{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
762 visninger | Oprettet:

- Billig mobil hos telia ? {{forumTopicSubject}}

For bare et par mdr. siden kunne man købe en billig mobil via telia.dk hvis man have telia express i forvejen.

Men jeg kan ikke komme ind i web shoppen, så jeg kan fx. købe en mobil til 1 kr. _( nokia 6300 ) hvis jeg forsætter med at bruger telia express

Er der nogle som ved om man kan købe en billig mobil hos telia hvis man bare beholder sit abomment ?

hjælp


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  - Billig mobil hos telia ?
  • #1   29. mar 2008 Altid ring ind til kundeservice og spørg.. tit kan du få extra rabatter osv ved det

  • #2   29. mar 2008 Man betaler aldrig 1 kr for en mobil. På en eller anden måde tjener de altid pengene hjem . Ellers ville der jo ingen forretning være..



  • #3   29. mar 2008 Nej det kan du ikke længere. Der var noget der hed "Ny mobil til særpris" hvor jeg os fik min w660i til 99kr, men det er blevet afskaffet af telia :/.
    Det var sådan hvor du kunne få en ny mobil når du havde haft abb. i 6 måneder og så få en ny bindingsperiode.


  • #4   30. mar 2008 du skal vente 6 mdr før du kan købe en til 1 kr igen.. har selv det abonnement, man skal vist også være under det de kalder elitemobilist nu for at kunne få ny mobi til særpris, hvor du skal have regninger på omkring en 800 kr eller det over pr mdr

  • #5   30. mar 2008 skal selv have ny mob helst meget snart så jeg følger lige med her, har godt lagt mærke til der er ændringer på sitet..

Kommentér på:
- Billig mobil hos telia ?

Annonce