{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
754 visninger | Oprettet:

Eser K
Eser K
Tilmeldt:
22. feb 2008
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 53

fuck en aprilsnar! {{forumTopicSubject}}

Ja nu skal i lige høre historien

Vi knokler løs denne her uge da vi er gået i gang med svendeprøve så havde fuldkommen glemt dagen idag..

Jeg havde mobbet min lære hele dagen med hans bmw (køre selv en bmw :D) sagde til ham at min var hurtigere og kønnere osv det tog han ikke så pænt

Jeg sgu ta noget tyggegummi op ad lommen så tabte jeg min bil nøgler så samler jeg dem op og ligger det på bordet ved min bærbar og mobil.. 20min senere fik jeg lyst til cola også lige ryge så gik jeg ned og røg, 10min senere kommer min ven og snakker med mig vi går så op 5min senere..

Vi er i klassen nu så sir min ven du skal lige se noget på min bil jeg sir ok fordi vi havde pause alligevel vi går ned og jeg opdager min bil er VÆK jeg går i chok tænker WTF hvor fuck er min bil blev mega tosset!! så løb jeg til klasse værelsen for hente min mobil så kommer jeg ind af døren så står bare alle kigger på mig og griner

Så spørg min lære hvad er det sket? jeg sir min bil er væk!! nogle har nakket den!! så griner han og sir du skal ikke drille mig det hvad da sker.. kigger på ham og sir huh? så sir han aprilsnar din bil holder bagved..

Man skal ikke mobbe lære de ta HÆVN!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fuck en aprilsnar!
Kommentér på:
fuck en aprilsnar!

Annonce