240 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
11 Svar
EBAY ?? EBAY ??
Nogen som har handlet derinde før ?
tænker på at købe en fladskærms tv ..
hvad koster det at de får den sendt til denmark ..
0 synes godt om
feb 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 48 Svar: 534
feb 2008
Følger: 1 Svar: 1
det kan koste meget hvis det bliver stoppet i tolden ..
Og du skal os kigge på sælgerns positive/Negative
Karektere han har fået ..
hvis der står mellem 90/100 % så kan du godt føle dig sikker på sælger
MEN TÆNK PÅ TOLDEN
feb 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 10 Svar: 162
feb 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 48 Svar: 534
Derimod hvis det er fra usa og kina, skal du højst sandsynligt betale moms (25%) af varens værdig, og told som jeg ikke ved hvor meget er
okt 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Fotoprofiler: 1 Emner: 103 Svar: 871
Jeg aftale en totalpris sammen med ejeren
Det er jo lettere for ejen og sige hvad det vil koste og sende da han har de rigtige priser fra sit land
og husk nu at apparatet skal køre 230V og ikke 110 / 115 som i USA
okt 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Fotoprofiler: 1 Emner: 103 Svar: 871
feb 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 10 Svar: 162
apr 2007
Følger: 1 Emner: 48 Svar: 55
apr 2007
Følger: 1 Emner: 48 Svar: 55
maj 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 8 Svar: 647
co.uk. så er det england
fra usa, kommer der told oven i, fra tyskalnd og england er der ikke told på
feb 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 3
Hertil kommer så risikoen for at komme til at betale told, hvis det ikke er et EU land. Vær her opmærksom på at det er ligegyldigt hvilket land ebay er fra, da det er sælgers beliggenhed der er gældende. Samme sælger kan sælge fra alle ebay's hjemmesider, og man kan logge på samtlige hjemmesider med samme brugernavn og kode. At der er flere ebaysider skyldes privatsalget. Tyskere vil handle tysk englændere engelsk, men vi danskere er jo så gode, at vi ikke behøver vores egen ebay hjemmeside. (Vi er sgu nok også for få, til at man gider lave en dansk ebay side). At få det sendt som gave, for at undgå told kan kun bruges til en vis grænse, da der er maxbeløb på, og selv told tror ikke på, at et fladskærmstv kun har kostet 35 $. (Kan ikke huske grænsen).
Hvis man kan leve med disse ulember, har man en rimelig chance for at lave en god handel. Man jeg syntes dog aldrig man skal handle for mere, end man har råd til at tabe. Det kan gå galt.
EBAY ??