Genbrug Genbrug
Ifølge kommunen vedr. sortering af affald, skal pap være rent og tørt inden det smides i containeren.
Så husk at vaske pap og tørre det, inden det bruges til genanvendelse. Glas og plastik flasker skal være skrabet rene, så frem med nedstrygeren og sav så du kan skrabe dem rene - hvis låget ikke er så åben at man kan skrabe dem rene.
Vorherre til hest -det er sgu nemmere at liste ud om natten og smide posen ned i en kælderskakt, eller tage den med når du går til flaske/dåse automaten.
Man kunne også køre ud i Vollsmose og smide den der, her vil ingen tage notits af det, for det ligner i forvejen Stige Ø.
At have 5 forskellige spande til sortering kan de godt glemme her - det lort gider jeg simpelthen ikke. Mit køkken skal ikke være skrald opbevaring.
dec 2014
Følger: 139 Følgere: 154 Fotoprofiler: 1 Emner: 1.644 Svar: 7.656
dec 2014
Følger: 9 Følgere: 238 Emner: 882 Svar: 8.576
Nej - ikke hvis det kommer i sorte affaldssække.
dec 2014
Nej man behøver ikke at udvide - specielt når de vil afvikle - så antallet af sorte sække og brune sække flyttes til andre lossepladser - hvor de så kan brede sig, indtil man igen afvikler det nye sted. Med lidt held så ender de sorte sække helt ude på Stige ø.-
dec 2014
Gu vil jeg ej have et skab til affald. Jeg vil smide organisk i skraldespanden ellers ikke, resten ryger ud i de kommunale skraldespande eller i Netto flaske container. Hvis de vil have jeg skal sortere skrammel så må de give mig nogle spande og en køkkenløsning. - ellers ikke. Siger Fuck dem.
jan 2019
Følger: 7 Følgere: 31 Emner: 84 Svar: 586
Det ryger lige på Alis's såkaldte husholdningsbudget, hun har penge nok.
dec 2014
Nå det var lige en sjov tanke...
Genbrug