerne osv? :s

• #14   28. mar 2007 øhm, man skal heller ikk betale noget for at oprette sig på bilgalleri :s skulle man ikk da jeg oprettede i hvert fald..

men ja, gør som sandra, og lad dem betale portoen, så hvis de ikke vil det, så er de ikke nok interesseret .. smiley

• #15   28. mar 2007 Mark B - korrekt.. smiley men der står mange ting i reglerne, som ikke blir overholdt, eller ikk fungere optimalt, så som at man ska være 15 for at ha fotoprofil.. og så det med indstemnings systemet er på en måde godt, og på den anden side dårligt, fordi i starten kom alle ind fordi de lavede ordenlige profiler, men nu kommer folk og laver fotoprofiler med lorte billeder af deres ejendele og sån, og så der dem der tænker "hehe nu er jeg inde, så kan jeg godt afvise ligesom folk gjorde med mig", men hva fuck er det for en tankegang ?.

Kommentér på:
Folk fatter intet ?

Annonce