gave ide??? {{forumTopicSubject}}
Jeg har været sammen med min kæreste i godt 2 år nu og ved stadig ikke hvad jeg kan give ham i gave...
Det er ikke fødselsdag eller noget men har bare lyst til at overraske ham og give ham noget jeg ved han kan bruge og bliver glad for...men jeg aner ikke hvad jeg kan give ham længere...han er vandt til det normale så som parfume og sådan...men føler bare ikke at det er det optimale og han er meget kræsen når det angår tøj så det tør jeg ikke rigtig begynde på at købe for meget af til ham...drenge hvad kan jeg give, det må i de vide lidt om ???
Og nej alt det der med at give ham sex og sådan gider jeg ikke rigtig høre for han får det som han skal have det...
hvis i har nogle gode ideer skal i være meget velkomne til at dele det med mig...det behøver ikke at være de normale ting, det må meget gerne være noget spicelt, eller noget som man ikke er vandt til at ¨få i gave, men generelt bare gave ideer ville være rart hehe...på forhånd tak...
mar 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Fotoprofiler: 1 Emner: 23 Svar: 192
fed ide...er der noget som i fyre foretrækker når i skal have sådan noget...Kæde, størrelse og sådan ?
mar 2008
kender dem godt, de er vildt fede
hmm har de nogle andelser om hvor meget sådan en kunne koste bare ca. pris ?
mar 2008
heeh okay så må det være nok hvis jeg ligger en 1000 kr til side til de når der kommer penge igen...
gave ide???