{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
421 visninger | Oprettet:

tony m
tony m
Følger: 1 Emner: 48 Svar: 55

Alle med Viden om XBOX 360 , {{forumTopicSubject}}

Hey , jeg har stærkt tænkt mig at købe en xbox 360 , da jeg har hørt den kan spille backup spil .

Har nogle spørgsmål ..

1 . Jeg har et hd-tv , skal jeg så have den hd drev til xboxen ?

2 . hvad er forskellen på de forskellige 360'er ?

3. går de let i stykker ?

Ps. Hvis du har en der har en firmwire og du gerne vil sælge , må du gerne skrive .-. er intra .. for under 2000 kr helst

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Alle med Viden om XBOX 360 ,
  • #1   30. mar 2008 ismail B - Der er 3 forskellige udgaver af Xbox 360.. på de to alm. xbox 360'ere er det harddiskens størrelse og hvad du ellers får med af ekstra udstyr, og så er der jo lige kommet eliten, som har HDMI-tilslutning, og det kræver jo så at du har en HDMI-tilslutning i dit tv.. smiley og den har så en harddisk på 120gb smiley Og du behøver ikke noget HD-drev til xbox'en selvom du har et High Definition understøttet tv smiley

• #2   30. mar 2008 Jo de går let i stykker, med ring of death.. medmindre du køber en med de nye motherboards.

• #3   30. mar 2008 det ekstra HD drev er kun hvis du vil se HD dvd'er... men de er alligevel på vej væk af markedet så det kan ikk betale sig... og ja, de går i stykker!! tjek den video her - http://www.youtube.com/watch?v=56-gQq62Hyc&feature=related

køb en ps3..

• #4   30. mar 2008 Emil K - Det har jeg dog ikke oplevet endnu, og så er det sq da kun fordi du sidder på den imens du spiller...

• tony m
    tony m Tilmeldt:
    apr 2007

#5   30. mar 2008 har en ps3 .. men noget pis at den ikke kan køre brændte spil ..

• DANIEL J
    DANIEL J Tilmeldt:
    feb 2008

Følger: 1 Svar: 4
    #6   30. mar 2008 Køb en ps3, du vil fortryde det senere hen hvis du køber en xbox.. Ps3 kan også det hele angående hd

• tony m
    tony m Tilmeldt:
    apr 2007

#7   30. mar 2008 og det vga , er det en pc udgang ?

• #8   30. mar 2008 Punch A V Jeg har aldrig ejet og skal aldrig eje en xbox... køb en ps3

• René Ø
    René Ø Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 236
    #9   30. mar 2008 Asja Søger nyt hjem P -> Jeg har lige købt en Xbox 360 i fredags, den har ikke HDMI-kabel med? Kun komponent og scart

• #10   30. mar 2008 de går ikke let i stykker min fejler intet og min har snart haft sin i et år den fejler intet

• #11   30. mar 2008 Emil K - Hvorfra kan du så sige at den går i stykker?

• #12   31. mar 2008 ps3 er noget shit det er kun 60 gb der kan spille ps2 spil og den er udgået fra markedet men 360'ern lan spille de første xbox spil og det er noget lort at sige den hurtigt går i stykker de forskellige butikker anbefaler også 360 fordi den er billigere og kan spille de gamle spil

• #13   31. mar 2008 mathias P - Det er sq da bare fordi aberne ikke ved en skid... Alt det lort de sidder og lukker ud er noget de har hørt af andre ejere af PS3 som er modstandere af Xbox'en... Hvilket jo i sig selv ikke giver en reel holdning til tingene... Jeg kunne derimod forstå det hvis det så faktisk var bevist, men det er det jo ikke smiley

• kasper .
    kasper . Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 1 Emner: 56 Svar: 653
    #14   31. mar 2008 Jeg har en ps3 60gb der kan spille PS2 spil, men hvorfor spille dem, når jeg har PS3 spil? spild af tid.

Nu koster PS3 altså ikke double up af XBOX, så er det den helt skrapede og værdiløse "Arcade"

1 ) Nej, det HD drev der er til XBOX, er hd-dvd som tabte hd krigen, så det er spild af penge af købe..

2) arcade er uden harddisk, premium er med 60gb harddisk(mener jeg) uden HDMI og i hvid - elite er i sort, med HDMI udgang og 120gb harddisk.

3) Ved jeg ikke, men nu har jeg hørt min kammerats der LAMER fuldstændigt åndsvagt i forhold til PS3'eren som intet siger med mindre den står inde lukket, dvd drevet i xbox'en er så ringe kvalitet, der får du lov at hører når den loader på cd'en.. har prøvet min kammerat xbox massere af gange, og havde den med hjemme til låns da jeg skulle vælge imellem xbox og ps3, selv når den står helt frit på gulvet, larmer den... utroligt

Kommentér på:
Alle med Viden om XBOX 360 ,

Annonce