{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
511 visninger | Oprettet:

Bag om "Slankekurer til salg" {{forumTopicSubject}}

Er begyndt at ligge mærke til forskellige slankekurer vidunder kostplane som er til salg forskellige steder på nettet, blandt andet også herinde.

Jeg vil bare lige fortælle folk inden de bliver snydt at en kostplan skal laves specielt til dig, for der er mange faktorer som spiller ind.

Her er nogle af dem:

- Du skal ligge et antal kcal under dit ligevægtsindtag så du selv kan bestemme hvor meget du vil tabe dig, i dit eget tempe

- Du er nødt til at lave en kostplan, som også kan passe ind med din egen økonomi.

Det vil altså sige at du ikke bare kan købe en kostplan på nettet som skulle passe til alle, da den kostplan måske bedst passer på en pige på sølle 70 kg som skal smide 10 kg eller mindre.

Hvis du vejer 110 kg og følger den kostplan slavisk vil du derfor tabe dig ustyrligt meget som er usundt for både dig og din sjæl.

Derfor vil jeg råde alle til ikke at købe disse færdig lavede kostplaner, men derimod studere mad, motion osv. så du selv er i stand til at lave et program som passer dig bedst, så du smider kilo i det tempo du selv ønsker!

Håber jeg når at redde nogen fra at blive snydt.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bag om "Slankekurer til salg"
Kommentér på:
Bag om "Slankekurer til salg"

Annonce