{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
954 visninger | Oprettet:

Piger idag ?? {{forumTopicSubject}}

Hva sker der lige med piger idag?
Altså , jeg må indrømme , at jeg er total mundlam når jeg ser nogle af de billeder , som piger i alderen 13-16 års alderen ligger ud af sig selv. Jo mere make-up jo bedre , jo mindre tøj jo bedre. Jeg er selv en pige , som godt kan lide at se pæn ud både med tøj, make up og år , men seriøst ? Da jeg var 13-14 år ville jeg da ALDRIG nogensinde drømme om , at udstille mig på den måde med billeder af bare maver og en røv som kun er dækket af en g-streng eller hotpants . Jeg mener bare , jeg er ikke den slags pige , som SKAL have make-up på , fordi jeg skal ned til kiosken for at købe smøger , eller 10 kg make up og glattet mit hår fordi jeg skal i skole. Ej , jeg forvirrer nok bare mange med hvad jeg mener , men når alt kommer til alt : HAR MANGE TING IKKE BARE FORANDRET SIG I LØBETAF GANSKE FÅ ÅR ? Er grænserne blever rykket så meget ?
Hvor er jeres grænse ? Og fyre , hvad ville i sige til , at jeres kæreste havde halvnøgne billeder til , at ligge på nettet , som er tilgængelig for alle ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Piger idag ??
Kommentér på:
Piger idag ??

Annonce