{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
494 visninger | Oprettet:

Ungmøer og patter.. Jesus ..! {{forumTopicSubject}}

http://www.youtube.com/watch?v=RiuOucQyjoA&feature=related

Kig 1. del her, og gå evt ind og se resten osse .. Det er skræmmende ikk ? Eller hva mener i ? Det minder mig en anelse om den danske teenage/pre-teenage kultur ..

Skriv hva i mener (:

Forbeholder mig self retten til at ignorere og filtrere mellem dem der tar det seriøst og dem som bare gejler op (:

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ungmøer og patter.. Jesus ..!
  • #1   26. apr 2008 Syns det det fede sprog ! I love it ! Men ja er det ikk lidt sygt? Piger der smasker sig i make-up fra 10års alderen? Osv osv ? .. Tror det er en ny "pest" der har ramt skandinavien og omegn .. Nej hvor syns jeg det er synd :s ..

• #2   26. apr 2008 Godt nok skræmmende ... smiley

• #4   26. apr 2008 WHAT :O!? det er sku da for sygt det der :S
    hvis jeg skulle have noget, var det sku mindre!

• #5   26. apr 2008 Folk - Tak for "enigheden" ? hehe ..

Ullitz - Jaaah, går selv med samme problem smiley Steffen klager sig sårn hele tiden ):

Steffen - Hold da kaje main smiley

• #6   26. apr 2008 Biologisk er det dybt grotesk at det overhovedet bliver diskuteret. I den alder er deres krop ikke færdig udviklet mm.

Psykologisk er det rystende.. Deres selvstændighed er fuldstændig smadret og undertrykt! At man er nødt til at lave om på sig selv for at passe ind i et ideal der er skabt via "branding" er latterligt.. Plus de typer vil være langt mere sårbar overfor manipulation end andre fra folk der kan se lige direkte igennem deres usikre og naive facade..

Men okay har man ikke noget mellem ørerne kan man jo altid få et par store patter så der er noget at byde på.............

Hehe mhs. til sproget giver det vel den samme effekt som at udsætte en københavner for rigtig gammelt nordjysk/vestjysk/sønderjysk f.eks. smiley

• #7   26. apr 2008 damn hvis mig ikke sådan nget når jeg keder mig u har jeg lige set tre afsnit af to much to young haha.. interresant at se hvor meget de piger ønsker at lave sig selv om

• #8   26. apr 2008 mix x havde silicone... det er bare ikke det samme, er mest til det naturlige

• #9   27. apr 2008 Hey allesammen - Godt og høre man ikke er den eneste smiley hehe .. Har godt nok ikke selv set de sidste afsnit a det da jeg valgte og kvitte mens legen var go ! smiley Men ja, suk? Det er rystende hva der ska til for at få det bedre med sig selv hva? Eneste jeg sku bruge var et fast arb og min egen bil .. Heldigt nok jeg havde råd til den RIGTIGE bil (: hehe ..

Christian G - HP

Fuldstændig enig i det i siger begge to! Og jeg har os selv gramset på sån nogle gummi balloner der,. Det er bare ikk lige mig smiley

Kommentér på:
Ungmøer og patter.. Jesus ..!

Annonce