{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
199 visninger | Oprettet:

cris7
cris7
Online Tilmeldt:
16. dec 2014
Følger: 16 Følgere: 80 Emner: 351 Svar: 3.390

Jeg forstår det ganske enkelt ikke!? {{forumTopicSubject}}

https://ekstrabladet.dk/underholdning/udlandkendte/raser-folk-skrider-efter-pikant-billede/9528518

Jeg forstår ikke alle de forskellige, mærkelige former for hvad nogle betegner sig som!

Linket er bare eet eksempel.

Uanset hvordan man vender og drejer det, så findes der kun to køn.

Betragter det mere som et fænomén/modefænomén, hvor nogle gerne vil gøre sig interessante, anderledes, for at blive set/opdaget.

Jeg gider ikke det pladder med, at man ikke må kalde nogen for han, eller hun. Men istedet skal bruge, den eller dét.

Det er så langt ude. Mærkeligt. Sært.

Og, jeg mener virkeligt at der må være gået nogle skruer løs oppe i knolden på flere af disse 'denner' eller 'detter'.

Hvordan ser I på det?




Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg forstår det ganske enkelt ikke!?
  • #1   27. nov 2022 Måske nogen mennesker, pædagoger o. lign. der har pårørende eller selv tilhører LBGT gruppen, har en fordel af det, på én eller anden måde.

    Ja, det er opmærksomhedssøgende mennesker, også kaldet narcissister...

    Bare se Helle Thorning optræde i tv med den ene datter/søn, som nu havde/ville ha' andet køn, og husker ikke hendes pigenavn, men vil nu kaldes Milo.

    Og sidde og fortælle hu er stolt af det....???

    Og senest har vi i tv set HTS optræde i Qatar, iført en jakke med regnbuefarver på ærmerne.

    Det er sgu for langt ude...


  • cris7
    cris7 Online Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 16 Følgere: 80 Emner: 351 Svar: 3.390
    #2   27. nov 2022 Jeg er enig Madonna.

    Men man kan jo nærmest ikke omtale det, hvis man bare er det mindste kritisk. Så får man på puklen.

    HST, hm ja. Hvor meget mon hun har været mor for sine børn? Både hun og faren har jo altid været fuldstændig optaget af politik, boet i hvert deres land, og nok ikke meget nærværende i hjemmet.

    Jeg tror også at flere nærmest bliver opfordret i den skævhed som er i deres liv, til at gå med på denne mærkelighed.

    Det er jo ikke sådan at pædagoger o.lign. spørger: Er det nu en fornuftig og klog vej at gå?
    Næ, de opforder mere til, at hvis nogle 'føler' sådan så skal de gøre leve sådan.

    Men der stikker sikkert noget under, af andre problemer.


  • cris7
    cris7 Online Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 16 Følgere: 80 Emner: 351 Svar: 3.390
    #4   27. nov 2022 #3 Annella.

    Ja, tvekønnet. Men det er meget få.

    De er i en helt anden position, som de evt. kan tage stilling til senere.

    Den mulighed havde de ikke i gamle dage. Der var det forældrene som valgte hvilket køn de skulle være eller opdrages til. En helt anden situation.

    Men jeg nægter ganske enkelt at kan kalde nogen for den, det, eller hvad man ellers bruger af ord.


  • Brok S
    Brok S Online Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 274 Svar: 2.119
    #6   27. nov 2022 Jeg så lige noget fra TV2 zulu, hvor jeg troede det var en sjov side, men
    efter den her forstår jeg godt børn har det svært.

    https://www.youtube.com/watch?v=1GFAeu-90HM

    For mig viser det et totalt idioti i særlige hensyn, tidligere ville jeg sige den slags burde være forbudt, men med alt den skævhed om mænd og kvinder så er jeg i tvivl.



Kommentér på:
Jeg forstår det ganske enkelt ikke!?

Annonce