191 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Tilflyttere Tilflyttere

Man kan undre sig at Jylland er attraktiv for tyskere i speciel grænselandet at flytte til Danmark. Vi ved jo at tyskere elsker den danske kystlinje - men lige at slå teltpælene ned i Danmark er en stor ting for en familie.

Jeg beklager det ikke - det er positivt, da de nok er i arbejde og køre over grænsen i job hver dag eller har et i Danmark.

Har kun en oplevelse fra Portugal, ved en strand, hvor en tysk familie havde lavet deres egen "bunker" som betyder at de har en masse "senge" som de har omkranset deres område på stranden. Det kan man så bare grine af. Specielt har jeg ikke mødt nogen tyskere i Mellemøsten - som "bunker" sig ind for lige at pisse deres område af.

Men jeg da ragende ligeglad med det. På trods af det elsker jeg Tyskland - når man læser flere steder på nettet hvor folk harcelere mod den tyske befolkning som i grunden ikke har en pind med 2 verdenskrig at gøre så kan man bare grine af dem. Efterkommere har intet med det at gøre.

Men Tyskland har jo sit at gøre med al den ballade med indvandre og flygtninge som absolut ikke vil tilpasse sig, som så mange andre lande i EU.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 500 kr.
  • Montering af 75' og 55' tv'er. Beslag, skruer og ravplugs haves. Væggen er af beton 1.400 kr.
  • Hænge 3 ferm Living hylder op og et stort maleri 600 kr.
  • Hjælp til diverse have arbejde. Fejning af blade, fjern ukrudt, kør jord ind, oprydning 1.000 kr.
  • Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Spartling af vinduer indendørs 3.900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tilflyttere
Kommentér på:
Tilflyttere

Annonce