{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.298 visninger | Oprettet:

Skifte bank, når man har et lån? {{forumTopicSubject}}

Overskriften siger sig selv ret godt.

Men mere præcist har jeg tænkt mig at skifte bank, fordi jeg får en lorte betjening og vejledning føler jeg, der hvor jeg har nu.

Hvordan ser det ud at skifte bank, når man skylder penge i en, er det noget man helt selv bestemmer, hvis altså en anden bank er med på det?
Eller har den bank jeg har nu noget at sku ha sagt?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skifte bank, når man har et lån?
  • lol .
    lol . Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 40
    #2   10. mar 2008 Tror jeg godt du kan få en anden bank.. Men du slipper ikke for at betale den bank, ved at skifte bank smiley

Held & lykke

• #3   10. mar 2008 lol . > Nej, dét havde jeg nu heller ikke regnet med smiley hehe.

Men tak.

• #4   10. mar 2008 det man som regel gør er at tage en snak med "den nye bank" og så låner de dig penge til at betale dig ud af af den anden bank..

men husk lige at prøv at forhandle % ned i den "nye" bank... hehe

• #5   10. mar 2008 eller som regel, det nok så meget sagt.. men sådan har jeg gjort, og det har skaffet mig samme lån til mindre rente.... (dog med et nyt gebyr på oprettelse af lån i min nuværende bank)

• #6   10. mar 2008 ja, sku da. det er da det jeg skal gøre.
    mon ikke jeg lige kan få dem lidt længere ned. hah.

genialt, men mange tak smiley

• #7   10. mar 2008 jamen du skal ikke ligge skjul på hvad du betaler i den nuværende bank, men derimod bare sige a de må kunne gøre det bedre i den nye bank.

så bliver den som regel lidt lavere, afhængig af hvor stort lånet er og om der er andre ting du tager med, som forsikring osv..

• #8   10. mar 2008 Mange tak for de fine svar.

man kan godt få seriøse svar alligevel smiley

men tror bare jeg tager hele min mappe med hvor jeg har alle papirerne fra nuværende bank og lønsedler mm. smiley

• benjamin b
    benjamin b Tilmeldt:
    nov 2007

Følger: 1 Svar: 31
    #9   10. mar 2008 den nye bank kan vælge at overtage dine lån.. hvis de er for høje vil de ikke og så kan du ikke skifte bank.. smiley

Kommentér på:
Skifte bank, når man har et lån?

Annonce