{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
480 visninger | Oprettet:

Eksamen udblivelse {{forumTopicSubject}}

Hejsa med jer her inde, står og skal til en eksamen her på Onsdag, i naturvidenskab vuc 9 klasse og har endelig kun taget holdet for at kunne få timer nok til su, og skal ikke bruge det til en skid...
Spørgsmålet er hvad sker der hvis jeg ikke dukker op på onsdag???
Og hvad hvis jeg dukker op og siger jeg intet har lavet for skal ikke bruge det til en skid, men at jeg er dukket op fordi der er mødepligt ???

På forhånd tak for svarene

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Eksamen udblivelse
  • #2   16. dec 2019 Borgere må da føle sig til grin at folk kassetænker, og melder sig til et fag bare for at opnå SU...

Men hvis du møder op og dumper beholder du din SU.....Men det ville være dumt ikke at møde op da det kan have betydning for din SU.

• #4   16. dec 2019 Tjah, du er da ærlig Brian...

Systemet har blot igen spillet fallit.

• cris7
    cris7 Online Tilmeldt:
    dec 2014

Følger: 11 Følgere: 83 Emner: 365 Svar: 3.587
    #5   16. dec 2019 Du er en idiot, når du ikke bruger de muligheder som ligger lige foran dig.

Du er en idiot, som udnytter systemet, og ikke sætter pris på at få viden, uanset om du skal bruge det her og nu. Men som muligvis kan komme dig til gavn senere.

Du er en idiot, fordi du ikke sætter pris på den underviser/lærer som gør sit bedste for at undervise, mens du er bedøvende ligeglad.

• M.m
    M.m Tilmeldt:
    feb 2017

Følger: 10 Følgere: 2 Svar: 50
    #6   16. dec 2019 Din type kender jeg flere af smiley .For DÅRLIGT det kan lade sig gøre at gå og drive den af og modtage su.Du har garanteret også højeste fravær .Du skulle fandme ud at lave noget

• M.m
    M.m Tilmeldt:
    feb 2017

#7   16. dec 2019 Tag og lav din profil tekst om ,hvor du har skrevet ærlighed kommer man længst med.Det kommer vist fra den forkerte smiley .

• #9   17. dec 2019 Brian B.

Er du 42 år eller 30 år? begge fremgår i din profil.

• M.m
    M.m Tilmeldt:
    feb 2017

#11   18. dec 2019 Der er desværre flere tilfælde(jeg kender til) hvor ùnge`læser endnu (hjemmestudie) hvor de er fyldt knap 40 år,og er fitness instruktører (sort) ved siden af.De tjener rigtig gode penge. Det er IKKE rimeligt det kan lade sig gøre,man får fandme sådan en lyst til at anmelde folk smiley

Kommentér på:
Eksamen udblivelse

Annonce