199 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Skamløse idioter! Skamløse idioter!

Det er ikke så tit jeg modtager scam-mailes. Men alene idag har jeg modtaget ikke mindre end 3 stk.

Omhandlende McAfee, Ørsted og You See

Det er noget svineri, og jeg ville ønske man kunne få fat på de dumme svin som forsøger at snyde folk på den måde.

Der er jo mange ældre som falder i med begge ben, og det er bare så synd.

Normalt fjerner beskytter mailprogrammet mod disse mails, men de er åbenbart sluppet igennem.

Får I også disse scams?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 250 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Samler en kontigent seng manuel 300 kr.
  • Montering af baderumslampe 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skamløse idioter!
  • #2   13. maj 2022 Godt du så at den ikke var rigtig Alis.

Jeg har ikke McAfee, så den var let nok at gennemskue. Der stod også i mailen at de kunne se at 2 computere og en mobil var tilsluttet abonnementet.

Både Ørsted og Yousee havde rigtige logoer.

• #3   13. maj 2022 Nej - heller ikke på mit websted får jeg noget - har også google mail hvor jeg heller ikke nogensinde har modtaget noget som er scam. Hvis man begår sig lidt i cyper sikkerhed, så skal man ikke kaste rundt med sin mailadresser. Jeg plejer at bruge en gratis tjeneste hvor man lave en mailadresse som så slettes efter efter 14 dage. Folk er sgu naive at klaske deres hoved mail ud over alt - så jeg kan fandme godt forstå hvorfor de får en masse skrammel.

• #4   13. maj 2022 Nu smidder jeg ikke ligefrem min mail ud til alle sider.

Derfor har jeg heller ikke fået den slags mail før.

Men det kan jo ske at man køber noget online, og sikkert også derfor de kommer. Man ved jo ikke hvem eller om disse firmaer sælger mailadresser.

• #5   13. maj 2022 Cris

Det er derfor jeg altid vælger de har online tjenester med midlertidig mails. Når jeg ikke brugte dem tjenstlig.

Jeg er total anonym - man kan ikke google mig, via min mobilnummer eller navn. Eller adresse.

• #7   13. maj 2022 Jeg tror alle får spammails og tænk hvis bare det halve var rigtigt smiley

• #8   13. maj 2022 Den jeg fik fra Ørsted, stod der at jeg ikke havde betalt min regning, og hvis jeg ikke gjorde det inden for 24 timer så.. blev der lukket.

Fra Yousee stod der at jeg havde betalt dobbelt denne måned, men hvis jeg reagerede inden 12 timer, som ville jeg få pengene tilbage, eller var de tabt.

De var ret gennemskuelige.

Men jeg vil da godt ha' fat i de dumme svin, som gør sådan. smiley

• #10   13. maj 2022 Okay, det vil jeg Alis. smiley

Kommentér på:
Skamløse idioter!

Annonce