Knallert fundet ? {{forumTopicSubject}}
min vens knallert blev nakket et tidspunkt i sin opgang, dog meldte han den ikke,(idiot) men han har selv fudet frem til hvem der har den. han går ned og tjekker at døren er brækket op. Nå men så han ringer til en (tyv han kender) som kommer. døren var baglåset og kunne ikke åbnes, der var lavet hul ved nøglen.. nåh så siger ham tyven '' stik mig en flad skruetrækker og den er åbnet'' det gøre han lyn hurtigt, min ven fik så mistænkligt over at hvordan han vidste det. Langsomt gik tiden (1-2 måned), og han fik afvide at nogle fra han's gård havde den. Han havde altid vist det måtte være de to. Han lagde mærke til da ham tyven kørte forbi ham og den var præcis som han havde billeder af. Nå men så dagen idag, for en opkald, og jeg går ned, han står ved sin nabo's jog og skændes (han havde byttet sin aprilia sonic til yamaha jog), naboen fortæller at min ven ikke havde ret til og nævne det var hans uden stel nr, fordi den var lovligt, så jeg blandede mig og sagde, '' så gå hjem og hent købskontrakt'' det gøre han så...
Knallerten var min vens, stel nummer passede det på papiret, og sæde,styr kontakter, sidestøtte, forgaffel, sæde kasse, var hans. Evt så var tændingslåsen fjernet, sædelåset, og benzin tanken's dæksel smadret. Nu vi nået til, hvis ham med joggen og min ven går og melder om det. Kan politiet gøre noget ved det? for alt passer lige på papiret, men det k meldt? Og ham der havde stjålet den, fortalte ham den var ærligt og sagde også idag at han havde købt den, selv om han havde nakket den?
mar 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 12 Svar: 53
feb 2007
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 105
mar 2007
apr 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Fotoprofiler: 1 Emner: 48 Svar: 177
sep 2007
Følger: 23 Følgere: 19 Emner: 40 Svar: 1.057
Ikke ?
Det er vel stadig hans på papiret jo ? altså din ven's
sep 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 23 Svar: 236
mar 2007
Laura&Kællingen - ja men han havde lavet byttehandel med ham tyven der, ? men intet tyder på at der står noget fra gamle ejer eller ej
mar 2007
den nye ejer siger selv han vil oppe og få snakket med dem med min ven.
Men nu jeg ikke lige frem mig der ved meget om det hehe
apr 2007
mar 2007
apr 2007
mar 2007
Carsten O - det er det jeg er usikker for
mar 2007
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 14
Købte en stjålet knallet på politi aktion og fik sku penge tilbage
mar 2007
mar 2007
mar 2007
Melder personerne til politiet og lad dem klarer den. Det tager et stykke tid men så er i sikre på i ikke kommer til at træde nogle over tærerne. OG Selvtægt er aldrig godt
mar 2007
mar 2007
altså politiet skal jo snakke med ham hvor han har den scooter fra og sårn. det tror jeg ikke du kan undgå
Knallert fundet ?