786 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Hvad får piger ud af det??? Hvad får piger ud af det???

Hej.
Ja læste lige det med Webcam Sex...

Så kom jeg til at tænke på hvad får piger ud af at ta billeder hvor de fremhæver brysterne/Kavalergangen???

Hva der fedt i og ta billeder hvor man lige frem kun er ude på at vise sine bryster????

Det da ligeså tamt og lamt og dumt som webcam Sex???

Det min mening ka ikke se hva der fedt i piger på en måde fremhæver brysterne...

Men skriver man frækt til nogle som gør det så de enten ikke frække eller ja hvad ved jeg... Øøøh så skal man sku ikke ta sådanne billeder hvis man ikke vil det frække....

Det min mening endnu engang....

Hva syntes i???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad får piger ud af det???
  • #1   11. apr 2008 kunne ik selv finde på det!

• Tjek M
    Tjek M Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Emner: 19 Svar: 177
    #2   11. apr 2008 OPMÆRKSOMHED og intet andet det får dem til at føle sig LIDT mere speciale.. Og Guess what YOU NOT,,

• #3   11. apr 2008 Syntes nu altså det er frækt nok hvis de laver et lille show smiley

En slags opvarmer for det der skal ske senere på aftenen.

• #5   11. apr 2008 Det er jo det drengene vil have for fanden!?
    Og vi er alle blevet planetet her på jorden for at lave børn, og så skal man jo først tiltrække hinanden. Det gør (nogle) piger så ved at vise patter og røv. Og I (drenge) kan jo lide det? Så forstår slet ikke I brokker jer sådan!

• #6   11. apr 2008 Maria .:

"Og I (drenge)"

Drenge i det her tilfælde = Pop evisu player drenge der ikke kan få nok i en pige, og bliver derfor nød til at få bekræftet sin "dejlighed" ved at skrive 'smukke skath x høj :I smiley <3' til de første bilige trunter de ser, for der er de sikre på at får positivt svar.

Og så er der så sådan nogen som os andre der ikke gider billige piger.

Sådan smiley

• #7   11. apr 2008 Lars
    Nemlig (;

Kommentér på:
Hvad får piger ud af det???

Annonce