Krokodilletårer! {{forumTopicSubject}}
https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/taarevaedet-rigmand-saerligt-en-ting-har-sat-en-skraek-i-mig/8081339
Anders Holch Povlsen, måske Danmarks rigeste mand, er det sidste stykke tid kommet i stærk modvind. Når man læser om hans firma Bestsellers måde at drive forretning på de senere år, så ser det ikke særligt kønt ud.
Kopiering af andres produkter, underbetaling, dårlige forhold for arbejdere i andre lande. En meget kynisk forretningsmåde, men det er jo det man bliver så rig på.
Efter at være stærkt kritiseret af mange forskellig instanser, siger han undskyld og giver et tårevædet interwieu.
Men mon han ikke gør det, fordi han er bange for hvad der sker hvis folk boycotter hans butikker efter krisen?
Tror I på at han er ked af det, eller bare af 'nød' føler det nødvendigt at undskylde?
jan 2019
Følger: 7 Følgere: 31 Emner: 84 Svar: 586
Utroligt, han kan være så kynisk, med det han og konen har været igennem.
dec 2014
Følger: 11 Følgere: 85 Emner: 454 Svar: 3.627
Adidas har jo et kæmpe internationalt brand, som de tjener temmeligt godt på. De vil såmænd lynhurtigt indtjene et eventuelt tab. De har råd til at opføre sig ordentligt overfor deres medarbejdere.
Disney forsøger jo også at udnytte situationen, igen en virksomhed som aldrig vil lide hvis de opførte sig anstændigt.
Jeg håber virkelig på at dem som skal uddele alle de penge fra hjælpepakken, sørger for at være omhyggelig med at gennemgå virksomheder, for der vil nok være flere som forsøger at snyde.
dec 2014
Følger: 10 Følgere: 71 Emner: 153 Svar: 3.755
Læste i dag, at han ejer 1% af Skotland, ja i læste rigtigt, og han har omkring 10 slotte og andre bygninger derovre.
Skotterne mener det er for at undgå skat i Danmark i forbindelse med arv.
Hans familie skal da ikke mangle noget, når svinet kreperer.
dec 2014
Følger: 10 Følgere: 71 Emner: 153 Svar: 3.755
Cris.
Han er danmarks 3´die rigeste mand med en personlig formue på 56 milliarder.
dec 2014
Følger: 11 Følgere: 85 Emner: 454 Svar: 3.627
dec 2014
Følger: 13 Følgere: 42 Emner: 36 Svar: 1.011
jan 2015
Følger: 45 Følgere: 141 Fotoprofiler: 1 Emner: 143 Svar: 2.766
Han har ikke min sympati.
Krokodilletårer!