Hvordan gebærter i jer her på Baboom ? Hvordan gebærter i jer her på Baboom ?
Jeg er sgu i tvivl, på dette site er alle vist mere eller mindre anonyme, der er vist ikke mange som jeg, der bruger sine rigtige bogstaver til vores nick.
Nu er dagen oprandet, hvor en "anonym" person her i forum har fødselsdag.
Bliver det overhovedet ikke brugt, at ønske tillykke med fødselsdagen ? eller er vi alle så gamle efterhånden, at alderen helst skal gå i glemmebogen ?
Det kunne være sjovt at høre jeres mening her
Jeg var engang på et andet site, hvor man brugte at ønske tillykke, når nogen fyldte år - nogle få husker jeg stadig, de må jo have gjort et vist indtryk, siden jeg efterhånden "gamle" mand husker - rent tilfældigt opdagede jeg, at i hvert fald den ene er her på Baboom
Så uanset jeres mening skal h*n nu have en lykønskning i anledning af dagen.
NB ! Kære "anonyme" fødselar - du behøver ikke at svare !!!
men jeg håber du får en dejlig dag sammen med din bedre halvdel.
dec 2014
Følger: 9 Følgere: 238 Emner: 882 Svar: 8.576
Med hensyn til mit brugernavn polysl - så er det et jeg har brugt allerede da jeg loggede på BBS'er i 80'erne og senere på sociale medier - så det er vel omkring 35 år gammel brugernavn. Men jeg er ikke helt anonym da jeg viser mit billede.
jan 2015
Følger: 45 Følgere: 141 Fotoprofiler: 1 Emner: 143 Svar: 2.766
Men uden at virke fræk så er det en lidt underlig udtalelse fra en der har et ungdoms billede og initialerne Å.R. på sin profil.
Mine oplysninger er åbne for studering på min profil, med billeder beskrivelser Osv.
Men bortset fra det så kan jeg ikke se hvornår folk har fødselsdag,
Men i en anden gruppe siger vi også tillykke med dage, men det kan også blive for meget, nu sætter folk deres børns fødselsdag og det bliver for meget.
Kan du have en dejlig dag Å.R.
dec 2014
Følger: 139 Følgere: 154 Fotoprofiler: 1 Emner: 1.644 Svar: 7.656
Blogger
Følger: 14 Følgere: 259 Emner: 446 Svar: 9.934
sep 2019
Følger: 2 Følgere: 31 Emner: 55 Svar: 613
Bortset fra det - Hvem er du jetset ? siden du påstår at kende mig.
De der sko giver mig ikke lige umiddelbart nogen oplysning om dig, må sige jeg er lidt forundret.
nov 2017
Følger: 6 Følgere: 54 Emner: 147 Svar: 2.266
Sikker på du ikke er i familie med ham her ?
https://images.app.goo.gl/aCZSB29iem6vFL3u7
Der kan være mange årsager til at man ikke viser sit sande jeg - ex. hvis man er efterlyst af politiet, eks. konen el. et tæskehold
dec 2014
Følger: 11 Følgere: 87 Emner: 458 Svar: 3.711
Jeg bliver trist hvis jeg skal tænke på min alder, fordi jeg ikke føler den, og når jeg ser tallet kan jeg slet ikke forstå at jeg er blevet så gammel!
Min avatar, ørnen, har jeg haft siden jeg kom på Mingler eller 24t, kan ikke lige huske hvad der kom først. Ganske enkelt fordi jeg altid har haft fugle, og syntes at ørnen er fantastisk smuk.
Jeg har altid værnet om mit privatliv, og hader billeder af mig selv, fordi jeg er så ufotogen. Der er kun een her, som har et billed af mig.
dec 2014
Men billeder, nope, er bare ikke fotogen.
Iøvrigt Claus, selvom vi har haft vores stridigheder, så er det et fint billede med dig og hunden. Den er godt nok sød at se på. En hvalp?
dec 2014
Dyr er trofaste og loyale.
dec 2014
Følger: 13 Følgere: 42 Emner: 36 Svar: 1.011
Blogger
Følger: 14 Følgere: 259 Emner: 446 Svar: 9.934
Der ramte du suverænt hovedet på "sømmet". Jeg tager også dybt afstand fra sådanne profiler, de har et stort identitetsproblem, ligesom dem, der opretter stikkende tråde og sletter dem igen. Men vi kan godt danne os et indtryk uden personlig billede, af den profil, som står bag den.
dec 2014
Følger: 13 Følgere: 42 Emner: 36 Svar: 1.011
Hvordan gebærter i jer her på Baboom ?