783 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 22 Svar

Kan ikke drikke meget mere? - Piller.. Kan ikke drikke meget mere? - Piller..

Det er sådan at jeg for nogen måneder siden tog en masse piller.. - overdosis.
(nej ikke noget jeg er stolt af, men i kan ikke hjælpe hvis i ikke kender til det).

Jeg har fået a vide af en ven, at man ikke må drikke i 2 år efter man har taget pillerne.

Når jeg drikker får jeg kvalme, ondt i maven og hovedet, FØR jeg bliver fuld, og har ikke lyst til at drikke mere.
Hvordan kan det være?

SERIØSE svar!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.
  • Montering af opvaskemaskine 960 kr.
  • Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan ikke drikke meget mere? - Piller..
  • #1   24. mar 2008 Ja det kommer sku an på pillerne smiley

eller at din krop bare er gået i total forsvar over for gift! hvis den altså kan det?

• #2   24. mar 2008 spørg din læge. han er klogest

• #3   25. mar 2008 Der var 3-4 forskellige. Kan ikke huske hvilke, bare nogen man har i hjemmet normalt.. mellem 80 og 100..

Nanse
    Nope, ikke samme tid ihvertfald. men nu er det jo nogen måneder siden smiley

Markus.
    Yees, men det kunne jo være der var nogen kloge hoveder herinde. haha som om smiley

• #4   25. mar 2008 tror det er de færreste der kender eftervirkningerne af 80-100 piller smiley

• #5   25. mar 2008 Det er ret svært at hjælpe, når vi ikke ved hvilke piller du har taget smiley
    Der er jo væsentlig stor forskel på, om det er piller mod fodsvamp eller Ipren smiley

• #6   25. mar 2008 Kamilla
    iiiih.. jeg VIL kunne være fuld.. årh.. hehe

Markus
    det kan være ;).. skulle også udpumpes en masse gange.. aaad

Andreas
    Tror nærmere det er ipren end mod fodsvamp smiley

• #7   25. mar 2008 Kamilla
    Ja det er slef også rigtigt nok. Men det er nu også hyggeligt nok at drikke lidt engang imellem smiley

• #8   25. mar 2008 Jaaa, slef kan man hygge sig på andre måder.
    Drikker heller ikke ret tit..

• #10   25. mar 2008 Filip
    Ja det er ret træls.

• Günthers P
    Günthers P Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 209
    #12   25. mar 2008 Hvis det er iboprofen du har taget, så kan din lever have taget uoprettelig skade. Det afhænger dog af hvor lang tid du har haft dem i maven, og om du har nået at optage medicinen. Hvis din lever har taget skade, og du nu drikker hver weekend, så vil jeg vove at sige at du leger med dit liv.

Iboprofen er en slags gigtmedicin som man normalt bruger ved lette til moderate smerter i led osv. De er meget stærke for maven, og må normalt kun tages i kortere perioder.

Du har HELT sikkert fået at vide fra din læge hvor meget eller lidt han/hun tror du har taget skade, eller også har du fået besked på at komme igen hvis du fik ondt i maven.

I øvrigt er det svært at tage dig seriøs når nu vælger at konsultere Baboom, istedet for din egen læge.

• #13   25. mar 2008 Tak tak alle sammen..

Alex
    Tak.. Svært at tage mig seriøst fordi jeg vælger baboom?
    Klokken var 24, og jeg kom til at tænke på jeg fik det dårligt i fredags af det, så jeg ville lige spørge herinde, hvis der nu var nogen som kunne komme med nogen "bud" om hvad det kunne være.
    Vil da gå til lægen og spørge, helt klart.

• Günthers P
    Günthers P Tilmeldt:
    mar 2007

#14   25. mar 2008 Ok, sorry... så ikke lige hvornår indlægget var oprettet!

• Günthers P
    Günthers P Tilmeldt:
    mar 2007

#15   25. mar 2008 Men hvis du kunne skrive navnet på de andre piller, kunne jeg måske fortælle de noget mere om bivirkninger osv...

• #16   25. mar 2008 Kan ikke huske hvad de hed. Det var ikke det jeg tænkte mest på den nat.. Men ellers tak for hjælpen, tager op til lægen en af de de nærmeste dage og snakker med ham om det. smiley

• #17   25. mar 2008 nina
    nogen af dem var nogen der mindede om panodiler bare de hed noget andet.. og tak. arh, tog sq to igår! smiley

• Günthers P
    Günthers P Tilmeldt:
    mar 2007

#18   25. mar 2008 Pamol? kodimagnyl?

• #19   25. mar 2008 Pamol tror jeg?
    Og så et eller andet jern halløj..

• Günthers P
    Günthers P Tilmeldt:
    mar 2007

#20   25. mar 2008 og hvor lang tid gik der fra du tog dem til du blev udpumpet?
    Under alle omstændigheder ville jeg tage den med ro med alkohol i minimum 14 dage.
    Tror ikke du har taget skade af det.

• #21   25. mar 2008 Det ved jeg sq ikke.
    et par timer..
    skulle ihvertfald drikke kul og udpumpes to gange, da de ikke kunne få de ca 20 sidste op fik jeg modgift til dem..

• #22   25. mar 2008 nina
    okay, takker.

• Günthers P
    Günthers P Tilmeldt:
    mar 2007

#23   25. mar 2008 Ok. Du må se hvad lægen siger til det...

Pas på dig selv.

• #24   25. mar 2008 Tak begge to :).

Kommentér på:
Kan ikke drikke meget mere? - Piller..

Annonce