7.102 visninger
|
Oprettet:
HJÆLP 20 ÅRS FØDSELSDAG {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen derude..
Nu er det sku snart min fødselsdag.. Men står og mangler en invitation, jeg kan sende ud til min venner/veninder..
Så ville høre om der er nogen der har en rigtig fed invitation liggene måske fra deres 20 års... Gerne med sjove ting og sådan.. Eller om man kan finde nogle på nettet ville også være super..
Orker nemlig ikke at lave en selv / kan ikke finde ud af hva jeg skal skrive..
Kan bare rette i den efter... hvis det er den ikke er helt perfekt
Mvh Christian...
maj 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 113 Svar: 1.387
dec 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Fotoprofiler: 1 Emner: 31 Svar: 240
jun 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Fotoprofiler: 1 Emner: 28 Svar: 430
KRIMINALFORSORGEN
Statsfængslet *indsæt navn*
*Indsæt bynavn* den 27 Juli 2002
*Modtager*
*adresse*
*postnr/by*
De tilsiges hermed til at møde den *dato* kl. *klokken* på følgende adresse: *navn & adresse*
Statsfængslet,- *navn*, *by*, (se vedlagte rutekort),-
til afsoning af dom, hvori De på forhånd har kendt Dem skyldig i psykisk & fysisk vold mod mening mand i arbejdsdygtig funktion, på små sølle 30 år* (ændres til det faktiske).
Iflg. Journal nr.: 1766-00254001 blev de idømt denne straf ved retten i Aalborg den 25.1.2002 – sat af Højesteretsdommer *navn på Fødselslar*. Deres sag kan desuden ikke ankes!
Denne tilsigelse SKAL medbringes, samt gyldig bibliotekskort.
Løsladelsestidspunkt vil naturligvis afhænge af Deres opførsel, samt Deres formåen om, at kunne efterkomme nedenstående regler & love. Det er desuden normal praksis at smidske /fedte for den unge, smukke fængselsdirektør.
Følgende regler & love er udarbejdet til de indsatte:
§1 I vore arresthuse/fængsler får du færdiglavet mad. Lægen kan af helbredsmæssige grunde ikke ordinere særkost, da han blev stukket ned i sidste uge. Hvis du er vegetar eller af religiøse grunde har behov for særlig kost, spørg venligst afdelingspersonalet eller præsten
§2 M.h.t. påklædning, kan vi p.t. ikke tilbyde vore populære fangedragter til alle, da vores syerske har fået grå & gul stær. Derfor anmoder vi vore nye indsatte om at skrue tiden ca. 80 år tilbage, og iføre sig tidens trend. D.v.s for mændenes vedkommende: Mafia, gangster, Capone, Cop, el. lign. For damerne: 20erne, charleston el. lign.
§3 Alkohol på 80% og derover, samt narkotika er ”forbudt”. Det samme gælder medicin, der ikke er ordineret af en hudlæge. Øl og vin kan indtages på forsorgens regning. Spiritus under den tilladte grænse må medbringes.
§4 Når du indsættes i fængslet/arresthuset, kan du blive grundig undersøgt (visiteret). Det betyder, at personalet undersøger, om du medbringer genstande, som du ikke må have i fængslet/arresthuset – såsom peber og andre mordvåben. Såfremt dette forsøges, tillægges en ekstra straf på 24 elektrochokbehandlinger. Hvis det kræves, skal du tage alt tøjet af – også selv om det er i strid med din religion.
§5 På alle lørdage, vil der være ”let” underholdning for de indsatte, såsom banko og hæklekursus. Til specielle lejligheder, vil pensionistforeningen af tidligere indsatte, holde foredrag om ”vi gør det aldrig mér”, og som noget nyt, afslutter de (hvis i er rigtig søde) med en tværfløjtekoncert.
§6 Alle indsatte har mulighed for udsættelse. For eksempel hvis personer, der står dig nær, bliver alvorligt syge eller dør. En eventuel ansøgning om udsættelse med benådning skal sendes straks efter, at De har modtaget denne tilsigelse. Denne ansøgning attesters direkte til fængselsdirektøren, *navn på fødselslar* på Tlf.: *telefonnummer* Email: *mail adresse* Udeblivelse uden benådning vil medføre omgående anholdelse samt dagbøder!!!
§7 Gaver til højesteretsdommer, fængselsdirektøren, samt Justitsministeren, er ikke obligatorisk, men der vil blive set med formildende øjne trods sagens alvorlige karaktér.
*navn*
Justitsminister
jun 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Fotoprofiler: 1 Emner: 28 Svar: 430
okt 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Fotoprofiler: 1 Emner: 17 Svar: 250
Havde jeg haft tiden ville jeg gerne hjælpe dig, men skal have et modeshow op og køre til torsdag på skolen, og det kræver sq meget tid.
dec 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Fotoprofiler: 1 Emner: 31 Svar: 240
Og tak fordi i tog jer tid til at hjælpe så godt som muligt..
HJÆLP 20 ÅRS FØDSELSDAG