305 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Skider i Netto Skider i Netto

Flere mennesker lider af afførings inkontinens som gør at nu skal man bare lave en "neger" Det skete så i Netto som man kunne læse på EB.

Hun havde dog lagt sin bæ på et papir, alligevel en ulækker oplevelse, det sjove var at bestyreren sagde: Hun kunne i det mindste gøre det i pant indleveringen.

Det er jeg enig med han i - men ved ikke om der en stregkode på en bæ så panten kan indløse ved kassen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 250 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Samler en kontigent seng manuel 300 kr.
  • Montering af baderumslampe 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skider i Netto
  • #1   4. jun 2022 Uha Poly, hvor er linket?

• #2   4. jun 2022 https://ekstrabladet.dk/forbrug/tv-overvaagning-her-skider-kvinde-paa-gulvet-i-netto/7232385

Men den tror du jo ikke på da det er EB....

Måske det er personalet som laver en neger på gulvet - ik?

• #4   4. jun 2022 Annella

Så du mener at folk ikke har afførings inkontinens siden 2018? Det er faktisk en alvorlig lidelse at der er ikke noget at gøre jeg skal skide. Valget er at skide i bukserne eller på gulvet.

Jeg har selv haft en oplevelse med dårlig mave efter et besøg på en Cafe - den kom 2 timer senere da jeg drak øl et andet sted. Toiletterne var en kø - så hvad fanden gør man? går hjem det var kun 400 meter, men maven gav op efter 200 meter. Nu er jeg så godt opdraget at jeg sked i bukserne - så stod det til storvask næste dag.

Som artiklen handler om så har man ikke kunde toiletter i Netto, Så jeg spørger dig - hvad skulle hun gøre når det er nu?

• #5   5. jun 2022 skal man så skal man smiley

• #6   5. jun 2022 Sidste nyheder fra vores fækalist her på stedet...

• #7   5. jun 2022 Madonna

Så EB skribent er også en fækalist?

• #8   5. jun 2022 Du har ret Madonna

Man kunne skrive at en kvinde lavede en puha på gulvet i nettet, oveni bunken af puha var der et kort på flere sprog om at den søgte asyl. Men desværre tog man den puha og kortet og skyllede den ud i strid med alle asyl regler. Så er problemet løst - indtil den næste laver puha på gulvet i Netto.

Jeg har henvendt mig til Netto om at en puha har en stregkode så den kan indløstes i kassen - men Netto har ikke meldt tilbage.

Er den mindre latrinær Madonna? Er den mere spiselig?

• #9   11. jun 2022 Uanset hvordan man ser på det, er det ulækkert.

Så hellere 'skide' i bukserne og gå hjem.

I det mindst sørge for at fjerne efterladenskaberne.

Bare eet eller andet, end bare at gøre som denne kvinde.

Bryder mig absolut ikke om udtrykket 'at lægge en neger'.

Det er bare så plat!

Kommentér på:
Skider i Netto

Annonce