Argh hvad sker der :S Argh hvad sker der :S
Ja lorte dag. da jeg lag og sov var min mor ved at rode med nogen regninger neden under. så begyndt vores hund og gø på fulde knald. da hun kigger ud sidder der en oppe fra gakgak hjemmet. han er en pine han går bare rundt i folks haver ovs også han voldlig. men min mor fik ham smidt ud. OG de siger bare oppe fra gak gak tingen "meld det til politiet vi kan intet gøre", men politiet gør heller ikke noget, så næste gang han er ude i skoven hvor en af mine venner bor må man jo selv ordne sagerne... hvad have i gjordt vis det var hjemme ved jer manden er voldig? har 2 søskende der kunne have skulle hente noget i bilen. han sidder med en glas flaske!! hvad have i gjort?? er mega sur over min ikke vækked mig have smadder han ben så han ikke kom til at gå rundt og være en plage mere, blev først vækked da han var et stykke ude af vores indkørelse tog os battet og fløj ud efter ham men der kom nogen fra gak gak stedet og tog ham inden jeg kom hen til ham. kæææft jeg er sur Uhhh skulle bare af med det... stavefejl kommer af dumhed og malerhjerne.. vis i ikke kan læse det så lad hver med at kommenter det...
feb 2007
Følger: 17 Følgere: 16 Fotoprofiler: 1 Emner: 40 Svar: 591
Totalt belastende... HADER den slags.. hahahahahahaha
jan 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Fotoprofiler: 1 Emner: 45 Svar: 515
jan 2007
jan 2007
jan 2007
Han er pisse voldlig og han er det hver dag. og hvad ingen ser kan en spasser ikke vidne. så går nok.
jan 2007
feb 2007
Følger: 1 Svar: 43
mødte en i et t-kryds han ga mig fingern fordi jeg sku over på den anden side:p... var tæt på og his mig op, men valgte dog bare og gå videre;)
jan 2007
mar 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 61 Svar: 771
mar 2007
Og så synes jeg måske lige at du skulle tænke dig om, og måske respektere at det ikke er alle folk der er lige udviklede som andre. Når du nu skirver herinde, og har så mange fejl i din skrift, kunne jeg også vælge at svine dig til, og sige at du skal finde et andet sted at skrive osv osv osv osv. MEN det vælger jeg ikke at gøre, fordi at det er en forskellighed som du har, og istedet respekterer jeg den, og forsøger at læse uden at kommenterer det...
Jeg synes at du burde gøre en større indsats for at få ham væk fra din grund, på en ordentlig måde. Han har ikke den samme opfattelse og tænkning som du har, og oplever derfor ikke sine omgivelser på samme måde.
Jeg håber du finder ud af det.
jan 2007
Oki ja jeg kan ikke stave forde jeg ikke gad skolen og forde jeg er maler OG har fået alt for mange slag i hovedet...
Men Ja det med politiet skal nok hjælpe vi har prøvet i snart 2 år oppe ved dem på gak gak hjemmet siger de bare ja men i må kontakte politiet for vi kan ikke gøre noget ud og at hente ham.. og politiet siger ja men det skal vi kigge på også smidder de på og glemmer det..
Men jeg synes bare ikke det ok at en voldlig spasser skal have lov til at gå rundt.. vi bor lige ved siden af en børne have! han kunne ligeså godt have sat sig i en legehus der over også have slået en af børnen der over..
Baremig
ja han var en nar men han have fat i noget..
Peac out
mar 2007
Argh hvad sker der :S