505 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Hvordan gebærter i jer her på Baboom ? Hvordan gebærter i jer her på Baboom ?

Jeg er sgu i tvivl, på dette site er alle vist mere eller mindre anonyme, der er vist ikke mange som jeg, der bruger sine rigtige bogstaver til vores nick.
Nu er dagen oprandet, hvor en "anonym" person her i forum har fødselsdag.
Bliver det overhovedet ikke brugt, at ønske tillykke med fødselsdagen ? eller er vi alle så gamle efterhånden, at alderen helst skal gå i glemmebogen ?

Det kunne være sjovt at høre jeres mening her smiley

Jeg var engang på et andet site, hvor man brugte at ønske tillykke, når nogen fyldte år - nogle få husker jeg stadig, de må jo have gjort et vist indtryk, siden jeg efterhånden "gamle" mand husker - rent tilfældigt opdagede jeg, at i hvert fald den ene er her på Baboom
Så uanset jeres mening skal h*n nu have en lykønskning i anledning af dagen.

NB ! Kære "anonyme" fødselar - du behøver ikke at svare smiley !!!
men jeg håber du får en dejlig dag sammen med din bedre halvdel.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Samle to små kommoder 450 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvordan gebærter i jer her på Baboom ?
  • #1   11. jan 2020 Her er ikke noget system som melder om fødselsdag, så det kan godt være lidt svært at holde styr på - samt at alder er løgn og latin med 107 - 117 år så det giver ingen mening at bruge tid på det.

Med hensyn til mit brugernavn polysl - så er det et jeg har brugt allerede da jeg loggede på BBS'er i 80'erne og senere på sociale medier - så det er vel omkring 35 år gammel brugernavn. Men jeg er ikke helt anonym da jeg viser mit billede.

• #2   11. jan 2020 Jeg er ikke anonym Å.R. med mit billede på som er tids svarende er jeg genkendelig.

Men uden at virke fræk så er det en lidt underlig udtalelse fra en der har et ungdoms billede og initialerne Å.R. på sin profil.
    Mine oplysninger er åbne for studering på min profil, med billeder beskrivelser Osv.

Men bortset fra det så kan jeg ikke se hvornår folk har fødselsdag,
    Men i en anden gruppe siger vi også tillykke med dage, men det kan også blive for meget, nu sætter folk deres børns fødselsdag og det bliver for meget.
    Kan du have en dejlig dag Å.R.

• #3   11. jan 2020 Å.R. anonym nej da ikke en skid mit navn det står med prikker pas på det ikke stikker og da jeg i sin tid startet i debatterne kaldte jeg mig marsterleon det kunne jeg ikke bruge her af en eller anden grund - men der findes nu stadigt nogen der husker mig under det navn smiley

• #4   11. jan 2020 Hvis det er et ungdomsbillede af Å.R., så må jeg sige, at han har forandret sig til ukendelighed, jeg ved godt, hvordan han ser ud i dag, men der er nok en grund til det nu, at skal være sådan smiley

• #5   11. jan 2020 Ifølge min familie ligner jeg nu mig selv, også på billedet.

Bortset fra det - Hvem er du jetset ? siden du påstår at kende mig.

De der sko giver mig ikke lige umiddelbart nogen oplysning om dig, må sige jeg er lidt forundret.

• #8   11. jan 2020 Hvis du stadig ligner dit profilbillede Å.R. holder du dig bemærkelsesværdigt godt må man sige - hvis du altså er så gammel som du giver udtryk for smiley

Sikker på du ikke er i familie med ham her ?
    https://images.app.goo.gl/aCZSB29iem6vFL3u7

Der kan være mange årsager til at man ikke viser sit sande jeg - ex. hvis man er efterlyst af politiet, eks. konen el. et tæskehold smiley

• #10   11. jan 2020 Altså, min lille hjerne tror stadig at jeg er 25. smiley

Jeg bliver trist hvis jeg skal tænke på min alder, fordi jeg ikke føler den, og når jeg ser tallet kan jeg slet ikke forstå at jeg er blevet så gammel!

Min avatar, ørnen, har jeg haft siden jeg kom på Mingler eller 24t, kan ikke lige huske hvad der kom først. Ganske enkelt fordi jeg altid har haft fugle, og syntes at ørnen er fantastisk smuk.

Jeg har altid værnet om mit privatliv, og hader billeder af mig selv, fordi jeg er så ufotogen. Der er kun een her, som har et billed af mig. smiley

• #12   11. jan 2020 Jeg har det okay med min vægt på 57, og jeg er såmænd også i rimelig god form.

Men billeder, nope, er bare ikke fotogen.

Iøvrigt Claus, selvom vi har haft vores stridigheder, så er det et fint billede med dig og hunden. Den er godt nok sød at se på. En hvalp?

• #14   12. jan 2020 Der er ikke noget bedre end dyr i hjemmet. smiley

Dyr er trofaste og loyale.

• #16   12. jan 2020 yep dejlig hund☺, ja mange grunde til at være neutral med foto. Det kan ske, at folk kommer op i det røde felt over bagateller, dem gider jeg ikke at møde i Netto. Ganske enkel grund. Synes også det har en særlig "charme", at man ikke inviterer familiens mange fordomme og meninger herind, men kan have sin egen identitet her, adskilt fra hverdagen. Men at bruge fake profiler og skifte ustandselig, går jeg ikke ind for. Det viser sig også hurtigt, at man ikke kan skjule, hvem man plejer at skrive under af profilnavn. Min alder svarer for det meste heller ikke ikke til min lille hjerne, som fortalt ovenfor, og som sir 30 år! Synes I vel ikke ;))?

• #17   12. jan 2020 Men at bruge fake profiler og skifte ustandselig, går jeg ikke ind for. Det viser sig også hurtigt, at man ikke kan skjule, hvem man plejer at skrive under af profilnavn. Jr. kirstine12

Der ramte du suverænt hovedet på "sømmet". Jeg tager også dybt afstand fra sådanne profiler, de har et stort identitetsproblem, ligesom dem, der opretter stikkende tråde og sletter dem igen. Men vi kan godt danne os et indtryk uden personlig billede, af den profil, som står bag den.

• #18   12. jan 2020 ja jetset, vi afslører dem hver gang, selvom de ikke vil indrømme det er den samme. lol....

Kommentér på:
Hvordan gebærter i jer her på Baboom ?

Annonce