Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.
  • Lave garageport, vejer er hoppet af 500 kr.
  • Nedgravning af trampolin og bortkørsel af jord 3.400 kr.
  • Udendørs vandhane 2.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  2021🥳
  • #2   1. jan 2021 I lige måde til jer og sikken en nat smiley

• #4   1. jan 2021 Tak Cody, du og alle herinde ønskes et godt og lykkebringende Nytår. smiley

• #5   1. jan 2021 ILM alle.

• #7   1. jan 2021 Alle ønskes et godt nytår (forhåbentlig snart coronafrit)

Og tak for det, gamle!

• #10   1. jan 2021 Claus

Jeg har kun et mål og det er at spise sundt og få mindst 8 timers søvn hver nat. Kun at ryge 3 cigaretter om dagen.

• #11   1. jan 2021 Nytårs forsæt har jeg aldrig dyrket, men ok - jeg vil da forsøge at holde mig fri af Corona da mine lunger med stor sandsynlighed ikke klarer sådan en omgang smiley

• #13   2. jan 2021 Jamen, så må det være dit nytårs fortsæt, Alis, at du skal tage dig sammen smiley

• #15   3. jan 2021 Alis C nu er der ingen der kender historien men hvis jeg var dig vil jeg da få kontakt til sønnen og dine børnebørn og det kunne jo give dig en masse god livskvalitet smiley

• #16   6. jan 2021 #14 Alis, jamen selvfølgelig er der en grund til, at vi går i stå, min kommentar i #13 var ment som en venlig nytårs hilsen, men den modtog du så ikke i den ånd, den var sendt.

Jo, jeg vil mene, at jeg er en god menneskekender, da jeg næsten hele mit voksenliv har arbejdet med mennesker, der er bl.a. mennesker, som arbejder bedst, når de får et SPARK bag i - og andre går nærmest i koma, hvor der skal anden hjælp til, hvis det er muligt. Det er sørgeligt, at du har mistet kontakten til din søn og børnebørn og jeg ved ikke, hvad du efterfølgende har gjort, men måske sidder de og venter på, at du kontakter dem.

Ligesom de mennesker, der har rygrad til at stoppe med rygning af egen fri vilje + andet misbrug og så er der dem, som skal have hjælp til alt.

Og nej, jeg synes ikke, du skal komme med en større udredning, du kunne eksempelvis bare svare, at det ikke er lige sådan, at tage sig sammen, det havde også været OK.

• #18   6. jan 2021 Alis C ja sikken en smerte det burde ikke være bedsteforældres lod at skulle prøve den.

• #20   6. jan 2021 Alis

//citat
    Men det kunne man, for der skulle spares skattekroner, og skidt være med hvor hårdt det går ud over borgerne.
    //citat slut

Hvad har skattekroner med at du ikke ser din familie?

• #22   6. jan 2021 Alis

Den køber jeg ikke, du kunne søge over i et andet motion center, hvor de har gode vejledere - jeg har selv kommet i et motions center - hvor der var en sød medarbejder som lavede en træningsplan - så kunne du have forsat der. Du skulle så selv betale, men det er der mange som skal.

• #24   7. jan 2021 Alis

//citat
    Ikke alene betalte jeg selv i motionscentret, jeg betalte fuldt kontingent, så jeg kunne tage derind når jeg havde lyst og også bruge andre motionscentre i samme kæde.
    //citat slut

Hvis angsten tog over så du ikke mere kunne gå i motions center, så forstår jeg stadig ikke hvad det har med skattekroner at gøre.

Hvis man er fuld betalende medlem af et motions center, kan man ikke smides ud - andet hvis man opfører sig upassende - uanset hvad løgne der skrives i pressen.

Det giver simpelthen ingen mening det du skriver.

• #25   7. jan 2021 Alis #21

De penge, der blev brugt på et fritidscenter skulle fremover bruges på et jobtræningscenter, for man vil hellere bruge penge på mennesker, der måske kan komme i arbejde igen, så man kan tjene penge på dem.

Alis du er den eneste jeg kender der i en høj alder stadig tror at penge kommer helt af sig selv smiley
    Selvfølgelig prioriterer samfundet folk der kan arbejde - hvordan skulle de ellers kunne forsørge dem der ikke kan arbejde ???

At du overhovedet kan formulere at samfundet “tjener“ penge på dem viser hvor lidt respekt til “fælleskassen” du har smiley
    Du har været på overførsel så længe at du helt har glemt at udgifter kun kan dækkes hvis der er indtægter smiley
    Når flere skal på overførsel er der færre til at tjene penge og hvis det samtidig vælter ind med migranter der heller ikke tjener penge ser det sku sløjt ud og så må der spares på andre områder - hvorfor er det altid så svært at forstå for dig Alis ???
    Og nej - de rige kan slet ikke dække udgifterne smiley

• #26   7. jan 2021 Det er sku noget af en drejning denne tråd har taget smiley

Emnet var nytårshilsner som blev til nytårsforsæt og endte med den sædvanlige “rig/fattig” debat - så mit eget nye nytårsforsæt skal afgjort være at blive bedre til at blive på sporet smiley

• #31   9. jan 2021 Det er virkelig ikke nemt at være menneske, uhaaa, du kan lynhurtigt komme til at træde forkert - undskyld, jeg skulle aldrig have skrevet #13, den blev totalt misforstået og så rullede lavinen.

Men hvad er egentlig en god debat ???

• #34   10. jan 2021 Alis Alis Alis

Ak ja det væmmelige højreorienterede samfund har ødelagt dit liv smiley
    Næh min ven - Du har brugt det meste af livet på at brokke dig og kræve ind - du er en kæmpe underskudsforretning og det er bestemt ikke dig men samfundet der er offer

“ Så forsøgte jeg at bygge en tilværelse op på disse betingelser, og det er yderligere 15 års isolation.
    Jeg forsøgte at skaffe hjælp til min søn, men samfundet gider heller ikke at betale for hjælp til pårørende til psykisk sårbare.”

“ De penge, der blev brugt på et fritidscenter skulle fremover bruges på et jobtræningscenter, for man vil hellere bruge penge på mennesker, der måske kan komme i arbejde igen, så man kan tjene penge på dem.”

“ Da byrådet skulle have de yngre pensionister smidt ud af fritidscentret foregik det ved at nedvurdere os i andres øjne, og så med at sprede løgne.”

“ Jeg har selv højere oppe beskrevet hvorfor angsten tog overhånd, at jeg skulle fjernes fra det fritidscenter hvor jeg havde mit sociale netværk”

“ Mener du ikke at den kommune der havde ansvar for det, de har et ansvar for hvad de laver?”

“ I næste omgang efter 20 år, da her kom en ergoterapeut, der kunne udrette noget, der virkede, mener du så ikke at han skulle have nogen løn?”

“ Det kom til at koste os alle sammen meget dyrt, at man absolut skulle have slået mit liv i stykker igen.”

“ Jeg blev tvunget af en psykiater til at melde mig syg med henblik på at få mig sagt op på grund af sygdom”

“ men det kræver at omgivelserne tager de nødvendige hensyn”

“Jeg er meget intolerant over for dem, der tror at deres meninger der de eneste rigtige, og at de har lov at trække dem ned over hovedet på andre.”

• #36   10. jan 2021 Alis

Jeg tror tror du har væsentligt mere at takke samfundet for end omvendt smiley

• #37   11. jan 2021 Danmark har ikke råd til at at forsætte med en rød regering. Nu vil Mette F.. give flygtninge gratis erhvervsuddannelse, imens at etniske danskere må til tegnebogen - og har de arbejde efter uddannelse, kan de blive i Danmark i op til 2 år -

En erhvervs uddannelse koster i gennemsnit 110.000 kr.

De røve bæster har slet ikke opdaget at flygtninge slet ikke har i sinde at forlade Danmark for at bruge deres uddannelse i hjemlandet. De håber bare på at de med tiden får fast opholdstilladelse og senere statsborgerskab, som bekendt uddeles selv til dybt kriminelle.

Formålet med uddannelsen er at de rejser hurtigt muligt og hjælper til at bygge hjemlandet op.

• #38   11. jan 2021 Jeg er meget intolerant over for dem, der tror at deres meninger der de eneste rigtige, og at de har lov at trække dem ned over hovedet på andre. Jr. Alis

Er det incl dine egne meninger ??

• #41   11. jan 2021 Alis #37

Det er vist kun våben industrien som har gavn af handler fra de lande vi får flygtning fra. Vi har absolut ingen handel generelt med Syrien, Libanon, Somalia, Irak, og flere andre afrikanske lande - Danmark eksporter vist ikke noget større så det har nogen betydning.

Formålet med at tage flygtninge er at de skal tilbage på et tidspunkt - uanset om de har stiftet en familie - det har intet med loven at gøre.

• #42   11. jan 2021
    Det afhænger af hvilke meninger vi taler om. Når det drejer sig om rascisme så er jeg ikke i tvivl om at jeg har ret, og at det skal stoppes. Den diskrimination medfører alt for mange ulykker for alt for mange mennesker, og gør det besværligt at løse de problemer, der faktisk er når to kulturer skal blandes og finde ud af at leve sammen. Jr. Alis

Nej, du har overhovedet ikke ret. Du SER kun på dem, som ikke kan integreres pga egen kultur, som de har slæbt til DK. De er ikke integrebare. Bemærk, alle dem, der kan finde ud af at integrere sig, har vi overhovedet aldrig haft problemer med i DK, du er ikke den rette til at udtale dig om den slags og så beskylde den danske befolkning for, at vi har racisme, racisme i DK er så slidt og har slet ikke rettergang i DK.

Rejs til hvilket som helst land og nægt at følge skik og love, så vil du nok møde modstand og blive enig med dig selv om, at de er meget racistiske, hvad kan du bruge det til ??

• #45   11. jan 2021 Alis, du går som sædvane udenom det, du referere til, så slutter debatten altid. Du har siden 2008 altid gået udenom sagens kærne, nægtet at være konkret. Og alle har ytringsfrihed, selv højrefløjen, hvilket gør dig ondt, men sådan er demokrati.

• #47   11. jan 2021 #46 - har du et link til din påstand ??

Kommentér på:
2021🥳

Annonce