{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.014 visninger | Oprettet:

Jeg vil ha Tungepiercing? men må ikk? {{forumTopicSubject}}

Hej baboom smiley

Nu har jeg brug for lidt hjælp.
jeg sidder i et stort dilemma. Jeg vil gerne have tungepiercing, men mine forældre synes det er klamt og vil smide mig ud hjemmefra hvis jeg får det?
jeg har forklaret dem det, af jeg er 18 og bliver 19 og jo må gøre hvad jeg vil, når jeg er så gammel. Men de siger når jeg bor under deres hus stadigvæk, så vil de have lov til af bestemme over dét.

Jeg har forklaret dem grundene til hvorfor jeg vil have det, men de siger nej og jeg vil blive smidt ud hjemmefra.
Men problemet er, af de siger jeg godt må få en tattovering? Jeg synes bare der er en stor forskel på de to ting.
Men da jeg gerne vil have piercing og ikke en tattoo.
Så vil jeg hører, hvad I ville gøre hvis det var JER, der stod i dét problem og det skulle løses på en fair måde?

Jeg har tænkt lidt af få en hennatottoovering, også ligesom give dem det chok og pleje dem til af få en?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg vil ha Tungepiercing? men må ikk?
  • #1   9. mar 2008 du er 18! det må du vel selv bestemme.........

• #2   9. mar 2008 tungepircinger er for bøsser, sådan er det

• #3   9. mar 2008 jeg måtte ik få navle piercing men gjorde det stadig dengang ...

&' jo .. tungepiercing ka godt være ret frækt til en fyr : D ..

- men jaé tror de fortryder de smider dig ud pga. det der :b

• #4   9. mar 2008 * Baron von Bremen *
    Du sjov smiley bare fordi man er frisør behøver man ikke være bøsse..

• Esben E
    Esben E Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Svar: 47
    #5   9. mar 2008 Måske skulle du bare stoppe med at whine og få dig dit eget sted...

• #6   9. mar 2008 Johnny J

- ka være det dine forældre er bange for?
    at de måske mener du blir for metro seksuel??
    og deraf føler du godt må få en tatoo istedet for...

vil jeg tro? :b

• #7   9. mar 2008 Baron *

nu der også nogen drenge der gør det fordi de mener mange pige frisører er hotte? :b

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.546
    #8   9. mar 2008 kan godt forstå de siger nej, for man skal da være mindre homo og træt at sig selv hvis man få lavet det.

• Kværulanten .
    Kværulanten . Tilmeldt:
    feb 2008

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 511
    #9   9. mar 2008 Det er fanme for meget Tudefjæs det der!!! Ud af klappen, når du er 18 og alligevel vil gøre som det passer dig.
    Nej, man behøver da ikke være bøsse, bare fordi man er frisør..men kombineret med en tungepiercing så lugter det godt nok rigtig meget af Homo-Hugo...

• Kværulanten .
    Kværulanten . Tilmeldt:
    feb 2008

#10   9. mar 2008 Mmmm...damecykelsæde...dén er jeg frisk på smiley

• #12   9. mar 2008 Mine forældre ville også smide mig ud hjemme fra da jeg fik lavet min i tungen. Men jeg var næsten klar over at de ikke ville gøre alvor af det, så jeg fik min lavet alligevel. Der gik lige en uges tid før min mor gad snakke med mig igen =) ..

Men synes nu stadig du skal gøre hvad de siger, du bor i deres hjem sååå
    Ellers må du jo flytte hjemme fra =)

Og hvem bestemmer forresten hvilken piercing der skal være til piger og hvilken der skal være til drenge ??
    Det er da så latterligt at sige at det er bøsset, lidt folkeskole/efterskole agtig ? Meeen nu er du jo også lige i den alder Baron von Bremen ..

• #13   9. mar 2008 En piercing kan bare atages ud når man ikke gider dem mere, en tattoo bliver der sgu. men skal ikke bestemme, har ret mange af begge dele =) ..

• Kværulanten .
    Kværulanten . Tilmeldt:
    feb 2008

#14   9. mar 2008 Nej nej nej, da ikke gynækolog...Altså lige bortset fra den regelmæssige undersøgelse, så kommer de jo kun når der lugter mærkeligt eller der kommer underligt farvede ting ud, Puhaaaa.

Hahahaha, kom lige til at tænke på ham gutten i "Rat Race" der fik en tungepiercing smiley

Simon>> Der er skam ingen der som sådan bestemmer hvem der skal have hvilke piercinger, eller om det er bøsset eller ej. Ligesom der heller ikke er nogen der bestemmer om det er bøsset hvis fyre går med neglelak, læbestift og nederdel.

Kunne det tænkes vi skriver det er bøsset NETOP fordi det kan være grunden til hans forældre synes det er klamt? De er fra en generation hvor unge mænd ikke så så homoagtige ud som mange desværre gør i dag, så det er da ikke så underligt hvis de synes det ser klamt ud.

• #15   9. mar 2008 Har 5 piercinger, og har fået lavet 4 tusser. og er ikke færdig endnu ..

En piercing kan som sagt altid tages ud igen, det er ret harmløst ..
    Louise A, Lyder da til du har prøvet en del i en alder af 15 ??

• #16   9. mar 2008 Louise A Har sgu lidt svært med at tro dig. Og hvis det passer er ham der har lavet den tattoo på dig en idiot. Man laver fandeme ikke en tattoo på en lille pige på 15 ...

• #17   9. mar 2008 dumt dumt og dumt.. i den alder tænker man sig ikke ret meget om (Gjorde jeg ihvert fald ikke) en tattoo man synes er fed som 15 kan man blive UTROLIG træt af når man bliver 18/voksen .. piercinger er 100% iorden, de kan som sagt bare tages ud igen ,,

• #18   9. mar 2008 Hmm..

hvad er deres begrundelse for at du ikke skal ha den..??
    Kan ikke lige se problemet.. Ku forstå hvis det var en tusse.. den er jo permanent... det er piercingen ikk..

Men ja, jeg havde da bare fået den.. det er din krop.. ikke deres..
    Og nu er det jo ikke fordi du vil ha den midt mellem øjnene.. men inde i munden.. så kan ikke se det store problem..

Og jer folk med jeres latterlige bøsse kommentarer..!!! Hold dog kæft!
    Det var jo ikke jeres mening om hans sexualitet.. lige meget hvad fanden den så er.. Ta jer nu sammen..!

• Kværulanten .
    Kværulanten . Tilmeldt:
    feb 2008

#19   9. mar 2008 Sara>> Nu har han jo altså sat spørgsmålstegn efter følgende sætning: "mine forældre synes det er klamt og vil smide mig ud hjemmefra hvis jeg får det? "

Det læser jeg som om, han vil høre vores mening; Om vi også synes det er klamt eller hvad vi synes. Og nu er der så nogle af os der synes det ser bøsset ud, så derfor svarer vi dét.

• #20   9. mar 2008 og hvordan kan du definere hvad der er bøsset og hvad der ikke er??

Syns bare det er sådan en latterlig kommentar! Så kan man jo skrive man ikke syntes det passer til en fyr.. men såvidt jeg ved skrev han ikk.. Hvad syns i om fyre med tunge piercinger??

• Kværulanten .
    Kværulanten . Tilmeldt:
    feb 2008

#21   9. mar 2008 Sara>> Jeg skriver ikke han er bøsse, men at det ser bøsset ud.
    Det ser jo også tøset ud hvis en mand går i kjole, men det bliver han jo ikke en tøs af.
    Jeg behøver kun definere hvad JEG synes ser bøsset ud, eksempelvis en tungepiercing. Derfor skriver jeg at JEG synes det ser bøsset ud og ikke at DU eller ALLE ANDRE synes det ser bøsset ud.

• #22   9. mar 2008 man kan da ikke sige at noget "ER BØSSET"
    Hvad definerer at noget er bøsset???

Og så kommer realiteten lige.. hvad er der galt i at være bøsse, hvis han så var det..

Fatter bare ikke at man sidder og dømmer andre på den måde..

• #23   9. mar 2008 flyt hjemme fra så er problemet løst. jeg ville aldrig spørge mine forældre om lov først.....

og desuden er der ikke nogen lov om hvor gammel man skal være for at få piercing. det har der lige været et indlæg om i tv avisen for et par dage siden. men politikerne ville have lavet en alders grænse

• Rasmus L
    Rasmus L Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 25
    #24   18. mar 2008 Jeg er frisør, og jeg er bestemt ikke bøsse. Syntes det er utrolig dumt at sætte folk i bås pga. det de laver. I min klasse var der da også drenge som havde tungepiercing og de var heller ikke bøsse. Men syntes som så mange andre også har sagt, så lyt til dine forældre. du bor under deres tag, og derfor bestemmer de. så vent til du flytter hjemmefra , og vil du stadig til den tid, så få den lavet.

Kommentér på:
Jeg vil ha Tungepiercing? men må ikk?

Annonce