647 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Argh hvad sker der :S Argh hvad sker der :S

Ja lorte dag. da jeg lag og sov var min mor ved at rode med nogen regninger neden under. så begyndt vores hund og gø på fulde knald. da hun kigger ud sidder der en oppe fra gakgak hjemmet. han er en pine han går bare rundt i folks haver ovs også han voldlig. men min mor fik ham smidt ud. OG de siger bare oppe fra gak gak tingen "meld det til politiet vi kan intet gøre", men politiet gør heller ikke noget, så næste gang han er ude i skoven hvor en af mine venner bor må man jo selv ordne sagerne... hvad have i gjordt vis det var hjemme ved jer manden er voldig? har 2 søskende der kunne have skulle hente noget i bilen. han sidder med en glas flaske!! hvad have i gjort?? er mega sur over min ikke vækked mig have smadder han ben så han ikke kom til at gå rundt og være en plage mere, blev først vækked da han var et stykke ude af vores indkørelse tog os battet og fløj ud efter ham men der kom nogen fra gak gak stedet og tog ham inden jeg kom hen til ham. kæææft jeg er sur Uhhh skulle bare af med det... stavefejl kommer af dumhed og malerhjerne.. vis i ikke kan læse det så lad hver med at kommenter det...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • sætte hylder op bad og køkken 3.000 kr.
  • Tilskæring af ca 14 have fliser 400 kr.
  • Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Argh hvad sker der :S
  • #1   29. mar 2007 Havde fået nogen til at nakke ham....
    Totalt belastende... HADER den slags.. hahahahahahaha

• #2   29. mar 2007 Spasser hjem, sådan et for mongoler og hjerneblæste mennesker og nej siger folk jo men hvad ville du sige vis han begyndt at slå fx din lille søster vis du har en!! det kan han heller ikke gøre for eller hva?

• #3   29. mar 2007 Nemlig sussie. Jeg er os ligeglad han har tror bare de har sat ham her ud for han kan gå rundt men han er voldig og han går hvor han vil.. ved bare jeg har altid teleskop bat med 10.000 små volt i og en dag jeg kører ud til min ven ude i skoven så får han den lige i hovedet.

• #4   29. mar 2007 Bare'mig . jeg har kunne leve med han går rundt i 2 år nu men han skal ikke true og provoker min mor fra min fars bil af der sætter jeg grænsen. ligeglad hvor syg i hovedet han er.

• #5   29. mar 2007 Bare'mig .
    Han er pisse voldlig og han er det hver dag. og hvad ingen ser kan en spasser ikke vidne. så går nok.

• #6   29. mar 2007 Vis jeg gør så manden ikke kommer til at gå mere. ja det tror jeg stopper ham. og nej MEN tror du dem oppe på spasser hjemmet gør? tror du ikke de er ligeglad hvad han laver? de venter bare på han dummer sig big time. slå en ihjel eller sådan noget..

• casper k
    casper k Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Svar: 43
    #7   29. mar 2007 jeg hader de mongoler som der ik ka te sig nogenlunde på gaden...

mødte en i et t-kryds han ga mig fingern fordi jeg sku over på den anden side:p... var tæt på og his mig op, men valgte dog bare og gå videre;)

• #8   29. mar 2007 mit ord mod han når det er i en skov... saver ikke sviner for meget.. men der er kun 2 knæskalder der skal rykkes så kommer han ikke til at gå.. men skal på arbejde hyg jer.. Hitler have fat i lidt af det han ville.

• #9   29. mar 2007 Hov, fik ikke skrevet at den eneste der lyder ok i dette indlæg er bare'mig. smiley

• #10   29. mar 2007 Tænk jer skuda lidt om, og respekter folks forskelligheder... Nogle mennesker er syge, og kan ikke selv gøre for det. Ergo skal de have hjælp. At systemet ikke kan gøre noget, er så et problem... Hvis han er tvangsindlagt og stikker af, så SKAL politiet hente ham.. Og er han inde på din grund, må du også ringe til strisserne. At de så har for få resoucer til at hjælpe er så noget lort, som der ikke kan gøres noget ved. Håber at de er mere behjælpelige. Ring evt. konstant til dem, så de bliver trætte af dig, eller op det opholdssted han bor.

Og så synes jeg måske lige at du skulle tænke dig om, og måske respektere at det ikke er alle folk der er lige udviklede som andre. Når du nu skirver herinde, og har så mange fejl i din skrift, kunne jeg også vælge at svine dig til, og sige at du skal finde et andet sted at skrive osv osv osv osv. MEN det vælger jeg ikke at gøre, fordi at det er en forskellighed som du har, og istedet respekterer jeg den, og forsøger at læse uden at kommenterer det...

Jeg synes at du burde gøre en større indsats for at få ham væk fra din grund, på en ordentlig måde. Han har ikke den samme opfattelse og tænkning som du har, og oplever derfor ikke sine omgivelser på samme måde.

Jeg håber du finder ud af det.

• #11   30. mar 2007 Bettina
    Oki ja jeg kan ikke stave forde jeg ikke gad skolen og forde jeg er maler OG har fået alt for mange slag i hovedet...
    Men Ja det med politiet skal nok hjælpe vi har prøvet i snart 2 år oppe ved dem på gak gak hjemmet siger de bare ja men i må kontakte politiet for vi kan ikke gøre noget ud og at hente ham.. og politiet siger ja men det skal vi kigge på også smidder de på og glemmer det..
    Men jeg synes bare ikke det ok at en voldlig spasser skal have lov til at gå rundt.. vi bor lige ved siden af en børne have! han kunne ligeså godt have sat sig i en legehus der over også have slået en af børnen der over..
    Baremig
    ja han var en nar men han have fat i noget..
    Peac out smiley

• #12   30. mar 2007 Det er heller ikke i orden, hvis han er voldelig som du siger. Men så er det en sag for politiet hvis dem oppe på stedet ikke gør noget. Og at der ligger en børnehave i nærheden, gør det bare endnu mere alvorligt.

Kommentér på:
Argh hvad sker der :S

Annonce