{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
253 visninger | Oprettet:

Pride parade {{forumTopicSubject}}

Så fik de holdt deres Pride, og dem som ikke er homosexuelle måtte pænt placeres bagerst i paraden. Det var så det med mangfoldigheden at de gerne vil vise at de er som alle andre, men realiteten er langt mere synlig.

I mange år har de kæmpet for at vise de er som alle andre, men med en parade viser de lige netop det modsatte. De siger at paraden er for at hylde mangfoldigheden, og manifesteres i et regnbueflag kun med 6 farver . den 7 er den næsten usynlige violet, som at sige at dem som ikke er homosexuelle har intet at gøre i vores parade - og kommer de alligevel så bliver de sparket bagerst i køen.

Samme så vi med den der fede sorte kvindelige blomstrede kuffert(LGBT) lavede sin demo hvor tilhængere (hvide) måtte ned bagerst i køen, igen det var så igen hykleriet om at hylde mangfoldigheden med respekt for alle på tværs af racer og sexuelle retninger.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pride parade
  • #1   24. aug 2021 En latterlig parade, som fylder enormt, jeg gider ikke bruge tid på skabede mennesker, de udstiller sig selv, fordi det er bare ikke naturligt, at være til eget køn, uanset hvor mange parader de afholder i alle regnbuens farver, latterligt.

• #2   24. aug 2021 jetset

Det er tankevækkende at hetro ikke udstiller sig selv i jakkesæt med et skilt: Jeg har et arbejde -

Som går ind for familie strukturen som mand og kvinde og ikke de krampagtige forhold med mand og mand og et adopteret barn osv.

Personligt har jeg intet imod homoer, dem om det, og de kan sagtens være dejlige mennesker at være sammen med, og det er sjovt at læse at mange homoer også ser den parade som latterlig som de mener ikke har noget som helt med deres holdninger, værdier osv. For mig er det bare blevet et cirkus af galninge som burde holde deres sexual retninger hjemme. De behøver ikke at smække det op i fjæset på alle andre.

Kommentér på:
Pride parade

Annonce