{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dyremishandling (IKKE FOR SARTE SJÆLE)
  • #1   21. mar 2008 daniel: de skulle have samme omgang, dem som gør det der..
    malene: ja, også der hvor de er blevet hevet i stykker, og de stadig er i live.. det er virkelig bare nasty... begyndte helt og græde første gang jeg så den

• #2   21. mar 2008 Skammer mig sgu over at kunne kalde mig et menneske nogen gange... :s

Føj..

• #3   21. mar 2008 kender i det... begynder bare at ryste af vrede .... at folk kan finde på sådan noget... det kan godt være de er fattige ... Men for helvede... gør det på en Human måde .. i stedet for det der .:

• #4   21. mar 2008 Har set det klip for længe siden.- og det er fandme ulækkert...

• #5   21. mar 2008 Og vil bestemt ik se det igen og klikkede ik ind på det for synes det skær i hjertet!!!

• #6   21. mar 2008 fik lov tal at se det samme en af mine veninder begynde af græde over det forstod hende godt for det er virkelig en ubehaglig film fy for saten dem der gører det bør brande et helvedet

• #7   21. mar 2008 aj for satan:(

• #8   21. mar 2008 fuuuuuck hvor synd !

Arghhhh, bliver bare sååå suur !!

• #9   21. mar 2008 og det er jo ikk noget der kun sker 1 gang det der, det sker flere gange om dagen det der, i udlandet, nogle folk skulle bare skydes, eller hænges.. eller bare lide, mere kraftig end dyrende.. sådan nogle svin man...

• #10   21. mar 2008 Man kommer til at tænke på om Danmark virkelig bør sende sit OL hold afsted, samt om kronprisen virkelig burde overvære OL.. Egentlig ikke blot pga den video men også pga hele situationen med Tibet, bla. med nakkeskudte tibetanske munke.. Samt kinas støtte til regimet i Burma da der var problemer der også..

• #11   21. mar 2008 lasse.

præcis. det findes bare ingen ord til hvordan de dyr må ha' det? Det er forfærdeligt jae..

• #12   21. mar 2008 hvis det er den film jeg tror det er ! noget med nogle vaskebjørne som bliver pelset levende? så noget a den for et stykke tid siden og skal ALDRIG se det igen . jeg kunne ikke se andet end få minutter a den inden den blev slukket, det var bare ikke til at bære, de stakkels hjælpeløse dyr . og man kan ikke gøre en skid ved det:( blev så sur og ked af over at folk kan få sig til sådan noget ! jeg havde det dårligt i flere dage over den film, det er simpelthen så synd smiley de skulle være dø dem der gør det ! hvordan kan man være så fokuseret på penge ! kan godt være de skal bruge deres pels men så må de aflive dem først smiley men nej nej for det kan pelsen jo blive ødelagt a !!!! sådan nogle SAMVITTIGHEDSLØSE SVIN

• #13   21. mar 2008 http://www.baboom.dk/html/grp_vis.asp?GroupID=859

har oprettet denne gruppe, så ansøg hvis du er med mig i det jeg skriver.. stop dyremishandling..

• #14   21. mar 2008 ved ikke om det er den film der er linket til ! men har bestemt slet ikke lyst til at åbne linket og se efter

• #15   21. mar 2008 hvis det var op til mig, vil jeg have nakket dem på stedet for sådan noget forbandede svineri. De skulle vride af smerte som de dyr gører.
    Føj for helvede!!!!

• #16   21. mar 2008 mette: bare rolig, det er det ikke... det er en gruppe jeg har lavet, som er imod dyremishandling.

DJ: kunne ikke have sagt det bedre.

• #17   21. mar 2008 DJ: du har helt ret ! de skulle mærke den smerte de udsætter dyrerne for smiley

• #18   21. mar 2008 kinesre er genrelt syge til det, det kan man også se på de massehenrettelser af uskyldige munker fra Tibet. Man burde bombe dem for det, fordi de fortjener ikke andet. Sådan noget lort kan virkelig tænde mig af!!!

• #19   21. mar 2008 mht når de pelser dyr levende ! jeg kan blive pisset virkelig af når de der rige kællinger (for at sige det rent ud) kommer i deres nye pels til mange mange tusinde kroner !!! de tænker åbenbart ikke over at de støtter den mishandling der finder sted for at de kan få de skide frakker . så hvis de i stedet brugte de penge på at rede de dyr i stedet for at købe den frakke på indirekte støtte dyremishandling

• #20   21. mar 2008 vil give dig fuldstændig ret. Men de skal lige se filmen, såå får de sgu kvalme!!!

• #21   22. mar 2008 Gid jeg var der man!
    Så havde jeg gjordt præcis det samme ved hele flokken..
    Først banke dem ned i jorden, så de fik lidt smerte.
    Derefter hænge dem op, og begynde og skære skindet af dem, mens de hang og skrev! De kan jo sige noget, det kan dyerne ikke!
    Og derefter ville jeg lade dem gå uden skind, så de skriger bare et støvkorn ramte dem! Og tilsidst ville jeg sparke lidt til dem bare for de skal få lidt ekstra smerte og derefter lægge dem i solen så de lå og indtørrede ligeså stille i smerte!!!!!!!!
    FUCKING DYREPLAGERE MAN! smiley

• #22   22. mar 2008 * Hel!uM *: ja og du skal gøre dem totalt magtesløse og hænge dem op i deres små dillere ! ligesom de hænger dyrerne op i deres mest følsomme sted, dvs halen:O

• #23   22. mar 2008 Jeps! smiley

Kommentér på:
dyremishandling (IKKE FOR SARTE SJÆLE)

Annonce