Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.
  • Sætte spejl og hylde op 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jamen dog.
  • #1   14. jun 2021 Hej Kisser D du kommer bare så debatter vi smiley

• #2   14. jun 2021 Kisser

Man skal bare skrive indvandre, flygtning, muslimer - så sker der noget. Leon er da også aktiv i at lave emner.

• #3   14. jun 2021 Polysl taaaaaaak og ja Kisser D hvad siger du om el-cykle smiley

• #5   15. jun 2021 Ja Kisser, indvandringsdebatten fylder meget her på Baboom, men er det ikke påfaldende at noget der rammer så mange danskere og fylder så meget i befolkningen stadig får så lidt opmærksomhed i main stream medierne smiley smiley

• #6   15. jun 2021 Cody

Aviser er politiske styret - og de skal jo også tænke på deres "bistandshjælp" de får hvert år.

• #7   15. jun 2021 Jeg slap de debatter for år tilbage, det er formålsløst, som at slå i en dyne. Jeg fik det faktisk også bedre af det. Når man som jeg har mistet både et oldebarn og mand så har man andet at tænke på

• #8   15. jun 2021 Kisser

Ked af at høre du har mistet familie. Det er desværre tiden som er banditten - jeg ser også at hist og her at familien bliver mindre.

tiden er den faktor man ikke kan undslippe, da min far døde så jeg min far overalt som lignede - en periode som skal overstås.

• #9   16. jun 2021 Kisser - på den baggrund kan jeg sagtens forstå du ikke gider indvandrings debatter mere, men desværre lider mange familier stadig smertelige tab på netop den konto og når både EU, myndigheder og medier konsekvent mørklægger og fortier omfanget er det bydende nødvendigt at borgerne selv er obs på omfanget der jo på ingen måde er blevet mindre - tværtimod smiley
    Det er min opfattelse at netop indvandringsdebatterne er årsagen til at vi endnu ikke har svenske, franske og italienske tilstande smiley

• #10   16. jun 2021 Alene i år har der været 12 episoder hvor en indvandre flok på mellem 5 - 15 uprovokeret har overfaldet uskyldige.

Der har ikke været en eneste episode hvor etniske i flok har overfaldet indvandre.

Der er mange flere episoder med indvandre men de er banderelateret og som sådan total ligegyldig.

Jeg har heller ikke læst noget som helst om etniske bander som kæmper mod hinanden i år.

Jeg kan læse at der har været mindst 10 episoder i ghettoer med indvandre som kaster sten mod ordensmagten.

Jeg har ikke læst nogen som helst om at etniske danskere i ghettoer kaster sten mod ordensmagten.

Hvis man ikke kan se et mønster så er man stæreblind og bor i en kælder uden vinduer og Internet og tv og må anses som total pløk åndssvag.

• #12   16. jun 2021 Annella

tror ikke i har set det værste endnu i Tyskland, når man tænker på at hver 4 borger er indvandre. Det er 20.8 millioner indvandre. Hvis man så tager familiesammenføring nu og senere så bliver de majoriteten i Tyskland.

Kommentér på:
Jamen dog.

Annonce