{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
435 visninger | Oprettet:

Den frie ret {{forumTopicSubject}}

Jetset spurgte mig hvorfor jeg slettede nogle af mine beskeder i "statusbeskeder"

Som grund fundament er det lige aktuelle beskeder, og hvorfor fylde "statusbeskeder" med gamle nyheder.

Jeg er ikke i tvivl om hvem som så kommer øverst i statusbeskeder, en som poster beskeder som skal provokerer. Forummet er at alle skal høres, ingen skal have mundkurv, jeg har lært fra tv2 hvor jeg var admin at dialog er bedre end værktøj, det giver respekt og ikke had.

Forskellighed giver dialog, og ikke ensretning som mange ønsker på sociale medier - man banker hinanden på ryggen med samme meninger. Jeg hader ensretning - det er en adfærdskontrol, et levn fra min barndom. og samfund. Man kan kalde det 1968 adfærd.

Jeg har dog ikke været "terrorist" dengang men jeg har en skepsis til myndigheder og politi - som jeg mener er sund.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Den frie ret
  • #1   29. jan 2022 Jep, det er nødvendigt at have en vis skeptis til mange ting, også myndigheder og politi.

Det sker jo også nogle gange, at man kan ha' en mening om en ting, hvor nogle så påpeger nogle ting i den forbindelse, som man måske ikke lige har tænkt på, og dermed kan man ændre mening.

Men for at det kan ske, så er det jo nødvendigt at man ikke får 'bidt hovedet' af først, men istedet bliver mødt af gode saglige argumenter.

• #2   29. jan 2022 cris

Lige nøjagtig, forskelligheden giver dialog. hvis jeg kan blive oplyst via en dialog så er jeg glad, og er ikke bange for at oplyse det.

• #3   30. jan 2022 Polysl - tak for info, men jeg kan stadig ikke se, hvorfor du skal slette dine statusbeskeder, med det, udsletter du jo din egen mening, jeg mangler stadig en forklaring på, hvor du "sletter" dine statusbeskeder.

• #4   30. jan 2022 jetset

Jeg kan ikke se hvorfor du går så meget op i det, kan du forklare hvorfor du spørger, og er så optaget af det?

Det syntes som en "krig" hvor jeg angribes fra alle fronter, først Annella som mener det er enetale - har i ikke forstået hvad status meddelser er? Det er meddelser som ikke egner sig som indlæg. - jesus - ?????

• #5   30. jan 2022 Jo, Polysl, jeg kan godt forklare, hvorfor jeg går så højt op i det, det er fordi det irriterer mig grænseløst og jeg kan ikke forstå, hvorfor du poster dem.

Men, jeg skal nok lade være med at spørge mere - og hvad Annella mener, det kan du da bare falde op og ned på, hun tror, hun er Guds gave til alle Sociale Medier, fordi hun er ekspert i at linke Avis artikler smiley smiley smiley smiley smiley

• #6   30. jan 2022 jetset

Så hvad skal man så bruge status besker til?

• #7   30. jan 2022 Statusbeskeder skal bruges til det, man lige har på hjertet, ikke at skrive og senere slette, dem som har kommentarer og like til, skal da ikke slettes, synes du det ??

• #8   30. jan 2022 Jeg kan ikke se problemet Jetset - men du har åbenbart et problem med at jeg har retten til at slette. - du kan jo kontakte suprut de gider sgu ikke engang svare og når de gør, så er det en gang ævl. Måske de kan fjerne muligheden for at fjerne noget som helst....

• #9   3. feb 2022 Jamen, det er der ikke noget at gøre ved, at du ikke kan se det, men så kan jeg spørge dig, hvis nu du har haft en kommentar eller flere til en Statusbesked, hvordan ville du så have med det, at den bliver bare slettet ?? - det ville du nok heller ikke have noget imod eller hva ??

Og så må jeg spørge dig stille og roligt, hvordan sletter man sine Statusbeskeder, jeg kan ikke slette mine egne ??

• #10   3. feb 2022 jetset

Du kan slette dine egne status beskeder ved at gå i din profil og vælge "Mit indhold" og trykke på statusbeskeder - så listes de op og du kan slette.

• #11   3. feb 2022 Tak for info smiley

Kommentér på:
Den frie ret

Annonce