{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
453 visninger | Oprettet:

videoer???? {{forumTopicSubject}}

hejsa derude.. nu sidder jeg her og har set så mange af de hersens videoer folk laver hvor der kører en sang i baggrunden også kommer der tekst de selv har skrevet.. så er mit spørgamål..
hvordan laver man dem? hvilket program osv? ville enormt gerne lave en men har no idea om hvordan man gør.. :-S
håber der en en der har et par %'er mere forstand på pc end mig.. ;o) hehe

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  videoer????
  • #1   8. apr 2008 det mest brugte er windows movie maker, som er i windows Xp + senere windows styresystemer ..

• #2   8. apr 2008 =)

• #3   8. apr 2008 okay :o) jeg har vista og sidder lige pt og kigger på det der movie maker, hehe fatter bare minus.. men så ved jeg da i det mindste det var det rigtige program jeg rodede med ;o)

• #4   8. apr 2008 Det er movie maker.
    Hvis du har Movie maker på din vista er det jo fint smiley

Når du skal have sange på filmen så åbner du en sang, og trækker den ned i den der linje hvor du også trækker video klip og billeder ned.
    Så trykker på den der lydregulerings ting som er helt til højre i kolonnen over storybordet, som er det du trækker film, sange mm ned på.
    (ikonen er placeret ved siden af en microfon som godt kan ligne en rose)

Og så regulerer du bare om der kun skal kunne høres musik eller video. Vælger du musikken så kan lyden fra videoklip ikke høres.

Tekst kan du tilføje når du trykker 2: Rediger film.

Så vælger du bare opret tekster eller rulletekster, og så vælger du bare den form du skal bruge.

Spørg endelig hvis der er mere.

• #5   8. apr 2008 tak skal du have :o) jeg sad hele natten i 5 timer og fik lavet mig en video.. puha det tog tid, men ret sjovt at sidde og rode med :o)

• #6   8. apr 2008 Jeg roder meget med det. er faktisk igang med en ny til sara west - glem mig.

Kommentér på:
videoer????

Annonce